1. leht 1-st
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 0:37
Postitas leho
Tere,
ma ei jõua hommikuni oodata ja loodan ööhuntide peale kes ka ehk foorumisse oma tee leiavad ja lohutada viitsivad
libisesin siis sellised 20-30km/h kiirusega (rool välja keeratud) äärekivisse juhipoolse esirattaga. proovisin küll üht ja teist aga ei suutnud suurt midagi korda saata et olukorda päästa.
rool on eest mingi 10kraadi viltu ja üks esiratas hoiab ka kahtlaselt ennast. oskab keegi ennustada siis enda või tuttavate kogemuste põhjal mida mul seal juhtuda võis? Hommikul püüan autoga saabianti juurde saada. liigub ta omal käel muidu praegu.
autoks, nagu mainitud 9-5 1998 aasta.
oehh,
Tänud,
T.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 0:40
Postitas S9K
Roolivarras kõver? Õõts kõver? Amort vaevalt, et kõveraks läks.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 0:47
Postitas MadMan
NG-l läksid mõlemad õõtshoovad (alumiiniumist) ja velg. Ülejäänu oli OK. 9-5 omab veidi teistsugust massi ja esisilda - seega raske öelda praegu. Õõtshoob, poolraam, rooliots - variante on mitu.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 0:48
Postitas leho
kui kõvasti see mu rahakotile mõjub... halvima olukorra juhul? püüan siiani toibuda jõuludest

9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 1:11
Postitas Skybound
Mul jäi aastajagu tagasi sarnasest laksust väga vähe puudu, libedaga läks kurvis otse äärekivi suunas. Viimasel hetkel esirattad haakusid õnneks, vastasel juhul oleks juba rooli otseks keeranud, et veermiku asemel velg ja rehv ohverdada. Lapiti rattaga kiva tabada on vist tiba nutusem jah

9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 2:59
Postitas mad1
Algselt postitas: leho
Tere,
ma ei jõua hommikuni oodata ja loodan ööhuntide peale kes ka ehk foorumisse oma tee leiavad ja lohutada viitsivad
libisesin siis sellised 20-30km/h kiirusega (rool välja keeratud) äärekivisse juhipoolse esirattaga. proovisin küll üht ja teist aga ei suutnud suurt midagi korda saata et olukorda päästa.
rool on eest mingi 10kraadi viltu ja üks esiratas hoiab ka kahtlaselt ennast. oskab keegi ennustada siis enda või tuttavate kogemuste põhjal mida mul seal juhtuda võis? Hommikul püüan autoga saabianti juurde saada. liigub ta omal käel muidu praegu.
autoks, nagu mainitud 9-5 1998 aasta.
oehh,
Tänud,
T.
roolivarras,roolilati hammasvöö
rooliots
amort,rattalaager ka sodi,velg loomulikult,rehv lõhki
vedru puruks.tugilaager koos padjaga sodi
sillatala kõver, mootori padjad puruks
kere kõver jne jne
kui enamus sellest nimekirjast on korras, siis ongi ju läinud väga hästi:P
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 3:28
Postitas leho
ha no see kõlab päris õudukana aga rehv, velg, mootoripadjad, kere, rattalaagrid, vedru - on ok. eeldavasti ka amort oma tugilaagri ning padjaga korras. vähemasti oleks pidanud need asjad küll kohe tundma andma kui pärast kerget matsu liikuma hakkas

9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 9:08
Postitas qdwin
Herr mad1 (tänud Sulle Suur lugema õpetamise eest) on maksimalist nagu ikka. Ta luges ette mida kõike on teoreetiliselt võimalik purustada. Lisamata jäid veel mõningad nüansid: põletushaavad kohvikruusi topsihoidjast väljapaiskumise tõttu ja koljupurustused autos vabalt ringiuitava läpaka tõttu.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 9:53
Postitas leho
no see oleks küll üks kuradima õnnetu juhtum ma peaks ütlema....
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 10:28
Postitas Rauno
Kui vastust tead siis teavita teisi ka.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 10:29
Postitas leho
kindlasti!
auto on saabianti juures ning ootan meeleheitlikult kõnet uudistega...
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 11:09
Postitas Thom
Endal oli paar-kolm nädalat tagasi täpselt sama juhtub. Libedaga vastu äärekivi - rool viltu, veojõukontrolli tuli põles jne. Probleemiks oli kõver rooliots.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 11:18
Postitas Rauno
Algselt postitas: Thom
Endal oli paar-kolm nädalat tagasi täpselt sama juhtub. Libedaga vastu äärekivi - rool viltu, veojõukontrolli tuli põles jne. Probleemiks oli kõver rooliots.
Tohib küsida palju see rahakotti tühjendas?
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 13:55
Postitas Thom
Algselt postitas: Rauno
Algselt postitas: Thom
Endal oli paar-kolm nädalat tagasi täpselt sama juhtub. Libedaga vastu äärekivi - rool viltu, veojõukontrolli tuli põles jne. Probleemiks oli kõver rooliots.
Tohib küsida palju see rahakotti tühjendas?
Ausalt öeldes ei mäletagi..

Troostis lasin teha, stabika varda lasin ka ära vahetada.. läks vist midagi tuhande ringi..
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 15:17
Postitas leho
hmm, nu saabianti juures öeldi mulle, et silmaga ei paista midagi kõverat olevad peale rooli ning ratta enda

soovitati sillapinki kuhugi minna reguleerima, et seal peaks siis tõeline tõde selguma - oskab keegi soovitada mingit pädevat kohta?
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 15:36
Postitas Cyber
Mart Pere, Suvila tn. Tallinn... Paremat vist võtta ei ole..

9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: K Jaan 07, 2009 20:25
Postitas leho
ok, leidsin siis vähe kiirema lahenduse ning lasin 400 eeki eest kusagil ahti autos ära reguleerida ning tõesti kõik tundub korras olevat :O
läks seekord siis õnnelikumalt kui oodata oskasin - kuigi väljanägemine pärast matsu oli suht kurb ja tundus, et siin reguleerimisega ei piirdu see asi.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: N Jaan 08, 2009 8:48
Postitas Trionic
Ega tavaliselt piirdugi.Detail(id),mis rattaasendi muutuse põjustas(id),on ju endiselt sama(d),seega viga jääb kusagile sisse,sõltumata õnnestunud sillareguleeringust.
9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse
Postitatud: N Jaan 08, 2009 12:12
Postitas leho
nu kuna seda viga ei suudetud tuvastada siis jääb ta sinna vaikselt sisse seniks kuni kogu esisilla vahetus teha ma arvan.