1. leht 1-st

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:13
Postitas warum
selline imelik asi,et peale suurt kiirusut pidardades "no ikka täiega ,et seisma jääks,kiirusest200 kmh maha" nii tegin paarkorda ja nüüd on pidurid nagu kadunud,nagu vaakumit poloeks,peedal raske...pidurdab ikka ,aga tuleb jõuga vajutada.kunagi oli sama jama kui oli vaakum voolik lahti,aga nüüd ei ole,vähemalt sama kohapealt mitte....

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:22
Postitas Cyber
Lasid klotsid klaasiks ja vedeliku keema. Pärast seda on ka selline tunne, et kohe üldse ei pidurda.

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:26
Postitas warum
et siis vedelik on ka siis rikutud,ega mul muidu tagumusi klotse polnud küll,et oli plaanis vahetus,aga kas siis tuleb vedelik ka vahetada,kui on selle viga?

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:27
Postitas Cyber
Seda tuleks aegajalt nagunii vahetada. Aga eks spetsialistid ütlevad, mida vaja teha.

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:31
Postitas warum
muidu tavaliselt,no ka kõvasti pidardades hakkas imelikku haisu ajama,no see peaks loomulik olema,kui pidurid kärsavad...

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:31
Postitas IFF
Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.

Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada... :mad: jääd seisma tuleva aasta jaaniks.

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:55
Postitas konks222
Ärge te seda küll tehke võib väga halvasti lõppeda.Olen ühe isendiga tegelenud millel tuli käsipiduri klotsi kate tuli lahti ja läks teise klotsi vahele. Pidurdas käsipiduriga. Ratas kiilus kinni ja jama kui palju. Minu teada käsipiduril ja sõidupiduril klotsid erinevad.

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 20:56
Postitas S9K
9-5 erinevad jah. Nii võib ju mõnusalt üle kuudi käia. Üleüldse ei soovita 200kmh pealt mingit järsku pidurdamist teha. Pidurda käiguga.

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 21:01
Postitas warum
selline asi ka,et kui paarkorda pedaali vajutada ei pidurda enam üldse,ja pedaal kivi kõva

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 21:02
Postitas warum
ja mul on autoomat kast,käiguga ei saa pidurdada,vist.

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 21:30
Postitas S9K
Kolbide kummi tihendid sulasid sadulas ära ja nüüd kolvid kinni? Uitmõte:P

Vabandan kkasti pärast:red:

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 21:37
Postitas taneli01
Tegelikult saab ka automaatkastiga edukalt käiguga pidurdada.Olen sõitnud aastaid automaatkastidega ja pole olnud probleemi.Tuleb kang lihtsalt tõmmata kolmandale või teisele positsioonile.Teinekord polegi muud varianti kui käiguga maha ja pidur natuke abiks.

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 21:53
Postitas S9K
Krt täna olen uimane, ise ka ju oma 9-5 juures käiguga pidurdanud:wall::wall::wall:

pidurid

Postitatud: N Jaan 22, 2009 22:43
Postitas Jupats
Algselt postitas: IFF
Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.

Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada... :mad: jääd seisma tuleva aasta jaaniks.

Käsipidur käib ju trummelpiduriga, mitte kettaga....

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 0:30
Postitas TGB
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 7:47
Postitas teager
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: IFF
Tagumised klotsid on põhimõtteliselt käsipiduri jaoks... piduri jautumine on umbes 70-ees/30-taga.

Proovi käsipiduriga 90km/h pidurdada... :mad: jääd seisma tuleva aasta jaaniks.

Käsipidur käib ju trummelpiduriga, mitte kettaga....

Ei ja Jah :) Erinevatest autodest räägite

9-5'l on eraldi käsipiduriklotsid, trumliga
9000ndel on tavapidur ja käsipidur sama, kettaga.

terv, teager

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 11:15
Postitas mart284
Algselt postitas: TGB
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.

on tilluke oht, et teise järgu pidurdamist pole enam vaja :fight: vabalt valitav takistus teeb oma töö...

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 11:26
Postitas S9K
Algselt postitas: mart284
Algselt postitas: TGB
Üleüldse ei ole stock piduritega kuigi mõistlik 200+ kiiruselt ühe korraga "nulli" pidurdada. Nii olen ühel korral kettad korralikult kõveraks saanud.. Edaspidi targem ja pidurdan järkjärgult, lastes piduritel vahepeal hetke jahtuda.

on tilluke oht, et teise järgu pidurdamist pole enam vaja :fight: vabalt valitav takistus teeb oma töö...

On tilluke oht, et pole üldse VAJAGI sõita 200 kmh. Omaenese viga kui pidurdada ei mõista. Loogish ju, et süsteem jookseb kotti kui asjad jõhkralt kuuma saavad. Kettad võivad kõverdudes laiali ka veel lennata. Küll siis saab palju nalja.

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 11:56
Postitas TGB
On kohti kus tohib sõita kiiremini kui 200 km/h ja on ka kohti kus on soovitav sõita nii kiiresti kui võimalik.
Ma ei pidanud siin silmas huligaanitsemist liikluses.

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 17:41
Postitas warum
siis on vist loogilisem lahti võtta klotsid,mitte otsida vaakumpumbast viga.

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 17:55
Postitas roomlane
Kas klaasistub vaid klotside pealmine kiht või kogu klots? Kuludes hakkab jälle normaalselt tööle?

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 21:33
Postitas warum
ex see kulumis kiht kivistub kuumenes,ma pakun välja,aga kui lahti võtan saan teada,muidugi kui kõik jälle ei stabiliseeru,sõidan vaid paar korda kuus selle pilliga,ega ei saa ju siis kiirendamata jätta... mul ju nii lühikesed teed,aga viga ikka siiani

pidurid

Postitatud: R Jaan 23, 2009 21:43
Postitas warum
muidugi kasutaja SAABNINETHOUSAND sinuga oleme vist lähedal,ise viljandist 30km