1. leht 1-st

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: T Dets 30, 2008 22:26
Postitas delfi
kusagilt foorumist siin lugesin 1 päev termostaadi kohta jne, aga näät ei leia enam seda õiget teemat...:head:

niisiis, milline on see õige, ainus ja hea termostaat:thumb:, mis panna? mis temp ja/või mis veel vaadata enne ostmist. automaailm pakkus 82t* ja oli ka 88t* ma nyyd ei tea kas ma mäletan õigesti aga lugesin sellest kadusnud teemast välja et soovitati 92 kraadil avanevat? võin eksida muidugi.

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: N Jaan 01, 2009 20:58
Postitas delfi
nu kas ei tule kellelgi miskit siiaa?

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: N Jaan 01, 2009 21:30
Postitas S9K
No mis vahet seal on, millise temperatuuriga see on. Pane sisse mida iganes. Tavaliselt suurema temperatuuriga on talvised, et salongi kuumemaks saada.

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: N Jaan 01, 2009 22:29
Postitas mad1
Algselt postitas: delfi
kusagilt foorumist siin lugesin 1 päev termostaadi kohta jne, aga näät ei leia enam seda õiget teemat...:head:

niisiis, milline on see õige, ainus ja hea termostaat:thumb:, mis panna? mis temp ja/või mis veel vaadata enne ostmist. automaailm pakkus 82t* ja oli ka 88t* ma nyyd ei tea kas ma mäletan õigesti aga lugesin sellest kadusnud teemast välja et soovitati 92 kraadil avanevat? võin eksida muidugi.

OE 30577561(tundmatu looma nahk:P) 182,- wahler ka olemas ja kallim(251.-),soovitav siiski 88 kraadine ja jutt ,et termostaadi kraad pole oluline, on asjakohatu :wall:
termostaadist sõltub paljugi..kütusekulu esmalt nt.

meenutan: oe osal on hea omadus..see garanteerib õige asja ja sobivuse autole, kuid tootja jääb tihti saladuseks ja see ei pruugi olla parim valik, sest surutis sunnib ka auto valmistajatehastel pakendama ja paigaldama aina odavamaid tarvikuid

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: N Jaan 01, 2009 22:54
Postitas S9K
Kui märkimisväärselt mõjutab 10 kraadi temperatuuri vahe mootori tööd? Kütusekulu numbrid suurenevad tohutult, enam ei jõua kütet sisse ostaPilt

Teate see peensusteni lahkamine on liiga Pilt

meenutan: rehvi laiuse teemat.

EDIT: Nõmedaks on kuidagi läinud, tuumafüüsikuid on suurel hulgal tekkinud:bs:
Lisaks veel nõmedamaid teemasi tuleb iga päev käputäis juurde.

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: N Jaan 01, 2009 23:28
Postitas mad1
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui märkimisväärselt mõjutab 10 kraadi temperatuuri vahe mootori tööd? Kütusekulu numbrid suurenevad tohutult, enam ei jõua kütet sisse ostaPilt

Teate see peensusteni lahkamine on liiga Pilt

meenutan: rehvi laiuse teemat.

EDIT: Nõmedaks on kuidagi läinud, tuumafüüsikuid on suurel hulgal tekkinud:bs:
Lisaks veel nõmedamaid teemasi tuleb iga päev käputäis juurde.

loomulikult õigus: kas 10 kraadi või kümme krooni..vahet pole osadel inimestel:poke:

samas olen tähele pannud,et foorumites põhitegevuseks ongi just peensuste lahkamine ja nõelapea pooleks ajamine..pole ka just minu rida, kuid las huvilised möllavad..mind ei häiri just

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: N Jaan 01, 2009 23:40
Postitas suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
EDIT: Nõmedaks on kuidagi läinud, tuumafüüsikuid on suurel hulgal tekkinud:bs:
Lisaks veel nõmedamaid teemasi tuleb iga päev käputäis juurde.

OT Ei saa mainimata jätta, et füüsika on kõige alus. Pealiskaudsusega kaugele ei jõua. /OT

Teemaalgataja, vali 88, see meie kliimas parem kui 82.

OEM termostaadist - mul see aastakese peal olnud. Julgen väita, et tase on sama si** mis Wahleril. Ehk siis varsti hakkan jälle vahetama.

Siit moraal - pane OEM, kuna nagunii tuleb tonnil iga aasta termostaati vahetada. Säästad mitukümmend kooni. Muuseas, vaatasin arhiivist, et aasta tagasi maksis VMis OEM termostaat 175 krooni.

EDIT: Saabianti juures maksab Scan-Techi pakendis 8-kraadine termostaat umbes 150 krooni.

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: R Jaan 02, 2009 0:10
Postitas mad1
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
EDIT: Nõmedaks on kuidagi läinud, tuumafüüsikuid on suurel hulgal tekkinud:bs:
Lisaks veel nõmedamaid teemasi tuleb iga päev käputäis juurde.

OT Ei saa mainimata jätta, et füüsika on kõige alus. Pealiskaudsusega kaugele ei jõua. /OT

Teemaalgataja, vali 88, see meie kliimas parem kui 82.

OEM termostaadist - mul see aastakese peal olnud. Julgen väita, et tase on sama si** mis Wahleril. Ehk siis varsti hakkan jälle vahetama.

Siit moraal - pane OEM, kuna nagunii tuleb tonnil iga aasta termostaati vahetada. Säästad mitukümmend kooni. Muuseas, vaatasin arhiivist, et aasta tagasi maksis VMis OEM termostaat 175 krooni.

huvitav, miks ei kesta siis:) võimalus ka,et jahutusvedelk kehvapoolne..ei hoa ära korrosiooni, ei määri jne.aga mine tea jah..miskit pole enam head ja raudkindlat

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: R Jaan 02, 2009 1:13
Postitas S9K
btw väga OT, aga ei saanud mainimata jätta. Ei pea ma kellegi peale viha. Eriti mitte kodanike peale kellega aastaid siin foorumis koos on oldud.

Nagu ma ütlesin, suurem temp. number sobib külmemasse kliimasse, salong on sellevõrra soojem. Näiteks mul 9-5 on ka vist a'la 84 või midagi sinna kanti, isiklikult ei lähe salong nii soojaks kui mõnikord sooviks. Valgel tonnisel oli 92 kraadi. See oli mega soe väga külmal talvel.

9000 2,3 108kw milline on õige t* termostaat?

Postitatud: R Jaan 02, 2009 6:15
Postitas Trionic
Autosalogis,eriti,kui seda kütab kliimaseade,pole mingit vahet,kas jahutusvedeliku temp. on 60,või 120 kraadi.
Kui natukenegi üritad loogiliselt mõelda pideva kisamise asemel.

EDIT: Nõmedaks on kuidagi läinud, tuumafüüsikuid on suurel hulgal tekkinud:bs:
Lisaks veel nõmedamaid teemasi tuleb iga päev käputäis juurde.

Sellises stiilis sinu läbu on siin foorumis juba sadade kaupa.Tuumafüüsik...:head: .

Ei kesta saabidel termostaadid üle paari-kolme aasta.Soovitav seejärel vahetada.Pole ka olulist vahet(peale hinna muidugi),kas B, või OEM.Mida lähemal on termostaadi temp.punkt mootori normaalsele töötemperatuurile(90-110kraadi),seda paremini viimane oma tööga hakkama saab- väiksem kütusekulu jne.,nagu mad1 ja suur juba eelpool mainisid.
Kui leiad kusagilt 92 kraadise termostaadi,oleks see veelgi parem meie kliimas.82 kraadisega ei jõua mootor eales õige töötemperatuurini ja näiteks T7 võib sellise temp.peale temp anduri viga andma hakata.Tonnise puhul on muidugi kama.