1. leht 1-st
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: E Jaan 05, 2009 20:32
Postitas delfi
minu oma siis peale nullimist ja tankimist näitas järgmist
453 km ja 58.6 liitrit>12.9
kompuuter näitas 12.1
vahe 0,8
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: E Jaan 05, 2009 23:16
Postitas suur
Kui sa pead silmas kütusekulu näitu, siis on see ammuteada fakt, et valetab. Põhjus lihtne - mõõtmine toimub suht ümmargusel ja ebatäpsel meetodil.
EDIT: mul näitab tubli paar liitrit vähem.
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: E Jaan 05, 2009 23:36
Postitas TGB
70% trassi 30% linna. Näitab 10.0, reaalne kulu 11L
Talvine suhteliselt rahulik sõidustiil.
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 06, 2009 14:28
Postitas kroom
Saab 9-3 aastast 1999.
Ei ole küll pikaaegne omanik, aga sügisilmadega (~10 kraadi) ja ka talvistega (kuni -10 kraadi) on SIDi ja tankur/odomeeter võrdluses kompuuter ikka umbes 0,5 l/100 km vähem näitanud. Soojemate ilmadega pigem 0,4 ja külmematega pigem 0,6.
Aga jah, ei ole veel poolt aastatki sõitnud nii et väga pikaajalisi andmeid ei ole.
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 06, 2009 16:40
Postitas sebastian
Mul näitab 5...7L/100km vastavalt siis strasse ja linn

See muidugi "suurematest" pihustitest...aga tahan öelda, et näit ei saagi täpne olla.
Ka stock pihustid on autolt-autole alati erinevad, kuigi sama mudel.
Lisandub veel normaalsest kulumisest tingitud pihustamise ebaühtlus.
EDU arvestab kütusekulu pihusti impulsside järgi (kütus teatavast pihustatakse silindritesse impulsside kaupa), reaalselt silindritesse jõudvast kütusest ei tea ta midagi, see tuleb endal kuidagi arvutada

Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 06, 2009 18:29
Postitas yksheikki
Mul näitab enam-vähem reaalseid numbreid, sinna 12 piirimaile. Aga mis palju valetab, on voltmeeter. See üle 13,1 pole näidanudki, mis sest, et tegelikult on laadimine pärast geneka-aku ühenduse parandamist kuskil 14V, täpselt ei mäleta, kui palju see oli.
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 06, 2009 19:05
Postitas sigaelmar
Ma mäletan, et minu 9000'del valetas ka see voltmeeter üsna palju.
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: R Jaan 09, 2009 13:10
Postitas ARZT
Täna sai siis lõpuks omal ka ära kontrollitud....kompuuter ütleb keskmiseks 9,3 ja selgus, et peab paika

Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 27, 2009 0:22
Postitas Phazer
Enda tonnise voltmeetri kohta ütleks,et näitab isegi väga täpselt:D 14.1-13.9V .
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 27, 2009 0:27
Postitas S9K
Huvitav kuidas tonnisel see laadimine reguleeritud on? Kui on tava ilm (0 kraadi ja ülespoole) siis näitab voltmeeter 13,6 või midagi sellist. Kui aga on miinus kraadid siis alguses laeb 14,5 volti isegi ning mõne aja pärast langeb tagasi 13.6 peale. Sõltumata kui palju tarbijaid on järel. Nagu mingi automaatika reguleeriks.
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 27, 2009 7:00
Postitas suur
noh, kõikidel autodel on ju pingeregulaatorid, mis hoiavad pinget etteantud vahemikus. Tarbijate sisselülitamine põhjustab vaid lülitamise hetkel pingelangu. Kui tarbijaid on rohkem, kui genekas toita suudab, siis tõmbab see ka pardapinge alla.
.
Kas ja kui palju teie sõiduki kompuuter valetab?
Postitatud: T Jaan 27, 2009 9:43
Postitas olaviv
Ma olen ka täheldanud, et talvel nagu hoiaks kõrgemat pinget. Suvel oli vahel peale käivitust aku laadimise ajal pinge isegi 13,1-13,2, talvel aga naljalt alla 13,5 ei lange. Kui tuled ja ACC välja lülitada siis hoiab pinget 14,0-14,1.