SAAB 9000 2.3 Turbo 143 kw USA edition, 1992, schlaam
Postitatud: L Dets 20, 2008 19:47
Mina selle USA 9000'nde omanik (que teema, müügiteema)
Eelmine omanik tahtis, et ma hoiaksin teda auto käekäiguga kursis, nii et teen talle siis kah siia teema. Pilte hetkel ei ole, neid näeb eelmiste omanike teemast..
Auto ise on mõnus. Oma vanuse kohta on kere väga ilus, roostet ei leidnud rattakoobastes, pagassi põhjas ega uste äärtes. Ainult kivitäksid kapoti peal.
Seest on ka hästi hoitud, lagi ainult veits ripub ja kerge nigin-nagin sees, eriti külmaga, aga see normaalne.
Nüüd aga probleemid ja küsimused:
1. Püsikiirusehoidja ei tööta. Põhjuseks loodetavasti SET nupu puudumine (kui cruise sisse lülitada, ilmub armatuurile ilusti "cruise"). Nii et vaja leida kusagilt uus suunatulekang.
2. Turboseier ei lähe punasesse, jääb kollase keskele ja kostub siuke mõnus vilin. Ei oska väga millegagi võrrelda, aga tundub, et minekut jääb ka pisut väheks. Peab vist vaakumvoolikud (eelmine omanik väitis, et vahetatud) ja BOV-klapi üle vaatama..
Foorumist lugesin, et selleks, et näha kas tegu on lekke või väsinud turboga, tuleb lahti ühendada wastegate'i voolik ja sel juhul pidavat korras turbo korral näidik minema punasesse. Kommentaare?
3. Kliima puhub ainult kuuma. Kiskusin aquarium coveri pealt ära ja leidsin hoova üles - terve. See traat, mis hooba liigutama peaks, aga ei liigu. Käega liigutades liigub raskelt. Arvatavasti servomootor läbi? Kas keegi teab kust ma selle leida võiksin? Armatuuri sees arvatavasti kuskil..
4. Konditsioneer ei tööta. Eelmine omanik ütles, et lasi kontrollida - Üks kahest mingist sõrmtihendist (vist ülemine) pidavat lekkima. Pärast selle vahetust ja kliima täitmist peaks olema korras. Eks näis..
5. Udutuled vahepeal põlevad, vahepeal mitte (kas seotud järgmise punktiga?)
6. Lähituled kaovad vahel ära, tulevad tagasi kui korraks lülitada kaugtuledele ja tagasi. Külmjoode relees?
7. Tulekojamehed ei tööta (üks kojamees olevat seisma jäänud ja seetõttu ka teine lahti ühendatud - eks võtan käsile kui suuremad tööd tehtud)
8. Armatuuris mõned tuled ei põle
9. Armatuuris SRS tuli põleb. Eelmine omanik ütles, et see pidada Techiga resettides ära kustuma. Eks näis..
10. Ketiklõbin. Eelmise omaniku sõnul olevat Troosti Viki kuulanud ja öelnud, et klõbin on, aga vahetusega kiiret veel pole. Eks lasen kah kunagi kellelgi spetsil veel üle kuulata ja nõu anda. Kui vahetusega hiljaks jääda, on jama liiga palju.
Hetkel rohkem ei meenu, kui veel miskit tuleb, siis täiendan ja eks ma siis eelmisele omanikule ja endale päeviku mõttes teen siia lisasid kui miskit korda ka olen saanud.
Eks ta ole paras pähkel vaesel üliõpilasel ülal pidada, eriti kui Tartus kohta ei ole, kus teha. Samas Pärnus on soe garaaž olemas, nii et mõningad tööd saab siin vast ise ka ära tehtud.
Varem olen omanud kahte klassikut, 9000 on täitsa tundmatu maa, nii et vabandust, kui rumalate küsimuste ja probleemidega tülitan, eks ma katsun jõudumööda siinset ja mujalt leiduvat kirjandust uurida.
Praegu ootan huviga kommentaare nende probleemide kohta, mis üles loetlesin
Eelmine omanik tahtis, et ma hoiaksin teda auto käekäiguga kursis, nii et teen talle siis kah siia teema. Pilte hetkel ei ole, neid näeb eelmiste omanike teemast..
Auto ise on mõnus. Oma vanuse kohta on kere väga ilus, roostet ei leidnud rattakoobastes, pagassi põhjas ega uste äärtes. Ainult kivitäksid kapoti peal.
Seest on ka hästi hoitud, lagi ainult veits ripub ja kerge nigin-nagin sees, eriti külmaga, aga see normaalne.
Nüüd aga probleemid ja küsimused:
1. Püsikiirusehoidja ei tööta. Põhjuseks loodetavasti SET nupu puudumine (kui cruise sisse lülitada, ilmub armatuurile ilusti "cruise"). Nii et vaja leida kusagilt uus suunatulekang.
2. Turboseier ei lähe punasesse, jääb kollase keskele ja kostub siuke mõnus vilin. Ei oska väga millegagi võrrelda, aga tundub, et minekut jääb ka pisut väheks. Peab vist vaakumvoolikud (eelmine omanik väitis, et vahetatud) ja BOV-klapi üle vaatama..
Foorumist lugesin, et selleks, et näha kas tegu on lekke või väsinud turboga, tuleb lahti ühendada wastegate'i voolik ja sel juhul pidavat korras turbo korral näidik minema punasesse. Kommentaare?
3. Kliima puhub ainult kuuma. Kiskusin aquarium coveri pealt ära ja leidsin hoova üles - terve. See traat, mis hooba liigutama peaks, aga ei liigu. Käega liigutades liigub raskelt. Arvatavasti servomootor läbi? Kas keegi teab kust ma selle leida võiksin? Armatuuri sees arvatavasti kuskil..
4. Konditsioneer ei tööta. Eelmine omanik ütles, et lasi kontrollida - Üks kahest mingist sõrmtihendist (vist ülemine) pidavat lekkima. Pärast selle vahetust ja kliima täitmist peaks olema korras. Eks näis..
5. Udutuled vahepeal põlevad, vahepeal mitte (kas seotud järgmise punktiga?)
6. Lähituled kaovad vahel ära, tulevad tagasi kui korraks lülitada kaugtuledele ja tagasi. Külmjoode relees?
7. Tulekojamehed ei tööta (üks kojamees olevat seisma jäänud ja seetõttu ka teine lahti ühendatud - eks võtan käsile kui suuremad tööd tehtud)
8. Armatuuris mõned tuled ei põle
9. Armatuuris SRS tuli põleb. Eelmine omanik ütles, et see pidada Techiga resettides ära kustuma. Eks näis..
10. Ketiklõbin. Eelmise omaniku sõnul olevat Troosti Viki kuulanud ja öelnud, et klõbin on, aga vahetusega kiiret veel pole. Eks lasen kah kunagi kellelgi spetsil veel üle kuulata ja nõu anda. Kui vahetusega hiljaks jääda, on jama liiga palju.
Hetkel rohkem ei meenu, kui veel miskit tuleb, siis täiendan ja eks ma siis eelmisele omanikule ja endale päeviku mõttes teen siia lisasid kui miskit korda ka olen saanud.
Eks ta ole paras pähkel vaesel üliõpilasel ülal pidada, eriti kui Tartus kohta ei ole, kus teha. Samas Pärnus on soe garaaž olemas, nii et mõningad tööd saab siin vast ise ka ära tehtud.
Varem olen omanud kahte klassikut, 9000 on täitsa tundmatu maa, nii et vabandust, kui rumalate küsimuste ja probleemidega tülitan, eks ma katsun jõudumööda siinset ja mujalt leiduvat kirjandust uurida.
Praegu ootan huviga kommentaare nende probleemide kohta, mis üles loetlesin