1. leht 1-st

Piduritorud

Postitatud: E Nov 17, 2008 0:09
Postitas olaviv
Teemaks siis metallist piduritorude parameetrid. Netis surfates täpset vastust ei saanud, seega oleks hea kui teadjamad täpsustaks.

Toru mõõt 4.76mm, sein 0.7mm
Otsiku keere M10x1
Tagasilla juures olev jagur on sisekeermega M10x1

Toru materjalina eelistaks tsingitud terast. Vask-nikkel oleks küll edevam aga tekitab terasest otsikutele tugeva elektrokeemilise korrosiooni.

Kui torude vahetamise juures mingeid nikke või asju tark teada, siis võiks ka nendest rääkida :D
Pidurivoolikud paneks muidugi ka uued, selge see.

Piduritorud

Postitatud: E Nov 17, 2008 9:07
Postitas Trionic
Vanale autole pane vasktorud.Hea lihtne otsikuid teha,hea väänata-painutada.Ei mädane läbi,müüakse meetrikaubana,ja otsikuid-kiirliideseid eraldi.Tuuningupillile võid torud pallaadiumist ka teha:P .

Piduritorud

Postitatud: K Juul 27, 2011 22:48
Postitas farmacoma
Ronisin juba tehtud teemasse ja ei tee uut.
Kas tagumiste rattaste juures olevaid piduritorusid saab jupikaupa ka asendada? On sellel mõtet? Mul hakkab vasakpoolne ~10 cm pikk ots sellest kohast, kus ta kummivoolikuga ühineb ära lagunema. Kus seda saaks üldse teha?

Piduritorud

Postitatud: K Juul 27, 2011 23:11
Postitas iisak
Ega sa ju ei tea, kus me asume:cool:

Piduritorud

Postitatud: N Juul 28, 2011 9:42
Postitas Jannar
Ronisin juba tehtud teemasse ja ei tee uut.
Kas tagumiste rattaste juures olevaid piduritorusid saab jupikaupa ka asendada? On sellel mõtet? Mul hakkab vasakpoolne ~10 cm pikk ots sellest kohast, kus ta kummivoolikuga ühineb ära lagunema. Kus seda saaks üldse teha?
no ütleme nii, et alati saab ühenduse teha sinna, kuhu vaja on, äsja lõpetasin ühe õnnetu volvo remondi, mille insenerid on nii osavad olnud, et kõik torud, nii kütte kui piduritorud ühes kohas hunnikus koos, alt kaetud kinni plastikuga, et kui mustus ja pori ja talvine soolalöga sinna läheb, see ei tuleks välja ´ja see oli seal kurja tööd teinud, küte lekkis, pidurivedelik lekkis, kõikidele uued jätkud veidi eemale lagunemiskohast ja esialgu ei pea kohe uusi juppe panema.

Piduritorud

Postitatud: R Juul 29, 2011 11:34
Postitas Nakataja
Mul tekkis selline küsimus, et mis on kõige peenema läbimõõduga vasktoru, mida poest saada oleks. Küsin sellepärast, et Citroen kasutab hüdraulika süsteemis mingeid väga peeneid raudtorusid ja üks neist hakkas lekkima. Üldiselt tuleks kogu toru ära vahetada aga tekib küsimus, kas otsad, mis on mõeldud peenikesele torule õnnestuks paigaldada pisut jämedamale torule.
Jannar kirjutas, et lõikasid torud tervest kohast katki ja tegid jätkud. Äkki räägid millega sa need jätkud omavahel ühendasid? Mul omal tekkis ka mõte, et kui oleks mingi hea ja tugev jätkamise võimalus (nagu veetorude puhul) siis oleks suht lihtne asja remontida.
Äkki on siin foorumis keegi kellel on kogemusi torude vallas?
Hetkel päris jama seis, kuna Sidrunil on nii pidurid, roolivõimendus kui ka amordid kõik omavahel seotud ja kui ikka õli välja voolab ei pruugi ühel hetkel neist ükski enam töödata. :)
Sorry, et auto ei ole küll Saab aga samasugune kiiksuga masin ikkagi ja Citroeni foorumis ei toimu erilist liikumist. Toru on toru.

Piduritorud

Postitatud: R Juul 29, 2011 11:55
Postitas anwarr
Ja ongi sama lihtne remontida nagu veetorusid.Ühendusvõimalusi on mitmeid aga levinum ja lihtsam on "sõrmustega stuts". Vajalike ühendusi ja toru peaks saama Lakiautost.

Piduritorud

Postitatud: R Juul 29, 2011 15:03
Postitas Trionic
Aastaid juba "sõrmustega" jatkanud. Kindel ja kestev liides.

Piduritorud

Postitatud: R Juul 29, 2011 15:31
Postitas Nakataja
Tänud vastamast. Eks uurin asja.
Samas tekkis küsimus, et kas need "sõrmused" sobivad ühtmoodi nii vasest kui ka rauast toru jaoks? Ehk kas mul õnnestub minna raudtorult üle vasktorule.

Piduritorud

Postitatud: R Juul 29, 2011 16:40
Postitas Trionic
Ühendangi alati oem terastoru ja kokkuväänatud vase.