Mootor paigast ära liikunud isenesest?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Axel
Postitusi: 8
Liitunud: L Dets 06, 2008 10:40
Asukoht:
Auto:

#1

Tere
Jällekord valmistab mu saabik mulle suurt peavalu :wall:
Mure siis järgmine, et auto pargitud tagarattastega vastuäärekivi õrnalt. Seisime natuke kohapeal (sõbranna oli roolis) kui hakkasime ära minema ja sõbranna lasi siduripedaali järsult lahti arvates, et vabakäik on sees, kui tegelikult oli tagumine. Auto kohalt ei liikunud, kuna ta hoidis pidurit peal. Tulemus on hämmastav, kapoti avdes oleks nagu märgata, et mootor on nihkunud, salongipoolne osa on kõrgemal, kui peaks ja ettepoole on ka liikunud mootor. Käigukang hüppas taha poole ja on ebamäärane, et nagu on nihkunud ja käigud on teise kohapeal, osasi käike ei saa selle nihke tõttu sisse panna ja käib raskelt üldse. Pidurit vajutades on pedaal jäik nagu süüde oleks välja lülitatud. Hääl on teistsugune, jämedam selline. Alguses suri välja, kui käima panna nagu bena oleks vähe, kuid hetke pärast sain käima (vb oligi asi benas sest olin selle täiesti nullipeale sõitnud ja tahtsingi just tankima minna). Kohapeal põleb chek engine kollane tuli armatuuris, kui gaasi vajutada siis kustub ära. Muid hoiatusi tulesi armatuuris ega erroreid pole SID andnud.

Mis moodi selline asi nüüd võimalik oli ja palju korda tegemine võib maksma minna? Kas tõesti on saab nii nõrk või võib selline asi kõikide autodega nii juhtuda.
NG900 2.0 96kw
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Üks(või mitu) kolmest padjast katki.Vahetad ära,reguleerid käiguhoovastiku ja kõik on ilus jälle.
SID ei saa sulle mingeid hoiatusi mootori seisukorra kohta anda.
Kui "hääl on jämedam" murdus näiteks summutisukk. Piduripedaal ei saa antud teemasse kuidagi puutuda,kui just vaakumvõimendi sisendtoru ära pole murdunud ja võimendi seetõttu ei toimi(ühtlasi seletaks see CE tulukest ja vaevalist käivitumist.
edit: mootori salongipoolne osa peabki kõrgemal olema.Ära väga üle ka mõtle:P .
Axel
Postitusi: 8
Liitunud: L Dets 06, 2008 10:40
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Trionic
...
Hakkan nüüd rahunema juba, et ei olegi midagi väga müstilist juhtunud :)
Märkasin tõesti, et piduriõli topsijuurest tulev peenike voolik on mootori nihkumisest lahtimurdunud, mis varasemalt sinna kuhugi mootoriplast katte juurde suundunud on. mootor nüüd ikkagi ju eespool kui peaks vist.
Häälekohapealt, ei oska rohkem öelda, kui et sellist vähe võimsama auto häält hakkas tegema küll ja lärmakamaks läks, kuid päris katkise summuti häält ei tee. Et ehk tekkis sinna sukka pragu või kinnitus kohast ehk natuke lekib.

Head uut aastat ka kõigile :beer:
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

Mul oleks huvi teada milline padi katki läks, et kas tõmbas tagumise padja poldi ja trossi tagurpidikäiguga üles väänates puruks? Kuigi lihtsam oleks vist, et juhipoolt vaadates parempoolne mootoripadja kronstein purunes?
Axel
Postitusi: 8
Liitunud: L Dets 06, 2008 10:40
Asukoht:
Auto:

#5

Proovisin täna käivitada.
Läheb käima aga sureb kohe sekundi pärast välja. Proovsin ikka kümneid korda aga ikka ühtemoodi.

Nüüd peab hakkama otsima odavat kohta, et kes kus need mootori padjad ära vahetab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Mootori padjad ei põhjusta kuidagi mootori mittetöötamist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Vaheta toru ära ja sõida.Vähemalt saad normaalselt remondikohta kulgeda.
Vasta