1. leht 1-st

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: T Jaan 27, 2009 19:16
Postitas S9K
Ei leidnud internetist kohe sellist infot. Kas ringraja autodel ja üldse high performance autodel on rõhk tõstetud?

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: T Jaan 27, 2009 19:28
Postitas farmacoma
ei ole kah mingi tark selle koha pealt aga pannakse elektrilisi õlipumpasid.

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: T Jaan 27, 2009 21:17
Postitas olaviv
Kusagilt on meelde jäänud, et teatud tingimustel tõstetakse küll. Kui ikka võimsust kordades tõsta, siis ju ka õlikihi tekitamiseks rohkem survet vaja. Kõik oleneb originaalpumba võimetest. Lisaks survele veel oluline tootlikkus ning rõhu sõltuvus pööretest.

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: T Jaan 27, 2009 21:26
Postitas qdwin
Turbodele, laagritele ja muudele kuluvatele pindadele on ette nähtud nominaalrõhk. Kui tõstad rõhku, püüab õli leida endale kuskiltkaudu vaba tee välja. Kõige lihtsam on turbo kaudu sumbutajasse. Mu kunagine garret suutis oma 700-800km niiviisi vastu pidada isegi. Suitsukate oli taga võimas.

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: K Jaan 28, 2009 9:23
Postitas olaviv
Jah, ka sellega tuleb arvestada, et õli lisaks laagrite määrimisele ka muid ülesandeid täidab. Näiteks ketipinguti käitamine ning sellel asjandusel on ka mingi maks töörõhk, mida ületada ei tohi. Ilmselt on ka hüdrotõukuritel töörõhk oluline.

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: R Mär 27, 2009 18:31
Postitas visla
üldiselt ei ole mõtet tõsta õlisurvet sest külma mootoriga on niigi enamus autodel rõhk väga kõrge ja kui on tõstetud siis hakkab külma mootoriga sisselaskesse õli viskama ja süüte küünlade eluiga lüheneb.
aga kui surve probleemid on siis tuleks ikka raam saaled ära vahetada seal pumba näppimine ei aita.
omal kogemus olemas kunagi bemmil tõstsin ja lõi pikapeale isegi koonusfiltri õli täis!

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: R Mär 27, 2009 18:38
Postitas ivomets
mootori õlisysteemis on ka klapid, mis hoiavad vajalikku survet ja yks klapp hakkab õli mööda laskma, kui surve läheb liiga suureks.
kõige peale on mõeldud, see auto värk on peenike värk

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: R Mär 27, 2009 20:50
Postitas S9K
Sisselaskesse hakkab õli viskama :conf: Mis variandiga?

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: R Mär 27, 2009 20:54
Postitas Andrus99
Karterituulutuse kaudu ??

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: R Mär 27, 2009 21:01
Postitas S9K
Algselt postitas: AndrusFJR
Karterituulutuse kaudu ??

Likvideeritav. Loogish ju, et karteri tuulutus likvideeritakse täiesti ära või paigaldatakse vahele oil catch tank. Lisaks ei küsi ükski inimene õli rõhu tõstmise kohta infot, kui tal poleks plaanis midagi ümber ehitada. Niisama pole ju vaja tõsta.

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: R Mär 27, 2009 21:19
Postitas Andrus99
Arvatavast sellel bemmil, millel filtri õli täis viskas polnud oil catch tank-i. Ja ega sa oma algses küsimuses seda teemat rohkem lahti ei seletanud ju, ainult rõhu tõstmisest rääkisid... ei mingist karterituulutuse likvideerimisest ega muust...

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: R Mär 27, 2009 21:24
Postitas S9K
Ja ma ei oodanud ka sellist vastust, et viskab sisselaskesse. Mind huvitas kuidas mõjub tõstmine raam ja kepsu laagritele.

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: P Apr 05, 2009 2:12
Postitas visla
ma saan aru,et sa mõtled panna õli pumba vedrule seibe alla vms. sellisel juhul hoiab ta survet kauem üleval ja mootori kulumine on kindlasti väiksem ja määrimine parem,aga kui on hüdrotõukuritega mootor siis minumeelest ei tohi torkida.

Õlirõhu tõstmine, hea või halb?

Postitatud: P Apr 05, 2009 13:10
Postitas S9K
Hüdrotõukurid tuleb minema visata, nendega hakkab umbes 7200 rpm klapid ujuma.
Nõme on see, et õlirõhk langeb, kui pöörded langevad. Võiks tühikäigul ka ca 3 bar olla. Laagrid peaksid kindlasti kauem vastu.