1. leht 1-st
klassiku syytemoment
Postitatud: P Nov 09, 2008 11:31
Postitas ivomets
ons kellegil raamatut kus kirjas, millistel pööretel ja palju eelsyytenurk olema peab? vaakum reg lahti.
autoks 2,0 - 1 kraburaatoriga.
tänan juba ette.
klassiku syytemoment
Postitatud: P Nov 09, 2008 11:40
Postitas saabu
18 kraadi 2000 pööret.
klassiku syytemoment
Postitatud: P Nov 09, 2008 12:02
Postitas roomlane
Bentley kirjutab sedasi
Lisatud failid
klassiku syytemoment
Postitatud: P Nov 09, 2008 12:27
Postitas ivomets
no näed, nyyd mul koht olemas, kus alati vaadata!
tänan!
klassiku syytemoment
Postitatud: P Nov 09, 2008 22:27
Postitas roomlane
hm, see mu Bentley raamta peaks katma kõik klassiku 8-klapilised mootorid, kuid karburaatorit ei paista see kusagil mainivat. Võibolla saabul õigus selle 18 kraadi osas?
klassiku syytemoment
Postitatud: E Nov 10, 2008 0:33
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: roomlane
hm, see mu Bentley raamta peaks katma kõik klassiku 8-klapilised mootorid, kuid karburaatorit ei paista see kusagil mainivat. Võibolla saabul õigus selle 18 kraadi osas?
Ka karpaga klassikutel on kõigil 8 klappi, vahe ainult kütusejagamissüsteemis - seega peaks ka need sinna alla mahtuma.
klassiku syytemoment
Postitatud: E Nov 10, 2008 8:56
Postitas saabu
Minu andmed on 88 a. klassiku rootsikeelsest manuaalist,kus on kirjutatud,et 900,900c ,900i ilma katita 18kraadi. 900i katiga,900t 8v 20 kraadi.need on 2000 pöördel ja 900T16v 16kraadi pööretel 850.
klassiku syytemoment
Postitatud: E Nov 10, 2008 19:00
Postitas Ryhkija
Soomekeelne raamat väidab, et see süütenurk sõltub maast kuhu müügiks toodeti:
Šveitsi, Rootsi ja kuni 1983 Kanadasse on see ilma turbota B201 mootoreil 18 kraadi 2000 pöörde juures, mujale toodetuil 20 kraadi 2000 pöörde juures. Seega, kui Rootsist toodud masin, siis 18 kraadi, aga Soomest toodul 20. See on see raamatutarkus, millest ise juhinduksin

, aga äkki oskavad Trionic ja teised asjatundjad asja täpsustada.