1. leht 1-st
Saab 9-3 110kw vs 130kw
Postitatud: E Mär 23, 2009 22:19
Postitas vahekas
kas keegi vaevuk seletama mis moodi on neil kahel erinev võimsus.Mis on erinev neil kas turbo või veel midagi
Saab 9-3 110kw vs 130kw
Postitatud: E Mär 23, 2009 22:32
Postitas teager
Vahe ainult softis. Ja nt manuaalkasti puhul 110kW tuli algul 5 käigulise, 129kW 6 käigulise kastiga.
Ning 129kW, mitte 130. Saabi seni ainuke mootor 130kW on olnud 9-5 3.0 V6 TiD.
Ja 129kW saad turbo noole armatuuri
terv, teager
Lisatud failid
Saab 9-3 110kw vs 130kw
Postitatud: T Mär 24, 2009 14:28
Postitas vahekas
Tänan Teagerile adekvaatse vastuse eest
Nüüd siis teine küsimus
Kus ma saaks oma auto softi ära muuta 129 kilovatiseks
Kas ma pean mingi tuning boxi vahele panema või mida tegema
<On kellelgi kogemust
palju see võiks maksma minna
Saab 9-3 110kw vs 130kw
Postitatud: K Mär 25, 2009 8:17
Postitas yllar
VM vist müüs Hirsch-i , keegi kindlasti ka Nordic-ut.
Saab 9-3 110kw vs 130kw
Postitatud: K Mär 25, 2009 8:31
Postitas Cyber
Märksõnad:
BSR,
Speedparts,
Maptun,
Nordic. Lisaks ametlike esinduste kaudu ka
Hirsch. Viimane kuulutab oma lehel lausa 30% discounti 9-3 ja 9-5 omanikele, kel autod kuni MY05-ni (jutuks olevale autole pakutakse 150->195hp kitti)
Saab 9-3 110kw vs 130kw
Postitatud: K Juul 07, 2010 13:26
Postitas ranel55
Ok nagu aru saan saab rõhu tõstmisega 129 lihtsalt kätte aga mis siis aerol 154 kw muudetud on, eks arvatavasti veel rõhku aga kas ka väljalase või miskit veel.
Kas keegi on enda 110kw 129 peale ajanud ja kui lihtne/kallis see on ja on siis mõju iika märgatav ja kui palju huvitav küttekulu muutub?
Saab 9-3 110kw vs 130kw
Postitatud: K Juul 07, 2010 14:46
Postitas anthillse
Kui ma ei eksi on 154kw üldse Mitsu turbo ja 129kw ja 110kw Garreti oma. Mitsu peaks parem turbo ka olema, ega muud vahet ei ole.Aero on vähe jäigem masin ka
Edit: kütusekulu sõltub sellest kui raske jalg on, ma võin 129kw 6.1L sajale mnt ka sõida.