1. leht 1-st

900 '97 check engine

Postitatud: E Dets 08, 2008 23:20
Postitas erik
Tere.

Nimelt probleem selles, et chech engine põleb vahel.
Tingimused, mil ta põlema hakkab, tunduvad olevat temperatuur alla 3 kraadi ja pöörded alla 2500.

Soojema ilmaga ei vilgu hetkekski, samuti kustub ära kui kiirematel pööretel sõita.

Temperatuurinäidik ei jõua ka päris sellesse punkti, kuhu ta peaks jõudma. Külmema ilmaga jääb üsna madalale ja ega auto hästi soojaks ei lähe ka.

Seega, kas termostaadiprobleem, näiteks, võib viia check engine põlemiseni?

900 '97 check engine

Postitatud: E Dets 08, 2008 23:26
Postitas svenska
Võib. Mul täpselt sama probleem kadus termostaadi vahetusega.

900 '97 check engine

Postitatud: T Dets 09, 2008 0:21
Postitas napoleon
Nagu öeldud võib ja minul on see korra ka juhtunud. Natuke aimu põhjus(t)est saad, kui järgid http://www.saabcentral.com/~munki/techn ... rionic.htm olevat juhendit, aga täpsem diagnoos selgub ikka siis, kui autot targematele näitad.

900 '97 check engine

Postitatud: T Dets 09, 2008 8:08
Postitas Trionic
Temp. vale-näidik näitab valesti-segu vale- check engine(kuna ecu segumap eeldaks teistsuguseid andmeid).

900 '97 check engine

Postitatud: T Dets 09, 2008 20:34
Postitas erik
tänud info eest. homme vaatab siis, kas veakoodi ka lugeda õnnestub.

900 '97 check engine

Postitatud: R Jaan 09, 2009 16:44
Postitas roby
MIs siis põhjuseks oli,tundub et minu autotki vaevab sama probleem.

900 '97 check engine

Postitatud: L Jaan 10, 2009 2:26
Postitas kirschberg
Tekkis hiljuti sarnane probleem, et Check Engine hakkas kohati märku andma, seda aga vaid maanteesõidul ja miinuskraadide juures. Troostis TECH andis veateate allikaks temperatuurianduri, ning et mootori temperatuur oli madal, siis vahetati samas nii termostaat kui temperatuuriandur. Pärast seda probleem kadus.;)

900 '97 check engine

Postitatud: K Veebr 11, 2009 16:41
Postitas matu
Endal oli eelmine talv sama teema, et miinuskraadidega Check Engine lõi põlema. Troostis lasin eelmise aasta aprillis ära vahetada temp anduri ja termostaadi, aga nüüd viimase paari kuu jooksul on probleem tagasi tulnud. Nii kui miinusesse lööb ei taha mootor hästi soojaks minna ja näitab kirja aeg-ajalt. Kas on siis veel mingi viga küljes või tulebki temp andurit ja termostaati iga talv vahetada??? :poke:

900 '97 check engine

Postitatud: K Veebr 11, 2009 17:19
Postitas suur
Ei usu, et temp. andurit iga aasta vahetama peaks. Termostaat on küll siuke nõrgake. A sa proovi mõnda teise firma termostaati vahelduseks. Troost on muteada wahlerit kasutanud. Ilmselt pakub ka OEM tükki.
Tean, et Saabianti valikus on nii oem ja B-osa (mis pole wahler).

900 '97 check engine

Postitatud: E Veebr 16, 2009 10:10
Postitas vallikas
Hea et ma olin seda lugenud siin just, sest siis oskasin kohe kahtlustada. Ennegi paaril korral nii kümneks sekundiks põlema löönud kui kõrge käiguga väga madalatel pööretel kiirendatud sai. Nüüd aga miinus 5-6 pikal otsal mitmekümne km peal ei läind mootor soojaks, 90-ga sõites. Linnas olin hakanud märkama, et salong ei lähe ka nii kiiresti soojaks kui varem, aga mul endiselt ju genekajama ka, mõtlesin, et äkki see poob siis...:red:

Aga teel testisin siis, temp andur nibin-nabin üle sinise kerkinud ja check engine põleb, panin korra kolmandaga möödasõidu ja vahepeal 3000 pööret viiendaga, kohe kustus ära, temp tõusis ka paari pügala võrra ja salongi puhus ka kohe soojemat. Seega hakkan uurima, kuidas ise too asi (asjad) vahetada lisaks muule, mis vaja teha.

Kasu on siinsest lugemisest, oi oi kui palju :notworthy: