1. leht 1-st

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 14:31
Postitas Joosep
Tere,

Plaan autot soetada ning veebis otsides hakkas 9-5 meeldima - sai täna ka ühte proovitud
varem pole kordagi Saabis istunud :)


Nüüd aga tekitab mootorivalik küsimusi.

Tundub, et 2,0 ja 2,3 küttekulu enamvähem sama.
2,3 aga 125kW ja 136kW variandina ??

125kW vist autommadid enamuses - minusilmis nagu plussiks.

uurisin siinses foorumis ka ringi, kuid mootorite võrdlusest teemat ei leidnud

Ehk viistib keegi mind ja teisi lugejaid õpetada.

Tänud ette !

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 14:34
Postitas teager
Enamus mootoreid 9-5'le leiad siit

terv, teager

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 17:24
Postitas Joosep
tänud, kuid vastupidavusest ja tüüpvigadest nende variantide puhul?

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 17:32
Postitas Homersimpson
Garreti turbo LPT'l on nõrk koht ... Kui SAAB, siis ikka täie rõhuga ;)

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 17:35
Postitas teager
Algselt postitas: Homersimpson
Garreti turbo LPT'l on nõrk koht ... Kui SAAB, siis ikka täie rõhuga ;)

Eelista Aerot. Liikluskindlustus on mõnisada krooni kallim, kütusekulu enam-vähem sama, kuid turbo varase lahkumise mure puudub. Lisaks saad reeglina ka korralikuma lisavarustuse kaasa.

terv, teager

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 17:37
Postitas S9K
kW suurt numbrit pole vaja karta;)

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 18:17
Postitas vmaster
Kui kindlasti kõiki lisasid tahad, siis võta Griffin :) Seda ei saa küll 2.0 ja 2.3 mootoriaga aga tasub kaalumist igal juhul.

9-5 mootorivalik

Postitatud: L Nov 22, 2008 18:56
Postitas Joosep
palju turbo+vahetus maksab, griffini küttekulu ?

9-5 mootorivalik

Postitatud: P Jaan 04, 2009 20:57
Postitas komaron
Griffini küttekulu on keskm ~13,5 kui 50:50 linn ja maanteesõit. Maanteel ~9l/100km, linnas siis 13+.

9-5 mootorivalik

Postitatud: P Jaan 04, 2009 21:09
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: Joosep
palju turbo+vahetus maksab, griffini küttekulu ?

muidu uus turbo nagu foorumis kirjutakse ~ca 10-12k, töökohta arvan ca 1k-2k piisab.
Kui käivitad auto, vaata et sinist värvi suits ei tule millalgi, küsi keegi vajutada gaasi 5-6.000rpm-le ning vaata sumpast mis tuleb. veel üks kindel asi mis tuleb vahetada - roolikud, generaatori rühm ca 2600eek varuosad+1-2k vahetusele arvan piisab.

muidu need mis seisavad parkal tuleb väga ettevaatlikult osta - kui auto ei liigu saab endale palju probleemi koguda

9-5 mootorivalik

Postitatud: N Mär 05, 2009 19:48
Postitas ErQ
Ei hakka uut teemat tekitama vaid kasutan sobiva pealkirja ära. Carmanis on müügil paar 9-5 te, mille päritoluks USA. Mootorid 169 kW. Siit ka küsimus, mis ja kui palju erineb meie 162 kW mootoritest. Kui palju võib üldse selline teiselt kontinendilt toodud auto siisnset mugandamist tahta? Olen kunagi kuulnud lausa ulmelistest numbritest, ma ei mäleta mis margi ja mudeli kohta.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kui õigesti näen, siis juba praegu mootorituli põleb.

9-5 mootorivalik

Postitatud: N Mär 05, 2009 19:51
Postitas Cyber
Mõõtühikud nina ees on teised, tuled on pisut teisde ja ilmselt ongi kogu suur erinevus... 169 vs 162 on ilmselt euro vs ameerika hobesed..;)

9-5 mootorivalik

Postitatud: N Mär 05, 2009 19:53
Postitas ErQ
Hea küll ... aga soojendus - jahutus?

9-5 mootorivalik

Postitatud: R Mär 06, 2009 8:13
Postitas Cyber
Usun et saab F ja C vahel ringi lülitada... Septsialistid oskavad seda paremini öelda.

9-5 mootorivalik

Postitatud: R Mär 06, 2009 8:24
Postitas Eleri
See ongi igal mudel ja autol nii erinev, meil ühel autol oli nii et salongi temp näitaja sai C peale muudetud aga välistemp mitte, üks asub makiga ühes plokis teine armatuuris. Ja ka väliselt, ühel pidi lisasuunatuled paigaldama, teisel mitte midagi tegema. Sobis niisamagi meeriklane eestis sõitma. Eks ülevaataja tuju vist luges ka.

9-5 mootorivalik

Postitatud: K Mär 11, 2009 11:29
Postitas silverk
Palju on räägitud 9-5 tüüpvigadest näiteks:

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=113103

Kas keegi oskab öelda, mis aastakäikudest antud probleemid lahendatud on. (põhiliselt mootor)?

9-5 mootorivalik

Postitatud: T Dets 15, 2009 15:03
Postitas ErQ
Niisiis... sai kogemata sellisele saatele nagu "Stop" peale satutud ja seal käsitleti erinevatest geograafilistest piirkondadest autosid. Räägiti lausa, et värvkatte paksused jms on erinev. Kas see tõesti ongi nii? Kas selline tootmine liigkallis ei ole? Ja kui juba värvkate, siis peaks ju muud tehnilised iseärasused veel detailsemalt läbi mõeldud olema?

9-5 mootorivalik

Postitatud: T Dets 15, 2009 16:37
Postitas olaviv
Iseenesest huvitav teema, aga kuidas see 9-5 mootorivalikuga seotud on?
Aga kui asjast rääkida, siis tõepoolest tehakse eri turgudele/riikidele eri koostega autosid. Ilmselt levinuim on rehvide valimine. Samuti igasugu soojenduste ärajätmine soojemas kliimas. Aga väidetavalt on ka muude komponentide osas eri kvaliteediga koostamist toimunud.