1. leht 2-st

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: P Veebr 01, 2009 19:42
Postitas hedi
Esimene auto ja kohe Saab :)

Auto toodud Saksast ja minu valdusesse sai Pärnu platsilt. Ivomets vaatas üle ning andis omapoolse positiivse hinnangu.


Järgmise asjana masin Tallinnasse saabispetside näha ja katsuda ning siis loodetavasti palju muretuid kilomeetreid.

VIN: YS3DD55J6T2026267
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204I
Model year: 1996
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 026267
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3

Lisan peatselt pildid ka.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: P Veebr 01, 2009 20:02
Postitas vallikas
Vinge, palju õnnelikke kilomeetreid :drive:

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: P Veebr 01, 2009 20:47
Postitas ivomets
panen yhe pildi ka.
Minu arust väga bro auto!

Lisatud failid

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: E Veebr 02, 2009 10:21
Postitas uralavto
Öö-must, väga efektne. :drive:

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Veebr 13, 2009 17:10
Postitas hedi
Trionicu käe alt tulnuna nüüd masinal uued esimesed õõtshoovad, termostaat ja värsked vedelikud/filtrid.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: L Veebr 14, 2009 15:59
Postitas snowguy
palju õnne ja õnnelikke kilomeetreid...ka minul selline sõber igapäev käekõrval alates lubade saamisest

ja usun et ka sina ei pea pettuma sest saab on hää:love:

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: K Veebr 18, 2009 22:51
Postitas hedi
ostes käis siduripedaal üsna raskelt. tänase seisuga on uus sidur ja posu simmereid vahetatud Iisaku poolt.

käiguvahetus on nüüd üks lust ja lillepidu võrreldes eelmise jalalihaste trenniga ;)

lisaks kontrollisin tln-trt maantel täna SIDi kütusekulu näidu täpsust.
7.7/100 keskmist näitas SID ning bensiinijaamast bensiinijaama tehtud arvutustehe andis vastuseks 7.74 (lamellid; 100kg pagasit; LE järgi sõit kerges lumesajus)

SIDi täpsuse üle kurta ei saa.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: K Veebr 18, 2009 22:59
Postitas hedi
üks veidi uuem pilt.

Lisatud failid

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: N Mär 05, 2009 14:33
Postitas hedi
Esimese ühise tuhande km läbimise tähistamiseks andis sumpa sukk üleeelmine nädalavahetus otsad. Nüüdseks uus universaalsukk alla keevitatud Tartus. Tänud nõu eest snowguy, vallikas ja Iisak.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: E Mär 09, 2009 12:09
Postitas hedi
silmapiiri laiendamas

Lisatud failid

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: E Mär 09, 2009 12:13
Postitas hedi
silmapiiriga

Lisatud failid

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 13, 2009 11:14
Postitas veldur
Algselt postitas: hedi
Esimese ühise tuhande km läbimise tähistamiseks andis sumpa sukk üleeelmine nädalavahetus otsad. Nüüdseks uus universaalsukk alla keevitatud Tartus. Tänud nõu eest snowguy, vallikas ja Iisak.
Ehk viitsite seda teemat täpsemalt lahata?
Kas universaalsukk + keevitus tuleb oluliselt odavam kui OR sukk mida minu tead ei pea keevitama alla?
Mul teeb auto juba päris lahedat häält, ehk pean mingi otsuse vastu võtma.

Tänades

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 13, 2009 11:55
Postitas snowguy
keevituseta suka efektiivsust ei oska kommenteerida aga pakun et keevitades saab kindlam

ehk spetsialistid oskavad hinna ja kvaliteedi suhet paremini kommenteerida

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 12:12
Postitas hedi
tumedad autod tumedal teel ja päike teisest suunast paistmas ehk keerasin teisele põhjamaa autole ette täna tartus.

seoses sellega vaja pildilt tuvastatavaid katkiseid juppe + soovitusi, kes mu saabu jälle liikluskõlbulikuks tartus võiks teha.

Lisatud failid

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 12:26
Postitas snowguy
minu silm tuvastab suunatule ja esistange

kapotinurga taastamise kohta oskab sulle kommentaare ehk mõni teine inimene jagada

usun et see taastamine pole eriti keeruline

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 12:39
Postitas ivomets
nii ilus auto oli; niii sile....
aga paistab, et tiivast ja kapotist saab veel asja.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 12:40
Postitas suur
Tulekojamees koos sinna juurdekuuluvaga ka kuidagi kõver. Turvapadjad ka lahti?

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 12:53
Postitas vallikas
Kasutaja Rantto O-G 9-3 odav stange sobib ka sinna ette, müüs koos talaga. Tala eraldi ostes lammutusemeestelt ei pruugi saada ja hind on 1000 kanti (juhul kui sul see üldse veidi kõver on, igavene kõva asi teine) ja stange plastikosa maksab ka päris palju, ma kaaluks Rantto oma.

Pakun, et tulekojamehel on lihtsalt vars vaja sirgeks väänata, probleem on aga tule all oleva pleki õigemaks rihtimisega - pakun et see on küljepealt kokku lükatud kärtsu, mistõttu kojamehe mootoriosa on oma alusel viltu ja asi paistab pildilt nii välja. Tuli eest ära ja siis plekk viia võimalikult õigesse konditsiooni, eks see kokku istutamine üks proovimine ole.

Kapott on üles kerkinud tõenäoliselt tiib vajab siis tagasi venitamist.

Kes teeks, ei oska öelda :( Väga keeruline pole vast, ma sain omal hullema asja ise tehtud, kuigi olen kõigest kirjatsura.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 13:00
Postitas hedi
padjad kinni. endaga ka kombes ja minuga põkkunud volvol ka vaid kriimud. kiirus oli 15-20km/h. Endal on kurb olla Saabu lõhkumise pärast.

lisaküsimus: kas masina tartust tlna liigutamine (jupid on tlnas peamiselt, head töökäed ka) võiks toimuda slepis või ainult treila peal? liigub saabu täitsa omal jõul, ainult suuna näitamisega on probleeme.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 13:06
Postitas Cyber
Sõida ise kohale, mis sa tast transad. Äkki õnnestub Tartus ka see suunatuli miskitpidi töötavaks saada.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 13:11
Postitas suur
Kui mahlad sees ja jupid küljest ei pudene, siis muidugi sõida. Kui pirn terve, siis pole üldse midagi. Katkine pirn tuleks terve vastu vahetada.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 13:27
Postitas hedi
kapoti alla vaadates selgus a) et tulede kinnitused on katki; b) palju halvem tundub stange kinnituse rebenemine (alumine osa pildist)
c) suunatule pirn on terve ehk saan uue õhtuks ning katsetada

Lisatud failid

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 13:33
Postitas janek555
Ära ole kurb, paistab hull,aga tegelikult väga väike kõks ja remont lihtne. Ma ütlen oma naisele ikka sellistel puhkudel,et see tuli ja stange olidki juba vanad, nüüd hea põhjus nad välja vahetada.:thumb:

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 13:45
Postitas vallikas
Stange kinnitus vajab lihtsalt veidi keevitust ja isegi kui see nn lanzeroni ots (ma ise nimetasin seda talaks :) ) veidi ühele poole viltu vaatab, aitab seal kangiga väänamisest...see tehakse kõik tipp-topp, plekid on pigem asi, mille pärast muretseda natu. Esituli tuleb uus (kasutatud) osta, hind umbes 800 kandis (kasutatud).

Edit: vaatasin veel esimest pilti ja panin kokku teiste piltidega - läheb ikka uut stangetala ka vaja.

Edit2: Kui ka plast ei meeldi, sest katki või 9-3 oma, siis ainuüksi selle tala pärast tasuks Ranttoga kaupa teha, müügiteema siin

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi

Postitatud: R Mär 20, 2009 19:29
Postitas rantto
Ikka juhtub. Kui stanget tahad siis see vedeleb mul endiselt. 9-3e stangega oleks autol teine ilme kohe.

Stange on Tartus saad näha ja katsuda ka.