1. leht 1-st

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: T Apr 20, 2004 14:31
Postitas part
tere

Üks 96 küsimus kah sekka... Auto teeb sellist nalja, et kui on sooja mootoriga seisma jäetud, siis kindla ajavahemiku järel (15-30 min) ei taha mitte enam käivituda - ainult põhjagaasi ja pika käiamise peale. Külmast peast annad võtit - läheb partsti, samuti ka sooja/kuuma mootoriga kui mootor on ainult mõne minuti olnud seisatud. Probleem püsib täie järjekindlusega just suvisel perioodil.

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: K Apr 21, 2004 10:10
Postitas propp
Sori, eelmine kiri ei läind läbi. Endal on old kokkupuude hulga 96-tega, kirjeldatud probleem oli just kahekõrilise karbussiga. Vahest on abi, kui termoregulaatoriga õhuklapp käsiavamise peale ringi teha. Termoregulaator hoiab klappi sooja mootoriga kramplikult lahti ja tundub, et siis ei teki düüsides käivituseks piisavalt hõrendust. Kruvide-vidinate timmimine ei aidanud, ühel autol sai lihtsalt ämblik ja karbuss ühekõrilise vastu vahetatud ja probleem kadus. Muidu päästab hea aku ja kannatlik starter.

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: K Apr 21, 2004 11:02
Postitas part
mul sama nali - käsiliblikas - saaks panna ka töötava bimetalli, kuid ei tahagi - ise kahtlustan kas liiga lahjat segu (küünlad jumala puhtad ja hele-hele pruunid), või siis on nõel läbi ja vajub täis (käivitumise probleemi kerkimisel viskab bensuhaisu ja kuigi see hais mulle küll väga meele järele on, tekib ta valel ajal)

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: E Apr 26, 2004 19:55
Postitas ivomets
yks võimalus nõelklapp.
seisma jäädes nõelklapp ei pea ja bensupumba surve ujutab karbussi yle .

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: T Apr 27, 2004 14:10
Postitas holger
heh, selline probleem on ka mulle peavalu valmistanud, kuigi autoks saab 99 ja k-jetronic pritsega. Teravamaks muutub probleem palavamate ilmade saabumisega. siis võib tihti juhtuda, et tuleb peale väikest peatust teepervele pikemaks puhkama jääda. või kohe käivitamisel gaas täitsa põhja suruda.
http://www.saabcentral.com/forums/ - sealt leidsin kunagi ammu topicu, kus seletati probleemi olemuseks ebatihe bensu sissevoolu süsteem - sooja mootoriga ja eriti palava ilmaga lähevad bensutorud (voolikud??) kapoti all kuumaks ja kuidagi see bens sealt ära aurab. Tüüp ütles, et tema pani neile torudele ümber soojustuse ja fooliumi, ning peale seda olevat probleem kadunud.
Sorry, kui olin asjast valesti aru saanud ja siin täitsa segast panen :)
Pole seda nimelt praktikas uurinud.

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: T Apr 27, 2004 14:33
Postitas holger
hakkasin oma jutus pisut kahtlema ja otsisin selle teema üles
http://www.saabcentral.com/forums/viewtopic.php?t=15847
jutt käis ikka vaakumvoolikutest.
oskab mõni asjatundja äkki kommenteerida?

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: N Apr 29, 2004 9:53
Postitas part
seda nõelklapiasja peaks vist uurima jah

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: N Apr 29, 2004 13:17
Postitas ivomets
holgerile:

selle sissepritse probleemiks võib olla kylmkäivituspihusti .

kas seal klapp ei pea ja see annab bentsu kogu aeg, või siis miskit selle juhtimisega seonduvas.

ja ikka bentsu liiga palju saab, mitte et puudu jääks, seepärast ei käivitu ja tahab "tuulutamist" põhja surutud gaasiga

kylmalt mootorid vajavad rohkem kytet kui soojalt. seepärast ka kylmalt seda probleemi pole

96 V4 /Solex2brl

Postitatud: N Apr 29, 2004 21:04
Postitas Trionic
K-Jet.puhul on sellise kirjeldusega viga alati(pea-aegu)põhjustatud,
vigasest juhtrõhuregulaatori bi-metall vedruplaadist,ehk nii kui süüte välja
keerad,kukub juhtrõhk ära miinimumi,uuesti käivitades on "toores täiega
peal ja masin ei käivitu vabatahtlikult.