hüdrotõukurite ? hääl teeb muret
Postitatud: E Mär 23, 2009 8:42
autoks 9-3 96 kw.
lugu selline,, et kui mootor hakkab saavutama oma normaalset töötemperatuuri, siis hakkab plokikaane pealtpoolt heledamat klõbinat kostma. gaasi andes selline hääl nagu regulleerimata klappidega ziguli mootor teeb.
kylmalt probleeme pole. samas gaasi maha lastes on tyhikäigul tiksumine täiesti hydrotõukurlik...
tehtud töödest on ära puhastatud karteris õlivõtusõel, puhastatud , tööle pandud regullaatorklapp, õli surve kylmalt 5+ ja soojalt tyhikäigul 1.2 atm, pööretel 4+; proovitud ka tutikaid hydrotõukureid, asi sama.
huvitav oli see, et uutest hyrotõukuritest jäid mõned nn."pehmeks" peale seda, kui mootor oli töötanud.samas visuaalsel vaatamisel , ilma klapikambri kaaneta viskab õli nukkidele kenasti, hooga jne...
veel yks asi, et omanik oli kasutanud mingit mootorisisepesuvahendit. seda ta ei teadnud , et mis ja milline, aga saabimehed tallinnast olid soovitanud.
ja õli olevat ka järjest 3 korda vahetanud.
muidugi karteri põhi seda ei näitanud, seal oli ca 6...8 mm, sellist kylma masuudi taolist sadet paksult.
ega ei oskagi enam midagi teha, kui vaid veel proovida uut õli kasuatda... või on teil, saabisõbrad, mingeid ideid??
lugu selline,, et kui mootor hakkab saavutama oma normaalset töötemperatuuri, siis hakkab plokikaane pealtpoolt heledamat klõbinat kostma. gaasi andes selline hääl nagu regulleerimata klappidega ziguli mootor teeb.
kylmalt probleeme pole. samas gaasi maha lastes on tyhikäigul tiksumine täiesti hydrotõukurlik...
tehtud töödest on ära puhastatud karteris õlivõtusõel, puhastatud , tööle pandud regullaatorklapp, õli surve kylmalt 5+ ja soojalt tyhikäigul 1.2 atm, pööretel 4+; proovitud ka tutikaid hydrotõukureid, asi sama.
huvitav oli see, et uutest hyrotõukuritest jäid mõned nn."pehmeks" peale seda, kui mootor oli töötanud.samas visuaalsel vaatamisel , ilma klapikambri kaaneta viskab õli nukkidele kenasti, hooga jne...
veel yks asi, et omanik oli kasutanud mingit mootorisisepesuvahendit. seda ta ei teadnud , et mis ja milline, aga saabimehed tallinnast olid soovitanud.
ja õli olevat ka järjest 3 korda vahetanud.
muidugi karteri põhi seda ei näitanud, seal oli ca 6...8 mm, sellist kylma masuudi taolist sadet paksult.
ega ei oskagi enam midagi teha, kui vaid veel proovida uut õli kasuatda... või on teil, saabisõbrad, mingeid ideid??