1. leht 1-st
Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: P Mär 08, 2009 15:04
Postitas S9K
Kas keegi oskab mulle öelda, mis jääb pöörete tõstmisel nõrkadeks lülideks Saabi mootoritel.
Kepsud: Silmad venivad välja, või venib keps ise?
Klapid: massilt liiga rasked, vedru ei jõua tagasi tõmmata?
Klapi vedrud: vedrud üleüldse liiga nõrgad?
hüdrotõukurid: need tuleb nii kui nii vaheta tavaliste vastu. Loodetavasti on tavalised ka kergemad?
Klapi pesad: kolbide sisse ma saaks lasta teha klapipesad, nii igaks juhuks. Kui vajalik see on?
Aitäh.
Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: N Mär 12, 2009 1:33
Postitas S9K
Wohhoooo, keegi ei tea

. Lugesin wikit just. Saabi H mootor. Sellel peaks olema mehaanilised tõukurid. Kas kellelgi on rohkem andmeid nende kohta. Mõõdud ja värki.
Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: N Mär 12, 2009 15:27
Postitas S9K
Nonii, panen siis pildi kah, otsin vasakpoolseid. Pildil olevad on mazda mx5 omad, kahjuks ei tea ma, kas need sobivad, kaldun arvama, et nad on läbimõõdult väiksed. Igatahes kes on autosi lammutanud ja juhtunud selliseid asju nägema, siis paluks teada anda:thumb:
E: Hea teema siin:
http://www.fordlaser.com/viewtopic.php?t=44633
Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: N Mär 12, 2009 23:30
Postitas S9K
Kaalusin täna Saabi tõukurit ja vw golfi mehaanilist ja hüdraulilist.
Saab - 57 grammi (sisu eemaldatud 45 grammi)
vw tava - 70 grammi
vw hüdro - 80 grammi
Paljud tuuning poed müüvad LIGHTWEIGHT tõukureid ja enamus kaaluvad 50 - 60 grammi. Mõned üksikud alla 50 ja mõned üksikud üle 60 grammi. Seega ma liigitaks Saabi tõukurid Lightweight alla

Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: R Mär 13, 2009 10:23
Postitas ivomets
ot:
"Second cylinder rod bearing FAILURE"
ja kus sidi peal sul selline teade?
Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: L Mär 14, 2009 0:43
Postitas S9K
Algselt postitas: ivomets
ot:
"Second cylinder rod bearing FAILURE"
ja kus sidi peal sul selline teade?
Tegijal juhtub;). Vana kepsu kõlks otsustas üks hetk suureks minna. Võtan siin mootorit laiali ja esimesel võimalusel läheb vänt lihvi, kuskil 1500.- väljaminek. Kui sealt muidugi midagi veel võtta on. Õnneks B202 mootoreid vedeleb hulgi.
Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: T Mär 17, 2009 18:24
Postitas EnnSvensson
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas keegi oskab mulle öelda, mis jääb pöörete tõstmisel nõrkadeks lülideks Saabi mootoritel.
Kepsud: Silmad venivad välja, või venib keps ise?
Klapid: massilt liiga rasked, vedru ei jõua tagasi tõmmata?
Klapi vedrud: vedrud üleüldse liiga nõrgad?
hüdrotõukurid: need tuleb nii kui nii vaheta tavaliste vastu. Loodetavasti on tavalised ka kergemad?
Klapi pesad: kolbide sisse ma saaks lasta teha klapipesad, nii igaks juhuks. Kui vajalik see on?
Aitäh.
Esimese asjana soovitaks õlijahutusradiaatorit koos termostaadiga.Aitab päris hästi saalede sulamist vältida ja kepsud ei lähe enam pooleks ja kõik detailid,mida õli uhab paisuvad vähem ja ei kiilu kinni suure hoo pealt.
Mootori pöörded, nõrgim lüli?
Postitatud: K Mär 18, 2009 0:11
Postitas S9K
Paneb märkmikusse kirja. Üleüldse peab kuiva karteri tegema, sest originaal pumba tootlikkust ja tagasivoolu võimalust ei tea keegi. Lisaks pole hea kui vänt õli see lahmab. Vända vastukaalud ka knife edge laskma teha. Mul kerge arutelu saabcentralis käib
