1. leht 1-st

9-3 aero V6

Postitatud: L Veebr 07, 2009 16:09
Postitas RStorm
Tere
Tekkis ports küsimusi just V6 mootori koha pealt. Tulevikus plaan just sellise vastu oma 9-5 välja vahetada. Sooviks siis teada kas see mootor on vastupidavam kui 4 silindrilised? Kõik need kettide, õlikulu ja muud mured, on nendest prii? Keegi oskab praktikas ka linna kütusekulu öelda?
Kellel kogemusi jagage oma teadmisi:drive:
tänud.

9-3 aero V6

Postitatud: L Veebr 07, 2009 16:49
Postitas wilddog
Saabi 2.8 V6 Turbo on hea ja vastupidav mootor. 9-5 mootorihädadest ei tea ta midagi :) Kütusekulu on mootorile vastav, ei rüüpa üle mõistuse palju.

9-3 aero V6

Postitatud: L Veebr 07, 2009 18:31
Postitas rudolf
Kui ostad tee korralikult korda ja siis sõidad muretult palju kilomeetreid. Rida 4-st on kindlasti vastupidavam, pole seda tuulutuse probleemi ja pole kette mis välja venivad. Soovitan soojalt. Kütusekulu linnas võid arvestada 12l. Mina saan sellega küll läbi.

9-3 aero V6

Postitatud: L Veebr 07, 2009 18:35
Postitas rudolf
Sry mul küll natuke teine mootor, ei pannud tähele et 9-3. Aga ikkagi soovitan.

9-3 aero V6

Postitatud: L Veebr 07, 2009 18:47
Postitas teager
Ärge nüüd omavahel segamini ajage 3.0L V6'te (asümmetrilise turboga 9-5'l, ilma turbota 9000ndel) selle 2.8L V6'ga (twinscroll turbo), mis on 9-3 SS/SC/Cabriol alates 2005 aasta. Üks on Opeli mootor, teine Holdeni oma. Esimesel on väike väeti Garret, teisel korralik Mitsu, mis kannatab vabalt ka 350+ heppa.

2.8 V6 kütusekulu - kui sõidad nagu vanaema, on võimalik saada ka ökonoomseid numbreid. Aga selle mootoriga sa ei sõida nagu vanaema, sest ainuüksi mootori hääl kutsub juba vajutama.
Kui võtta puhas linnakulu ning arvestada ka seda, et ka vajutad korralikult, siis keskmiseks 14-16l/100km kohta. Kui Turbo-X'ga paarutada linnas, siis võid ka keskmiseks saada 21-22l/100km.

Kütusekulu on triviaalne selle mootori juures. Mootor ise on väga töökindel (ketiga, rihmavahetuse muret pole). Mõningatel V6'tel on saba andnud BPC klapid (maksis vist 300 eeku) ja iga 2-3 kuu tagant on vaja paisupaaki vahetada (rabe materjal, ca 700 eeku).

Uuele 9-5'le pidavat ka see mootor tulema, parendatud versioonis, ehk siis võimsam ja parema kütusekuluga.

Kindlasti soovitan seda mootorit, algul on ta natuke laisk, aga 1800-5500 pööret pakub ta ühtlast väänet, ning peale proovisõitu sa enam ridaneljaste poole ei taha üldse enam vaadata.

terv, teager

Lisatud failid

9-3 aero V6

Postitatud: L Veebr 07, 2009 18:57
Postitas ivomets
krt teager, sa ajad rootsi sõidu isu peale!
äkki jäätee tuleb, saab kärmelt tagasi...
samas, mul veel proovimata, äkki ei meeldigi

9-3 aero V6

Postitatud: P Veebr 08, 2009 14:04
Postitas RStorm
Eks see kütusekulu sõltu tõesti suuremal määral tihendist rooli ja istme vahel:D. Rõõm kuulda et tegu on ühe kiiduväärt mootoriga:head:. Olen siin turul näinud ka hirschitud versioone, suur see erinevus tava aeroga on? Muudab see ainult turborõhku või midagi põnevat veel? Kindlasti tuleb esimesi rehve tihedamini vahetada kui tagumisi:thumb:

9-3 aero V6

Postitatud: P Veebr 08, 2009 14:33
Postitas Aeronautik
Teageri jutt jumala õige. Mina olen enda V6 maagilised 100 000km läbi sõitnud ja vead täpselt need mis eelpool mainitud. Lisaks siis korduvalt ja korduvalt vahetatud tarkvara mis vist pole mõeldudki korralikult toimima ja ei toimi siiani. 90 000 pealt läksid "poolassid" vahetusse. Muud nagu ei miskit eriti. Soovitan soojalt......V6 on ikka V6:head:

PS küttekulu linnas on sõida kuidas tahad 13-16l.

9-3 aero V6

Postitatud: N Nov 10, 2011 13:31
Postitas paulwww
Kas kellelgi on kogemusi antud mootoriga. Vastupidavus ja tüüpvead.

9-3 aero V6

Postitatud: N Nov 10, 2011 14:25
Postitas tanelkro
Siin foorumis on sellest varem mitmeid kordi juttu olnud. Kui kasutad veidi otsingut, leiad kindlasti midagi.

9-3 aero V6

Postitatud: N Nov 10, 2011 15:06
Postitas teager
Liitsin ühe olemasoleva teemaga. Lisajuttu veel siit

terv, teager

9-3 aero V6

Postitatud: N Nov 10, 2011 21:26
Postitas kaido9
ja see auto peab olema manuaal,siis on ikka sõidurõõmu kuhjaga.