Algselt postitas: maxuud
Sind vaade, võib juba Rootsist Saabide toomise spetsiks kutsuma hakata. See oli esimene mõte mis mul pähe tuli, kui lugesin, et endale juba uue tõid. Ja veel samasuguse südamerahuga nagu eelmiselgi korral mis puudutab just seda paberimajanduse poolt. Peab ikka oskama
Mis siin osata, pigem ikka hea õnn.
Tegelt on asi müüjas kinni,
see teine turbomees mida ma vaatasin ütles et eksporti ta ei müü, sest paberiajamine on keeruline ja numbreid ei saadeta Eestist tagasi...
See aga kellelt ostsin, ütles et kui ma cräshi panen siis tema on vastutav. Ta küll üritas mingile kindlustajale helistada, et midagi vormistada, aga aeg oli hiline ja too tahtis autot enne näha. Siis ta seletas millised on mu riskid ja mida ma peaksin politseile seletama kui rutiinkontrollis kinni peetaks. (ja jutust sain nii aru et muid riske nagu polnudki, et ma oma süü korral ei saa pappi oma auto remondiks) ja numbrid usaldas ka mulle kaasa.
Nii et oleneb müüjast.
Helistasin, pärast kodus olles kindlustusse, et kuidas ma ajutist piirikindlustust teha saaks, et eestis sõita - üks agent vastas et siingi kehtib tolle rootslase liikluskindlustus, on s see tõesti nii ei oska öelda, igatahes ei hakkanud sellega ringi kärutama rohkem kui otse ARKi.
* * *
Mis allahindlusse puutub, siis see turbomees lasi hinda alla ainult 2 k seki, aga tal oli niigi odav hind ja kahtlustan et mingi kala võis olla.
Üks teine V6 lasi hinda alla 10 k seki, aga pärast seda oli ta ikka 10 k kallim kui ostetu. (ilmselt ka pisut korralikum, aga kas nii palju?)
Ostetul sain hinda alla 5 k seki aga enne kui küsisin oli ta ise oma eelmise kuulutusega võrreldes 10 k alla lasknud.
Üldiselt lasti alla ca 3-5 k, sest küsisin paljudelt, aga kõik tingimised tuleb selgeks vaielda enne väljasõitu, autot nägemata (heal juhul võib õnnestuda kohapeal ka mingi paar sada alla saada puuduse avastamisel )
PS
oma 99 toomisel tingida ei saanud, ega tahtnudki - nii hea auto oli. Paraku hakkas ta Eesti tänavaõudustel igapäevasõidus kiiresti lagunema ja roostetama, mistõttu tuli ta esimesel võimalusel konserveerida, kui ma sellest midagi ilusat veel teha tahan. Nüüd siis igapäevasõiduks V6:P