Jällekord valmistab mu saabik mulle suurt peavalu

Mure siis järgmine, et auto pargitud tagarattastega vastuäärekivi õrnalt. Seisime natuke kohapeal (sõbranna oli roolis) kui hakkasime ära minema ja sõbranna lasi siduripedaali järsult lahti arvates, et vabakäik on sees, kui tegelikult oli tagumine. Auto kohalt ei liikunud, kuna ta hoidis pidurit peal. Tulemus on hämmastav, kapoti avdes oleks nagu märgata, et mootor on nihkunud, salongipoolne osa on kõrgemal, kui peaks ja ettepoole on ka liikunud mootor. Käigukang hüppas taha poole ja on ebamäärane, et nagu on nihkunud ja käigud on teise kohapeal, osasi käike ei saa selle nihke tõttu sisse panna ja käib raskelt üldse. Pidurit vajutades on pedaal jäik nagu süüde oleks välja lülitatud. Hääl on teistsugune, jämedam selline. Alguses suri välja, kui käima panna nagu bena oleks vähe, kuid hetke pärast sain käima (vb oligi asi benas sest olin selle täiesti nullipeale sõitnud ja tahtsingi just tankima minna). Kohapeal põleb chek engine kollane tuli armatuuris, kui gaasi vajutada siis kustub ära. Muid hoiatusi tulesi armatuuris ega erroreid pole SID andnud.
Mis moodi selline asi nüüd võimalik oli ja palju korda tegemine võib maksma minna? Kas tõesti on saab nii nõrk või võib selline asi kõikide autodega nii juhtuda.
NG900 2.0 96kw