1. leht 2-st
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 17:27
Postitas napoleon
Eelmise aasta viimasel päeval sai plekist pruut noorema vastu vahetatud. Hing ihkas juba ammu V6-e ja griffinit, võibolla oleks hoopis
see minu omaks saanud, kui müüja viimasel hetkel ümber poleks mõelnud:) Seni olen läbinud ~500km ja emotsioonid on eranditult positiivsed. Eks kunagi valges teen väljast ka pilte, hetkel lisan paar pilti salongist.
Lisatud failid
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 17:28
Postitas IFF
Mõnusaid kilomeetreid.

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 17:28
Postitas napoleon
2
Lisatud failid
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 19:10
Postitas suur
Ööasjade tagaajamine Aljoga Griffiga on ka kuidagi veee-mootori-sooviga seotud?
Mul ka kripeldab V6 9-5, aga auto vahetamine tundub praegusel hetkel liialt kulukas ettevõtmine. Pealegi olen tonniga laias laastus rahul.
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 19:33
Postitas teager
Õige omaniku kätte korralik auto, õnnitlen!
Tee neist puitliistudest akende peal pilti, suht haruldased asjad ning 9-5 ma pole neid lisavarustuse nimekirjas veel näinudki.
terv, teager
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 20:47
Postitas Ets
Minu poolt ka õnnitlused just V6 soetamise puhul... hea valik ja ootan ka väljast pilte:thumb:
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 21:51
Postitas vmaster
Välispilte näed Ivometsa Griffinimüügi teemas.
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 22:08
Postitas Ets
heh.. ma ei viinud üldse kokku, et tegemist sama autoga, mida ivomets müüs

No rõõm seda suurem , kuna meie mõlema V6 on soetatud samalt müüjalt.
PS: ma pole enne märganud sellist kahe toonilise nahaga ukse polstrit...päris huvitav.
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 22:13
Postitas teager
Algselt postitas: Ets
PS: ma pole enne märganud sellist kahe toonilise nahaga ukse polstrit...päris huvitav.
Varjude mäng

Välguga tehtud pilt ja seepärast. Vaata
müügiteemas tehtud pilte ja näed, et täpselt samat värvi uksepolster on nagu su enda autolgi.
terv, teager
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 04, 2009 22:36
Postitas napoleon
Algselt postitas: suur
Ööasjade tagaajamine Aljoga Griffiga on ka kuidagi veee-mootori-sooviga seotud?
Mul ka kripeldab V6 9-5, aga auto vahetamine tundub praegusel hetkel liialt kulukas ettevõtmine. Pealegi olen tonniga laias laastus rahul.
V6 mõlkus ka enne mõttes, ööasjade tagaajamisest sain griffinipisiku:) Kui üks auto olemas ja karjuvat vajadust vahetamiseks pole, siis ongi hea lihtsalt aeg-ajalt müügikuulutusi piiluda kuni mõni hea pakkumine silma hakkab;) Oma (nüüdseks ex) NG900 müügikuulutusi piilusin ka pisut üle aasta enne kui tegudeni jõudsin... konkreetne isend oli samuti ammu enne silma jäänud, aga pidasin hinda kalliks ja mingil hetkel kukkus see sobivaks.
Pilte seest ja väljast on tõesti
ivometsa müügiteemas, aga kuna luba pole küsinud, siis siia neid kopeerima ei hakka.... ja noh ega ise pildistamisel kätt harjutada ju ka paha tee:)
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: E Jaan 05, 2009 0:02
Postitas 6-10
Palju õnne! Kahtlustasin isegi, et tegu on ivometsa pakutud masinaga. Mõlesin ka selle peale, aga liigakauaks jäin mõtlema.

Uuele omanikule muretuid miile!
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: E Jaan 05, 2009 3:27
Postitas Skybound
Neid puitliiste kaeks ise ka suurema pildi pealt

Kuigi pildilt tundub, et sellega pole suudetud varjata 9-5 üht silmariivavat koostekvaliteedi-viga salongis - aknaraami plastosa ei istu korralikult nahkse osa peal. Samas sellise puitliistu installimisel saaks ehk seda nähtamatuks muuta.....?
Kuidas tagaistme-soojendus ka toimetab? Kas läheb sama ruttu soojaks kui esiistme 3-asend? Hullult tunnen hetkel puudust sellest lisast, mitu korda pidanud viimastel päevadel -10C ilmaga külma tagumendiga naisterahvaid tagaistmel sõidutama.... not nice

Loodan salamisi kunagi enda Aerol nahksisu välja vahetada ventileeritava/100% soojendava vastu.
Head uut Saabiaastat

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: E Jaan 05, 2009 8:59
Postitas Alfonze
Sorry offtopic, aga need puitliistud ja nahast uksepolstrid imo muudavad salongi oluliselt normaalsemaks (loe: kvaliteetsemaks, vähemalt feel on selline) kui ilma nendeta. Mul oli suhteliselt erandlik SE varustusega masin, samuti samavärvi sisu ja liistud ning nahk polstritel:
http://www.hot.ee/alfonze/saab_7.html
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: E Jaan 05, 2009 16:52
Postitas RedBaron
Õnnitlused, Griffin ja V-6 on üle prahi.

Tean, endise Griffini omanikuna, mida see tähendab. Hiilisin ka ise seda sama autot kaua aga seni kui Alfa müümata, ei saanud teemat käsile võtta. Hea, et "omade" keskele jäi.
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: E Jaan 05, 2009 20:03
Postitas vmaster
Algselt postitas: RedBaron
Õnnitlused, Griffin ja V-6 on üle prahi.

Tean, endise Griffini omanikuna, mida see tähendab. Hiilisin ka ise seda sama autot kaua aga seni kui Alfa müümata, ei saanud teemat käsile võtta. Hea, et "omade" keskele jäi.
Päris mitu Griffinit on müügis auto24-s. Ei jää sa ilma Griffinita küll

V6-ga Saab on hea asi. Mõistlik ost Napoleon.
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: T Jaan 06, 2009 14:33
Postitas aljoga
Algselt postitas: Skybound
Kuidas tagaistme-soojendus ka toimetab? Kas läheb sama ruttu soojaks kui esiistme 3-asend?
Läheb sama ruttu soojaks (või kuumaks) kui esiistmete oma, aga soojendab ainult istmepõhja (mitte seljatuge) ja lülitab ühel hetkel end ise välja. Iseenesest väga mõnus featuur, sulatab külmund tagumendi korralikult üles.
Palju õnne, napoleon, kumma Griffiga me edaspidi nüüd öös asju taga ajama hakkame?

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: T Jaan 06, 2009 21:17
Postitas napoleon
Seda on veel aega mõelda, kelle Griffiga edaspidi ööasju taga ajame:) Kahtlustan, et läpakaga tagaistmel on minust rohkem kasu kui roolis, aga eks see oleneb muidugi ka asjaoludest.
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?
Kes ootavad pilte väljast, salongi puitliistudest jms., peavad veel natuke ootama... siiani on mõte pilte teha alati siis tekkinud, kui väljas juba pime on:)
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: T Jaan 06, 2009 21:21
Postitas teager
Algselt postitas: napoleon
...
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?
Afterheater, V6-engine cars
The afterheater enables a comfortable temperature to be maintained inside the car even after the engine has been switched off.
The heater can be activated up to 10 minutes after the engine has stopped, although the coolant temperature must be at least 40°C for the heater to operate.
To start the heater:
1 The ignition should be OFF.
2 Press and hold the AUTO button on the ACC panel for about a second, until a chime is sounded and the following appears on the SID: ”AFTERHEATER ACTIVATED”.
After five seconds, the SID will indicate how much heat is available (0 – 100%).
To switch off the heater:
1 Press the OFF button on the ACC panel.
The heater will also be switched off if the ignition is turned ON.
The following settings will be in force when the heater is running:
• Air distribution in AUTO mode.
• Recirculation not active but can be selected manually.
• Fan speed is automatic and cannot be changed.
• Only the fan speed is shown on the display. If AUTO is pressed, the system selections will be indicated.
The following controls do not operate while the afterheater is on:
• Rear-window heating.
• ECON.
• User presets.
Some of the functions can be reprogrammed. For further information, please consult your Saab dealer (see page 237).
terv, teager
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: T Jaan 06, 2009 22:01
Postitas napoleon
Tänud Teager, eks homme proovin. Kas see info on kuskilt avalikult kättesaadav või sinu käsutuses tänu ametikohale? Võibolla on veel mõni kasulik funktsioon, mida hetkel isegi küsida ei oska;)
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: T Jaan 06, 2009 22:04
Postitas teager
Algselt postitas: napoleon
Tänud Teager, eks homme proovin. Kas see info on kuskilt avalikult kättesaadav või sinu käsutuses tänu ametikohale? Võibolla on veel mõni kasulik funktsioon, mida hetkel isegi küsida ei oska;)
Saabiklubi.ee->Klubi menüü->Tehniline->...
terv, teager
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 11, 2009 0:28
Postitas mental
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: napoleon
...
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?
Afterheater, V6-engine cars
The afterheater enables a comfortable temperature to be maintained inside the car even after the engine has been switched off.
The heater can be activated up to 10 minutes after the engine has stopped, although the coolant temperature must be at least 40°C for the heater to operate.
To start the heater:
1 The ignition should be OFF.
2 Press and hold the AUTO button on the ACC panel for about a second, until a chime is sounded and the following appears on the SID: ”AFTERHEATER ACTIVATED”.
After five seconds, the SID will indicate how much heat is available (0 – 100%).
To switch off the heater:
1 Press the OFF button on the ACC panel.
The heater will also be switched off if the ignition is turned ON.
The following settings will be in force when the heater is running:
• Air distribution in AUTO mode.
• Recirculation not active but can be selected manually.
• Fan speed is automatic and cannot be changed.
• Only the fan speed is shown on the display. If AUTO is pressed, the system selections will be indicated.
The following controls do not operate while the afterheater is on:
• Rear-window heating.
• ECON.
• User presets.
Some of the functions can be reprogrammed. For further information, please consult your Saab dealer (see page 237).
terv, teager
Off teema küll aga, kas see peaks töötama kõikidel V6 9-5 niimoodi? Kunagi leidsin ise ka selle raamatust üles, olin ilgelt õnnelik, et selline asi välja mõeldud, aga peale 10ndat korda proovimist lõin käega, sest ei suutnud mina seda tööle saada. Või peab selle kuidagi Tech'iga aktiveerima? Enda mittegriffin V6 on 1999 aastast - võibolla leiutati selline lisa alles hiljem!? Oleks sellest teemast väga huvitatud...
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 11, 2009 4:33
Postitas napoleon
Ei tea, parem esita see küsimus mõnes muus teemas, kui vastust ei saa. Proovisin ja mul töötas ilusti... lihtsalt ei tulnud selle peale, et mõnda nuppu alla peab hoidma, seega veelkord tänud teagerile vihje eest.... ja eks pean vist nüüd natuke nurgas häbenema, et ise saabiklubi lehelt seda manuali otsida ei taibanud:)
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Jaan 11, 2009 11:29
Postitas Viki
peaks olema kõigil V6-tel, mis müüdud mitte "troopikasse". põhimõtteliselt sõltub see sellest kas on tsirkulatsiooni pump või mitte.
kuna süsteem on ACC-sse progetav, siis on võimalik, et ACC vahetuse korral on see ära unustatud.
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: E Jaan 12, 2009 8:54
Postitas Rauno
Algselt postitas: t8
peaks olema kõigil V6-tel, mis müüdud mitte "troopikasse". põhimõtteliselt sõltub see sellest kas on tsirkulatsiooni pump või mitte.
kuna süsteem on ACC-sse progetav, siis on võimalik, et ACC vahetuse korral on see ära unustatud.
Vabandan võõra teema risustamise eest,
aga küsimus oleks selline, et mis töö ülesanne on tsirkulatsiooni pumbal. Loogiliselt saan aru, et tsirkuleerib, aga kas see mõjutab vaid järelsoojendust või ka üleüldist soojenemist?
Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Postitatud: P Apr 26, 2009 16:31
Postitas napoleon
Kevad on käes ja Saabike sai valuveljed alla. Vahepeal on vahetatud õlid-filtrid ja hammasrihm. Siiani on emotsioonid jätkuvalt positiivsed:) Lisan ka mõned pildid.
Lisatud failid