1. leht 1-st

kuidas klassiku mootoriplokki jahutusvedelikust tühjendada?

Postitatud: N Dets 18, 2008 17:45
Postitas niek
klassiku manuaalist lugesin välja, et ploki tühjendamiseks jahutusvedelikust tuleks keerata lahti polt, mis asub ploki paremal küljel, leidsin vist ka üles, asub plokisoojendi augu kõrval kohe. aga koht on halvasti ligipääsetav, et mingi 19 padrunvõtmega ikka täielik fakiirlus seal toimetada, lehega ei mahu. kas keegi on võtnud seda polti lahti ja kas selleks on vaja midagi veel enne ära keerata (väljalaskekollektor vms), et ligi saada või mis oleks tark tegu?

plokki vaja tühjaks siis saada seepärast, et uus jahutusvedelik sisse vaja saada, mida väidetavalt 10 l kuluma peaks manuaali järgi, ainult radikakraanist tuli seda küll hädised-3-4 l silma järgi, et siis vana jama ikka ei taha liiga palju sisse jätta ju.

kuidas klassiku mootoriplokki jahutusvedelikust tühjendada?

Postitatud: N Dets 18, 2008 18:20
Postitas Trionic
Ära neid plokikorke näpi,pärast ei pruugi pidama saada.Lase veega veesärk läbi(veelparem jahutusvedelikuga) ja siis täida uuesti ning lõplikult.

kuidas klassiku mootoriplokki jahutusvedelikust tühjendada?

Postitatud: K Dets 24, 2008 17:57
Postitas niek
ostsin algselt kohevalmis vedeliku ja seepärast tahtsingi kõik välja saada, aga nüüd siis sedavõrra targem et parem ikka kontsentraati osta, siis peale läbipesemist see vesi, mis sisse jääb, seguneb pealevalatava kangega ja saabki õige segu. pole seda va mootoriploki ava vaja siis , jah, näppida, pealegi üle mõistuse raskes kohas see. rohelistest segudest müüakse siinkandis peamiselt polari kaubamärki, jahutusvedelike alastest foorumitest kostis sellele ka negatiivset iseloomustust, kas tasub siis sisse valada või mitte seda polarit?

kuidas klassiku mootoriplokki jahutusvedelikust tühjendada?

Postitatud: N Dets 25, 2008 9:32
Postitas Trionic
Tasub alati kontrollida temperatuuripunkti vastavust kirjutatuga,kuna pakendatakse Polarit eestis.Muidu täitsa pandav.