1. leht 1-st

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: R Nov 14, 2008 1:05
Postitas 4tec
Küsiks targematelt kui ei tööta soojendusmootori 2 esimest astet kust viga otsida-kas peab armatuuri seibideks kiskuma või saab nokapoolt salongifiltritagant jaole? autoks siis 2 liitrine puhurita ng900 aastast 94 lõpp ja manuaalse käimakotiga. NB! ärge näkku lööge. otsingut kasutada mõisatan kuid ei tea õigeid sõnu mis õige teemani viiks. bladifaking saab võttis taas mu südame...

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: R Nov 14, 2008 1:11
Postitas enrico
asi ei ole ültsegi mitte mootoris!
pigem arvan et tegu reostaadiga või millegi sarnasega,mis asetseb parda taga peidus
nats infi leiad siit http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 174&page=2

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: R Nov 14, 2008 1:23
Postitas 4tec
Algselt postitas: enrico
asi ei ole ültsegi mitte mootoris!
pigem arvan et tegu reostaadiga või millegi sarnasega,mis asetseb parda taga peidus
nats infi leiad siit http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 174&page=2
unustasin lisada et tegemist konditsioneeri ja kliimavaba isendiga
ja ventikas on manuaalselt reguleeritav 0. 1. 2. 3. 4. asend pigem pakun et kuskil on mingid takistused mis on lepingu lõpetanud aga ei tea kus

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: R Nov 14, 2008 1:46
Postitas enrico
ikkagist peab olema midagi sellist! vaata kruvi parda eest ära ja uuri!

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: R Nov 14, 2008 21:09
Postitas 4tec
Algselt postitas: enrico
ikkagist peab olema midagi sellist! vaata kruvi parda eest ära ja uuri!
paar auku on ahju küljel kuid tegemist on tõesti ilma kliima ja kondikata isendiga seega peavad olema kuskil takistused mis on lõhnanud ära

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: R Nov 14, 2008 22:58
Postitas veldur
Enda 9-3-l sai just see vidin lastud vahetada.
Ma küll ei tea, kas NG on sama lahendusega (võiks olla).
Ligi peaks saama salongist.
Lihtne vidin, peaks alla 400.- maksma.

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: L Nov 15, 2008 1:11
Postitas enrico
Algselt postitas: veldur
Enda 9-3-l sai just see vidin lastud vahetada.
Ma küll ei tea, kas NG on sama lahendusega (võiks olla).
Ligi peaks saama salongist.
Lihtne vidin, peaks alla 400.- maksma.
kust sa selle tellisid endale ma vahetan endal kahh selle ära edaspidiste murede vältimiseks

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: L Nov 15, 2008 1:52
Postitas veldur
Algselt postitas: enrico
kust sa selle tellisid endale ma vahetan endal kahh selle ära edaspidiste murede vältimiseks
EPC-st võtsin koodi ning Carringust tellisin.
Ehk sul mõistlik VM-i pöörduda.

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: L Nov 15, 2008 23:20
Postitas 4tec
küsin teisiti-kas keegi on lammutanud ainult soojenduse mootorit-on seal midagi mis meenutab takisteid?

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: P Nov 16, 2008 13:43
Postitas enrico
olen lammutand
jahh seal midagi sellist on küll kondi puhul aga see ei puutu asjasse ikkagist see asi mis seda reguleerib on pardatsoki taga sul et keera parda minema ja näed seda! (peaks olema midagi sellist nagu seal ivometsa postituse pildil)

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: P Nov 16, 2008 16:22
Postitas 4tec
Algselt postitas: enrico
olen lammutand
jahh seal midagi sellist on küll kondi puhul aga see ei puutu asjasse ikkagist see asi mis seda reguleerib on pardatsoki taga sul et keera parda minema ja näed seda! (peaks olema midagi sellist nagu seal ivometsa postituse pildil)
keerasin pardaka maha ja seal küljepeal on paar auku sellise vahega kuhu saaks panna antud vidina mis ivometsa postituses

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: P Nov 16, 2008 21:48
Postitas Motorhead
Enrico, see asi on ainult kliimaautomaadiga autol.
4tec, homme tegelen.
EDIT: Tule läbi- proovime teisi takisteid.

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: E Nov 17, 2008 0:01
Postitas 4tec
Algselt postitas: Motorhead
Enrico, see asi on ainult kliimaautomaadiga autol.
4tec, homme tegelen.
tänan selgusehetke eest foorumis, paistab et motorhead on ainus kes biiti mõistab-mul oleks juba 1500eest vajalik julla müüdud ja sajaka eest paika pandud kuigi ma ei kujuta ette kuhu see reaalselt paigaldatud oleks...

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: K Mär 18, 2009 10:08
Postitas myymi
Tsurgin vana teema uuesti elusse. Kõnealune SAAB on nüüdseks juba mõnda aega Tartus ringi vuranud, aga salongiventilaatori takistid (keraamilises korpuses monoliitne vidinas) on siiamaani vahetamata. Küsimus siis selline: kas kellelgi on Tartus/Tartu läheduses (kusagil mujal?) sellist töötavat vidinat pakkuda? Uus tundub ainult Viikingi Mootorite teema olevat.

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: K Mär 18, 2009 13:48
Postitas Motorhead
Kui lähemalt ei saa, saab isegi Tartusse saadetud. :thumb:

1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok

Postitatud: P Mär 22, 2009 20:47
Postitas myymi
Probleem sai lahenduse tänu Motorheadile :)

Tulevastele põlvedele informatiivne lingike vastava vidina kohta.
http://www.thesaabsite.com/93/93fanspee ... cement.htm