1. leht 1-st

Küsimus turbode kohta

Postitatud: T Apr 19, 2005 1:47
Postitas sigaelmar
Kas on muidu probleeme olnud ainult kaheliitriste turbodega, või 2,3 ja 3,0 omadega samamoodi?

Küsimus turbode kohta

Postitatud: T Apr 19, 2005 6:32
Postitas Trionic
3,0 on algselt Adam Opeli joonestuslaualt pärit ja seda mootorit need hädad
ei kummita,seal on teised probleemid(õlilekked on kerged tulema,aga need hädad on suht odavalt lahendatavad).
2,3 ja 2,0 mootoriperekond on probleemne.Samas ei juhtu Aero versioonidega
eriti midagi hullu.Nii need masinad,millest viimast võetakse,kui vaikselt kulgevad isendid sõidavad turbo ressursi usinalt ettenähtud lõpuni ja karterituulutus
toimib ka üpris edukalt.
Turbokompressori hingeelu hästi tundvad tegelased väidavad,et Garreti
GT-17 on tehnoloogiliselt valesti konstrueeritud,sealt puudub üks detail,mis on
kõigis varasemates versioonides olemas ja näiteks 9000 kompressorid kannatavad küll mida iganes välja.

Küsimus turbode kohta

Postitatud: T Apr 19, 2005 18:53
Postitas sigaelmar
Tore, sest kui järgmisex autox tuleb 9-5 siis just 3,0 V6 mootoriga oli soov :)

Küsimus turbode kohta

Postitatud: K Apr 20, 2005 6:09
Postitas Trionic
Nende dünaamika isegi selle pisikese sünnipärase turboga tundub ikka
täiesti uskumatu.Meie inimesed vahivad kilowatte,mis kahjuks ei sõida,need numbrid on V6-l üpris keskpärased,väändemoment seevastu-see,millega need
kesised kilowatid asfaldisse väänatakse-on juba muljetavaldav.Tavalisel
pereautol üle 300Nm. väänet on juba kõrgemast klassist.

Küsimus turbode kohta

Postitatud: K Apr 20, 2005 8:20
Postitas Cyber
Nagu teada, ei kiirenda autot mitte kilovatid vaid pöördemoment..;) Mida lamedam graafik seda parem (tõusvast rääkimata).
Samas on vääne ka see asi, mis käimakaste lõhub. Classic 900 T-de puhul pidi 3 käik olema see, mis kõige tihemini ringrajal puruks keeratakse..:) (T just sellepärast, et ilma T-ta pole ringil midagi teha..:))

krt, aga see läheb nüüd küll teemast välja..:)

Küsimus turbode kohta

Postitatud: K Apr 20, 2005 10:34
Postitas Alfonze
njah, nende v6-e kohta on saabcentralis palju tatti pritsitud ja enamasti 8eldakse et kaalujaotus paigast 2ra. kes v2hegi ehitab oma 2.0 v6i 2.3, ei s6ida selle n2ruse garretiga nagunii ja kui juba mingi muu turbo ja pisut tuunimist siis v22ndemoment parem kui v6-l samuti ka minek. ja 9-5 k2imakastid ilmselt 400Nm-ni on suht ok, v2hemalt seal pole kyll aasta jooksul keegi kurtnud et oleks lennanud tuunimise tagaj2rjel. imelik on see et eriti pole neid v6-si tuunitud, huvitav kui palju sellest midagi v2lja puhuda annaks.

Küsimus turbode kohta

Postitatud: K Apr 20, 2005 10:58
Postitas aljoga
siiski-siiski, arvestades, et vääne on otseses sõltuvuses võimsusest, ei kiirenda autot mitte ainult pöördemoment, vaid ka võimsus ...ehkki seljaga on tõepoolest ainult väänet tunda ;)
Algselt postitas: Cyber
Nagu teada, ei kiirenda autot mitte kilovatid vaid pöördemoment..;)

Küsimus turbode kohta

Postitatud: K Apr 20, 2005 12:33
Postitas Cyber
jajah ..:) ma ei tahtnud väga tehniliseks ka minna. Sedasi võib ju fleimi tekitada. Ma olen selleteemalisi sõnasõdu pöördemomendi peakorteris (tqhq.ee) küll näinud..:)

Küsimus turbode kohta

Postitatud: K Apr 20, 2005 20:54
Postitas vaade
SIIN üks jutuke pöördemomendi ja võimsuse seoste kohta
Kahjuks autorit ei mäleta.

Küsimus turbode kohta

Postitatud: P Apr 24, 2005 13:53
Postitas jakobj
Kas Saab 99-le pannakse ka peale midagi huvtavamat nö tava-karburaatorist?
On kellelgi kogemusi, otseselt selle mudeli ja turboga? Või kahekordse karburaatori süsteemiga, selliseid vist peaks ikka leiduma tänapäevalgi.

Küsimus turbode kohta

Postitatud: P Apr 24, 2005 14:37
Postitas part
no 2-kordne karpa ongi ju sportlikumatel 99 peal, tehase poolt juba! neid tükke liigub ka eestis, otsides leiad 2-kordse komplekti kindlasti, a karpad peavad timmis olema, vana saabi strömpa kipub ebatihedaks kuluma ja tükke tegema. kui tulenevalt kulumisest 2-karpasel karpasid sünkrooni ei saa ajada, ongi sul sisselaskekolle küljes Grumpy Old Men.