1. leht 1-st
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 13:54
Postitas heiti
Lugu järgmine sõitsin Tartus Tallinna kõik ok jõudsin sadamasse ja chek-in järjekorras järsku aur kapoti alt väljas!!!
Nii radiaator ülevalt lõdviku juurest katki mõra sees ja vedelikku lendas mis kole! Millest selline anomaalia. On kellegi ideid? Ja muidugi seier ka punases kohe, samas seisis 5 min ja temp oli ok. Ei oska kuskilt alustada.autoks 2.3 turdo 147kw.
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 14:01
Postitas Cyber
Ülevalt, juhipoolsest otsast? See on standardkoht, kus tonnise radikas puruks läheb. Lappida põhimõtteliselt ei anna, või kui siis ainult hädaliselt. Läbikäidud paljudel see tee..

(ka mul). Radikas Laki autos mingi 3.5k vist (Nissens) ja vahetamine peale selle.
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 14:13
Postitas suur
Nissensi kood on "64033A" ja
Monaco Grupist saad sama radika pisut soodsamalt kui lakist.
See, et keema läheb, on loogiline, kuna rõhud paigast ära.
Been there, done that

Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 14:41
Postitas saabu
Speedpartsis oli 2400 -2500.Lappida sai pealt epoga ja lekke eemaldajat sisse.2-3 kuud juba sõidan,kuigi uus radikas seisab nurgas(pole vahetajat)
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 15:20
Postitas ivomets
spets liim on radika jaoks olemas. ja sellele liimile pindade puhastusaine ka.
tallinnas, kalevi juures kuskil myyakse. siin foorumis ka läbi käind.
epo ei sobi- pole päris õige keemiliselt yhinema.
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 15:25
Postitas Cyber
See lappimine on ikkagi paras kondoomilappimine.... Need kinnitused on lihtsalt hapraks läinud ja asi laguneb varsti jälle.
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 15:30
Postitas heiti
Karta on jah et see lappine ajutine peab kuidagi ära lappima ajutiselt(kuigi ajutised asjad on igavesed harilikult) ja uue radika ligi haarama kuskilt.
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 15:31
Postitas saabu
Kogenud radikamees ütles,et ei ole ühtegi liimi,mille puhul ta julgeks anda garantiid tehtud tööle.EPO all ma mõtlesin kahe komponendilist radika remondi liimi,millest üksinda tolku ei ole.
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 15:39
Postitas ivomets
on liim!
heal juhul aitavad nad sul ära ka liimida, mul vähemalt aitas myygimees seda teha.
firma "novatio baltic oü" tel 56352101
ja seal on ka liimi, mis kummi liimib nii, et 10 sekundi pärast 5 mm läbimõõduga kummirõngast lahti tõmmata ei jõua.
kasutasinh soneti klaasitihendi liimimiseks.
Radiaator katki!
Postitatud: R Nov 07, 2008 23:24
Postitas Zazou
parandasin ka novatioga, aga päri pidama ei saanudki. Mul oli lisaks veel toru ots maha lõigatud ja alumiinium hülss sinna sisse lükatud.
ise avastasin, et biltema kataloogis oli 9000 radikas natuke üle 100 eur. plaanisin juba, et kui jälle helsinkisse asja, siis lähen ja ostan ära, aga jõudsin enne oma vana 9000 radika asemele panna.
Radiaator katki!
Postitatud: P Nov 09, 2008 10:01
Postitas heiti
Nii sai liimi pääle ja koju ära sõita. Aga kui lõdviku lahti võtsin oli jahutusvedelik nagu jäätükke täis ja lähemalt uurides ei olnud need jäätükid vaid mingi naguplastiku või mingid sarnased tükid.Millest need tulnud võivad olla? Äkki keegi kungi mingit lekkeparandajat sisse toppinud? Igadahes see vedelik oli nagu rõvedus seal sees.
Radiaator katki!
Postitatud: P Nov 09, 2008 11:02
Postitas ivomets
mis muud kui mootoriõli saanud jah. vedelikuga kokku ja tekitand klimpe
Radiaator katki!
Postitatud: P Nov 09, 2008 11:07
Postitas heiti
Ei olnud klimbid vaid olid sellised kõvad tükid kohe ikka.Algul arvasin et katlakivi tükid aga ei tea.
Radiaator katki!
Postitatud: P Nov 09, 2008 11:10
Postitas saabu
Räägi liimimisest pikemalt,kas kasutasid ivometsa pakutud varianti
Radiaator katki!
Postitatud: P Nov 09, 2008 11:32
Postitas rantto
Kunagi oli mul üks sierra rallimiseks millel sai radikas ära sõidetud. Lõikasin katkised ribid maha ja augud said mingi tuubis oleva sula metalliga üle käidud. Pidama ta jäi ja peale seda sai sõidetud oma pool aastat ja lekkimist ei täheldanud.
Radiaator katki!
Postitatud: P Nov 09, 2008 11:45
Postitas jux31
Kui ma hakkasin enda radikat vahetama võtsin lõdvikud lahti jooksis jahutus vedelik koos katlakivi tykkidega välja. Ma ehmuin sama moodi alguses ära et mis asi see veel on aga kui ma vaatasin radikasse sisse siis seinad olid sama sugust katlakivi täis. Se salongis jahutus vedeliku näitav temperatuuri nädik näittab aiateibaid, et seda ei saagi võtta tõsiselt kui sa tahad näha õiget näittu siis pead panema eraldi vee näidiku. Esimesel korral läks salongi radikas ja teiselkorral kui lõdvik läks ta näitas et temp on alla veerandi nagu oleks kõikk korras aga tegelikkuses on temperatuur oluliselt kõrgem
Radiaator katki!
Postitatud: P Nov 09, 2008 15:08
Postitas olaviv
Katsu aru saada, mis ainest need tükid on. Et kas on plastik (mingi purunenud detaili jäänused) või muu ollus. Infoks veel, et sinisel vedelikul on kombeks mootorisse sadestada sellist tahket ainet, mis igalepoole sadenema hakkab ja kui lahti pääseb siis ka tükid hulbivad vees. Väga ebameeldiv omadus kusjuures, too tahke ollus kipub väiksemaid avasid ummistama ja plokis jahutust halvendama.
Radiaator katki!
Postitatud: T Nov 11, 2008 16:19
Postitas Rootsikunn
See rõhu ja keemise teema! Kui rõhud paigast ära siis läheb keema. Mis rõhud?
Radiaator katki!
Postitatud: T Nov 11, 2008 16:22
Postitas ivomets
Algselt postitas: Rootsikunn
See rõhu ja keemise teema! Kui rõhud paigast ära siis läheb keema. Mis rõhud?
ära kõike usu, mis kirjutatakse.

Radiaator katki!
Postitatud: T Nov 11, 2008 16:22
Postitas Cyber
Elementaarne füüsika..

kõrgem rõhk, kõrgem keemistemperatuur. Madalam rõhk, madalam keemistemperatuur. Paisupaagi korgi abil hoitakse seal süsteems rõhku sees (vedelik paisub ju). Selle tõttu võib ka üsna kuumaks sõidetud autol paisupaagi korki eemaldades purskkaevu näha..

(võib, aga ei pea, neid süteeme on igasuguseid)
Radiaator katki!
Postitatud: T Nov 11, 2008 19:39
Postitas suur
Jahutusvedelikku hoitakse jahutussüsteemis kindla rõhu piires. Kui aga rõhk paigast ära (paisupaagi kork läbi, leke vms), kipub kiirelt keema minema.