1. leht 1-st
küsimus 900 kohta
Postitatud: P Mär 08, 2009 22:48
Postitas xp258
Tere sai soetatud saab 900 ja probleem selles et kas keegi saadaks mõne skeemi või mingid juhised kuidas siduri ketast vahetada ( kõige lihtsamalt):wall:
küsimus 900 kohta
Postitatud: P Mär 08, 2009 23:37
Postitas iisak
Mis Saab 900?
Classic või NG?
Neil on sidurivahetused erinevad nagu öö ja päev...
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 0:24
Postitas mad1
Algselt postitas: xp258
Tere sai soetatud saab 900 ja probleem selles et kas keegi saadaks mõne skeemi või mingid juhised kuidas siduri ketast vahetada ( kõige lihtsamalt):wall:
vaheta kindlasti komplekt..vastasek korral teed tühja tööd suuresti:)
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 7:01
Postitas suur
Algselt postitas: iisak
Mis Saab 900?
Classic või NG?
Neil on sidurivahetused erinevad nagu öö ja päev...
Teema klassiku rubriigis, seega ilmselt ikka klassik

küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 8:01
Postitas Trionic
Lööd rõngakujulise abinõu korvi lamellide vahele,tõmbad heebli abil ülekandevõlli kasti otsast välja(enne katta radikas,et hooga tulev võll seda ei läbistaks/vigastaks),eemaldad töösilindri,vahetad siduri ja paned kokku.Halvemal juhul 1 .h. tööd.Kapott oleks soovitav eest ära võtta.
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 17:26
Postitas TFK
Lisaks läheb sul ka vaja veel spets abinõud siduri õhutamiseks mis kinnitatakse vedeliku paagile.
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 17:30
Postitas janek555
Algselt postitas: TFK
Lisaks läheb sul ka vaja veel spets abinõud siduri õhutamiseks mis kinnitatakse vedeliku paagile.
Räägi lähemalt ?:freak: Siiani pole mina mingit spets abinõud vajanud.
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 18:04
Postitas iisak
Algselt postitas: janek555
Räägi lähemalt ?:freak: Siiani pole mina mingit spets abinõud vajanud.
Kuidas sa siis vedelikupaagis survet hoiad?
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 18:14
Postitas mart96
siiani pole ka mingit spetsabinõud kasutanud. Pumpasin pedaali nagu segane ja ühel hetkel hakkas võtma.
Muide sinna siduri lamellide vahele sobib hästi mingi natuke jämedam trossikõri. Hästi paindub ja ei libise välja. Kunagi üritasin sinna vasest piduritoru toppida-no kui juba hakkas looma -tuli algus jälle vahelt välja.
Muidugi kui töösilinder enam üldse ei funka on päris niru seda korvi kokku saada...
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 18:32
Postitas janek555
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: janek555
Räägi lähemalt ?:freak: Siiani pole mina mingit spets abinõud vajanud.
Kuidas sa siis vedelikupaagis survet hoiad?
Olen kahel korral klassikul ketast vahetanud ja ei mäleta ,et oleks olnud probleeme õhutamisega. Pigem oli esmakordselt raskusi selle korvivedru pingestamisega.
Ma küll ei mäleta,kas õli jooksis mansetile vabatahtlikult peale või ei, aga kui on olnud probleeme õli peale voolamisega,siis olen näpuga klappi mänginud samal ajal kui teine pedaali sõtkub.
küsimus 900 kohta
Postitatud: E Mär 09, 2009 21:07
Postitas farmacoma
Ma olen kah ilma abinõudeta õhutanud, ühe korra keset maanteed. See oli peale esimest käigukasti vahetust. Keerasin nipli lahti ja pumpasin sidurit nii et niplist tuli kena joana pidurivedelikku ja siis keerasin nipli kinni ja pumpasin edasi, kuni võtma hakkas.