1. leht 1-st

Mootor kokku!

Postitatud: T Jaan 20, 2009 22:47
Postitas Karu
Tervist!
Olen siit juba kordi erinevat nõu küsinud ja lõpuks hakkab tulemust ka juba kergelt paistma. Nii et varsti on lootust üks turbokas liikuma saada.

Samas enne on veel mõned küsimused. Pärast sisselaske külge panemist avastasin ühe üksiku kollase juhtme millele ei leia kuskil kohta. All on selgitavad pildid ka, ehk keegi oskab öelda, millega tegemist ja kuhu läheb.
http://www.speedyshare.com/data/8037672 ... 202536.JPG
http://www.speedyshare.com/data/8037672 ... hedalt.JPG

Lisaks veel on mõned vaakumvoolikud veidi kahtlased. Kust leiaks siit Tartust silikonvoolikuid vms millega saaks vanemad väsinumad voolikud ära vahetada?

Mootor kokku!

Postitatud: T Jaan 20, 2009 23:03
Postitas S9K
See on vee temperatuuri juhe. Andur asub kohe mootori käigukasti poolses otsas. Jahutusradika ja salongi radika voolikute vahel.

Mootor kokku!

Postitatud: T Jaan 20, 2009 23:18
Postitas olaviv
Selle anduri klemm on selline ümmargune, esimese hooga ei oska arvatagi, et see juhe sinna käib. Vaakumvoolikud asenda kohe kõik silikooniga. Aga kus seda tartus saab.... ehk mõni Tln pood on nõus saatma...

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 17:46
Postitas zlad
Oskab keegi öelda, kui mitu meetrit neid vaakumvoolikuid läheb sinna ja mis läbimõõduga? 2.0 mootor on. Vahetaks ka mingi hetk kõik välja.

Kust neid saada võiks ja mis hinnaga nad on?

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 17:49
Postitas olaviv
Tallinnas üks pood müüb 3m jupi, hind oli (vist) 200kr. Sellega sai ära vahetada kõik 4mm voolikud kapoti all ja samuti vooliku armatuuri näidikuni. Ja 0.5m jäi veel üle. Kui seda armatuuri vollat mitte vahetada siis peaks 2m välja vedama.

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 17:52
Postitas suur
4mm (ka 3mm venitab peale) vaakumvoolikut läheb ca 1,5m. Võid igaks juhuks ju 2 võtta. Turbokella volla pikkust ei tea kahjuks. 6mm voolik läheb BPC-le, aga seal peaks juba tehasest silikoon olema.

EDIT: nobenäpud.
Aga 6mm vollat läks vist ka 1,5m. Laias laastus 3x radika juurest turboni.

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 18:26
Postitas saps
mina sain uued vollad keisi racingust

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 18:30
Postitas S9K
Algselt postitas: suur
4mm (ka 3mm venitab peale) vaakumvoolikut läheb ca 1,5m. Võid igaks juhuks ju 2 võtta. Turbokella volla pikkust ei tea kahjuks. 6mm voolik läheb BPC-le, aga seal peaks juba tehasest silikoon olema.

Need tehase silikoonid võivad täiesti puruks olla ja sa ei märkagi. Ülipeened pikisooned sees. Been there, done that:)

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 18:49
Postitas zlad
Ühesõnaga tuleb siis osta nii?

2m 4mm vollat
1.5m 6mm vollat

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 20:27
Postitas sten18
mis te sööte et kõik nii targad olete?:notworthy:

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 20:38
Postitas ill
Algselt postitas: sten18
mis te sööte et kõik nii targad olete?:notworthy:

Seda ikka

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 20:46
Postitas S9K
Algselt postitas: ill
Algselt postitas: sten18
mis te sööte et kõik nii targad olete?:notworthy:

Seda ikka

Oi see on rõve lihtsalt, see on väga rõve:mad:

Mootor kokku!

Postitatud: K Jaan 21, 2009 21:44
Postitas olaviv
Algselt postitas: zlad
Ühesõnaga tuleb siis osta nii?

2m 4mm vollat
1.5m 6mm vollat

vaata enne need 6mm vollad üle, need ei rikne just sageli, 4mm voolikud aga sageli. Materjali erinevus.

Mootor kokku!

Postitatud: R Jaan 30, 2009 13:26
Postitas Karu
Nii, saigi eile esimest korda hääled sisse aetud. :headbang:
Nüüd veel akut ka uut vaja ning uut kütet ka, siis näeb, kui korralikult ta töötab... Eile pudistas kõvasti, aga see ilmselt üle aasta seisnud benast.:poke:

Siit foorumist lugesin välja, et korralik aku oleks midagi alates 62Ah. On see nii?

Ah jaa, turbo foorumis pakuti välja paar poodi Tartus kus silikonvoolikuid pidi saama. Ise pole veel jõudnud seal käia, aga äkki kellelgi läheb veel vaja...
Algselt postitas: jeff01

dunlop hiflex - tähe tänaval
hyroscand vist riia tänava lõpus.


Selline küsimus veel, et kas tonnisel on ploki sees ka mõni punn, kust saaks ploki jahutusvedelikust tühjaks lasta? Vist mitte, aga samas radikast ka kõik välja ei tule:red:

Mootor kokku!

Postitatud: R Jaan 30, 2009 23:14
Postitas olaviv
Mingid punnid on aga ma ei soovitaks neid näppida, pärast ei pruugi pidama saada. Kui pumba ja radika vaheline lõdvik maha võtta siis peaks ikka plokist enamvähem kõik kätte saama. Küll aga jääb salongiradikasse midagi sisse.

Mootor kokku!

Postitatud: L Jaan 31, 2009 14:04
Postitas yksheikki
Päris 100% kõike sa nagunii kätte ei saa. Ma olen tavaliselt lasknud lahti mõlemad radika küljes olevad lõdvikud. Sellest peaks vast piisama.

Mootor kokku!

Postitatud: L Jaan 31, 2009 14:37
Postitas suur
Radika all on muidu vedeliku väljalaskmise kork ka olemas. Ma sealt vedelikku välja lasknud.

Mootor kokku!

Postitatud: P Veebr 01, 2009 15:55
Postitas olaviv
See kork on seal all nii nõmeda asetusega, et juga langeb poolraamile ja lendab auto alla laiali. Niiet lõdvikust on vast parem või siis lehtriga radika all sebida.

Mootor kokku!

Postitatud: P Veebr 01, 2009 18:28
Postitas Karu
Nüüd siis vana vedelik väljas ja uus sees. Kas süsteem tahab ka õhutamist või läheb õhk ise välja?
Jahutusvedeliku taseme andur seal paisupaagi juures on ka viga saand ning tuleb nüüd uus vaadata.:mad:

Esimesel ringil painas ka mingi "fuel cut". Pärast garaažis selgus, et WG voolik oli lahti jäänud. Loodetavasti ka selle ühendamisega ka viga kaob...

Mootor kokku!

Postitatud: P Veebr 01, 2009 18:52
Postitas Cyber
Peaks iseõhutuv olema see süsteem