1. leht 1-st
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: R Mär 27, 2009 19:07
Postitas visla
tere kas oskab keegi õelda kas kuskilt on võimalik 900ng-le lsd diffrit saada võib ka koos k.kastiga loomulikult kasutatud!
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: R Mär 27, 2009 19:20
Postitas Cyber
Vaevalt et sa kasutatult saad seda. Siin riigis pole vist ühtegi, millel see vahel oleks. Elkpartsust saab £672.75 eest (+transa) uue Quaife.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: L Mär 28, 2009 16:32
Postitas visla
mõtlen,et äkki kuskilt rootsi lammutusest kas äkki on kellegil mingi aadress kuhu saaks bäringu teha:conf:
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: L Mär 28, 2009 18:39
Postitas Cyber
Kardan, et need, kes selle vidina oma autole ka ostnud on, kerivad selle enne küljest, kui auto romulasse viiakse..

See on üsna kallis ja vähelevinud vidin, sest Saabil pole teist tehases kunagi külge pandud ja kõik on aftermarket värk.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: K Apr 01, 2009 14:26
Postitas visla
aga rootsis ja soomes nad sõidavad ju igasuguseid rally-krosse ja muid rally sarju saabidega.
kuskilt nad peavad neid ju ometigi leidma:conf:
ei taha ültse uskuda,et nad sinna uut performance toodangut alla kruvivad:drink:
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: K Apr 01, 2009 14:46
Postitas Cyber
A miks mitte..

Nende jaoks ee ehk ei ole nii suur raha kui vaese eestlase jaoks..

Kui nii võtta siis see 12k ei ole ka siin enam NII suur investeering... Sama palju kui uus turbo või väljalase...
Või tõstetakse kasutatav kraam lihtsalt uue auto külge, kui eelmine pulbriks sõidetakse. Teine variant, keevitavad kinni üldse..
Maptun müüb näiteks käigukasti sisusid 27k SEK... Neidsamu Quaife difreid ca 8k SEK.. Ma olen üsna kindel et seda kraami ei tule eriti mujalt. Või siis on kunnid ise põlve otsas omale vajaliku teinud. Kuldsete kätega mehi on ju igal pool. Muuseas, rallit sa ei saagi eriti sõita asjadega, mis ehku peale tehtud on. Ikka kindel ja tugev asi ja see maksab raha igal pool.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: K Apr 01, 2009 15:46
Postitas epsum
Ralli(krossis) keevitatakse kinni või kasutatakse spets difreid koos kastidega - arvestades vähegi pädeva ralliauto osade hinda (näiteks, sellholmi coiloverid 1tk 30k), ajud-väljalasked-otsekastid , jne, siis quaife 8k sek eest on suisa muidu saadud, lisaks tänavale ikka tänava(lsd) - sai ühte rallivolvot proovitud, õige otsekasti ja rallidifriga auto - see kurask undas ja ulus ja lsd rakendus kuuldava pauguga jnejne...ehk igapäevaseks sõiduks ei ole mitte mingit mõtet seda soetada.
Erilise säästuvariandina müüakse ju neid tee-see-ise lsdsid.. mis vbolla aitavad aga isiklik kogemus puudub.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: P Apr 05, 2009 1:56
Postitas visla
aga kui prooviks seda keevituse värki:D
ei tea mis sellest k.kast ja poolteljed arvavad:conf:
autol nagu jõudu on!
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: P Apr 05, 2009 13:12
Postitas S9K
Rehvid saavad väga kiiresti otsa. Lisaks saab effektselt kummi suitsetada pöörates. Meil oli maal vaz 2101, keevitasime ka diffri kinni. Tundub uskumatu, aga kohapeal ringe teha oli käkitegu, kuigi aiste vahel oli ikka see tore 1.2 liitrine mootor. Aga kuna me ei viitsinud korralikult teha, siis kuumenes reduktor üle ja läks laiali

kahju.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: P Apr 05, 2009 13:17
Postitas epsum
Kinni keevitamine tänavale ei sobi. Hakkab rehvi sööma.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: P Apr 05, 2009 13:19
Postitas S9K
Tulevikus peab tegema LSD grupi ostu.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: P Apr 05, 2009 16:38
Postitas saps
On ka huvi tonnisele lsd tellida sest poole aastaga 3 kolmest kastist jagu saanud tänu diffri laiali lendamisele

:red:
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: P Apr 24, 2011 23:28
Postitas faca
Hei.
Kas kellelgi saabiklubilistest LSD'ga 9-3 või NG-d?
Oleks väga huvitatud kõigest infost - kuna plaanin Saabi korda teha ja Fordi pealt Quaifega ülihea kogemus siis mõtlesin ka Saabile selle vidina lasta külge pookida...
Meie talvedes on see ülimõnus - lisaks pole vaja mootorit tuunida - saad kohe lisavõimu juurde

ja ei karda igale poole kinni jäämist.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: K Apr 27, 2011 23:00
Postitas faca
Paistab, et endalgi on vist selline käigukast, mis laguneb enne maha kui LSD külge saab... ja keegi teinegi pole julgenud midagi sellist teha.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: K Apr 27, 2011 23:06
Postitas Gals
Kuidas LSD siis koormust käigukastile vähendab ja toda säästab? Mitte et ma ei usuks seda, aga lihtsalt ei mõista selle LSD ja käigukasti omavahelisi suhteid hästi...
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: N Apr 28, 2011 0:01
Postitas faca
Kuidas LSD siis koormust käigukastile vähendab ja toda säästab? Mitte et ma ei usuks seda, aga lihtsalt ei mõista selle LSD ja käigukasti omavahelisi suhteid hästi...
Ei viide oligi sellele, et kastid vanad ja keegi ei julge midagi enam sinna külge pookida (loe: töötavat asja ei parandata/parendata)
Tehnikast ei taipa midagi, aga arvan, et LSD on jupp "kasti küljes"
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: N Apr 28, 2011 5:15
Postitas Trionic
Just sai tagasi külge monteeritud kast,millel quaife differ.Kast 3X remonditud ja eesti suurim man.kastijumal mainis,et eks ta lendab jälle, kuna sisse läksid jälle OEM jupid(ajapuudusel).Tegu küll tonnise kastiga,kuid selle sisu on samane NG/OG omadega,v.a. difri osa. Sisse läksidki OG kastist võetud jupid.
Kui "üheveolise" difriga ekstreemsemalt sõites läheb üle poole difri poolt tehtavast tööst "taevasse", siis quaife puhul rakendatakse pea Kogu tööeenegia teepinda,mis OLULISELT suurendab koormust teatud kastidetailidele ja need purunevad.
Eriline koormaja on jumala sõnul jõuline käikudega pidurdamine.
edit:kogu jutu mõte siis selles,et enne lsd paigaldamist tuleb kastis lisaks tavapärasele laagrite vahetusele vahetada mõned kriitilised detailid,treides need pronksi-, terase-, või lausa Al. asemel sitkemast materjalist.
K/O LSD differ 900ng
Postitatud: N Apr 28, 2011 9:21
Postitas faca
Just sai tagasi külge monteeritud kast,millel quaife differ.Kast 3X remonditud ja eesti suurim man.kastijumal mainis,et eks ta lendab jälle, kuna sisse läksid jälle OEM jupid(ajapuudusel).Tegu küll tonnise kastiga,kuid selle sisu on samane NG/OG omadega,v.a. difri osa. Sisse läksidki OG kastist võetud jupid.
Kui "üheveolise" difriga ekstreemsemalt sõites läheb üle poole difri poolt tehtavast tööst "taevasse", siis quaife puhul rakendatakse pea Kogu tööeenegia teepinda,mis OLULISELT suurendab koormust teatud kastidetailidele ja need purunevad.
Eriline koormaja on jumala sõnul jõuline käikudega pidurdamine.
edit:kogu jutu mõte siis selles,et enne lsd paigaldamist tuleb kastis lisaks tavapärasele laagrite vahetusele vahetada mõned kriitilised detailid,treides need pronksi-, terase-, või lausa Al. asemel sitkemast materjalist.
Ups, käigukast ei ole just kõige odavam osa - ma natuke midagi sellist kartsingi. Mõtleb edasi