1. leht 1-st

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: R Mär 27, 2009 22:45
Postitas Skybound
Täna juhtus Tartus selline asi, et lambist foori taga seistes suri auto välja. Õnnestus käivitada vaid kõvasti gaasivajutades ja pöördeid hoides; kui pöörded langesid alla 700-800, kooles auto välja. Kuidagi sai end liikluse jalust ära koristatud N ja D vahel mängides (atm. kast ju, pidi pöördeid kogu aeg kõrgel hoidma, manuaaliga saaks vist kergemini sõidud aetud) ja Carringu mees pani telefonis esialgse diagnoosi, et segusiibri mingi elektrooniline blokk pees, uus ca. 7k, saada on ka kasutatuid mõne tuhande eest. Õnneks saab vist homme Carringus jutule, eks siis selgub. On see mingi järjekordne tüüpviga, mis võib 9-5 ilma igasuguse hoiatuseta tee äärde jätta? :freak: Pole foorumis väga silma hakanud, aga juba liiga palju teoreetilisi võimalusi 9-5el, et tipptunni ajal liiklus kinni panna, nagu täna juhtus :gun:

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 9:41
Postitas iisak
Kui kellegi kuri käsi juba kallal pole käinud siis on suht lihtsalt remonditav.
Helista kui tahad,mõtleme mingi lahenduse välja:eureka:

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 9:48
Postitas roomlane
Kõlab küll rohkem nagu Limp Home reziim. Põhjuse saab arvatavasti Tech2-ga teada, mitte telefoni teel.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 9:55
Postitas Jupats
Kui throttle body pees, siis lähebki koheselt Limp Home režiimi. Alles hiljuti täpselt sama asja kogetud.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 10:45
Postitas yllar
throttle body! Kui Carringut külastad siis ilmselt läheb veel midagi peese ja saad ka rahast lahti.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 10:55
Postitas Skybound
Algselt postitas: iisak
Kui kellegi kuri käsi juba kallal pole käinud siis on suht lihtsalt remonditav.
Helista kui tahad,mõtleme mingi lahenduse välja:eureka:

Nojah, olen kahjuks Tartus, Kadaka teeni on pikk maa :( Autoga sai eile õhtul Carringu ette longatud, eks varsti selgub, mis saab. Märt ütles ka, et on seda ise parandanud.

CE hoiatustuli põles, seega oli jah Limp Home. Ka DI puhul sai selle tulukesega sõidetud ja ei märganud erilist vahet auto käitumises, aga segusiibri puhul olevatki sümptomid sellised.... Limp Home ei päästa sellest, et igal teisel ristmikul auto välja sureb.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 11:06
Postitas yllar
kas Roomlane ei saa aidata?

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 11:15
Postitas Skybound
Ei tunne Roomlast :conf: Kas tal on Tech? Numbri kirjutasin üles....

Pole täna veel herr Märdiga ühendust saanud, seega kõik on lahtine.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 11:37
Postitas iisak
Herr Trionic liigub muidu täna Tartusse. Lasen tal TECH2 autosse pakkida:facts:

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 11:45
Postitas Skybound
Algselt postitas: iisak
Herr Trionic liigub muidu täna Tartusse. Lasen tal TECH2 autosse pakkida:facts:

Ohoo :notworthy: Helistan siis talle...

EDIT: Hetkeseisuga saab Märt paari tunni pärast asja üle vaadata, Trionic pidi liikuma alles homme. Kui asjad peaksid täna laabuma, eks siis annan telefoni teel teada.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Mär 28, 2009 21:23
Postitas roomlane
Algselt postitas: yllar
kas Roomlane ei saa aidata?

Ma siin rohkem nagu automatvastaja, auto remontimisest ei tea suurt midagi :)

EDIT: mul tegelikult see ODBII lugeja on, millega mingit statistikat mootori kohta näeb. Sellega mingid veakoodid vist saaks kätte? Pole arvutisse mugavat softi selle kasutamiseks kahjuks leidnud ja nüüd siis seisab niisama sahtlis see jubin.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: P Mär 29, 2009 14:15
Postitas mad1
Algselt postitas: Skybound
Täna juhtus Tartus selline asi, et lambist foori taga seistes suri auto välja. Õnnestus käivitada vaid kõvasti gaasivajutades ja pöördeid hoides; kui pöörded langesid alla 700-800, kooles auto välja. Kuidagi sai end liikluse jalust ära koristatud N ja D vahel mängides (atm. kast ju, pidi pöördeid kogu aeg kõrgel hoidma, manuaaliga saaks vist kergemini sõidud aetud) ja Carringu mees pani telefonis esialgse diagnoosi, et segusiibri mingi elektrooniline blokk pees, uus ca. 7k, saada on ka kasutatuid mõne tuhande eest. Õnneks saab vist homme Carringus jutule, eks siis selgub. On see mingi järjekordne tüüpviga, mis võib 9-5 ilma igasuguse hoiatuseta tee äärde jätta? :freak: Pole foorumis väga silma hakanud, aga juba liiga palju teoreetilisi võimalusi 9-5el, et tipptunni ajal liiklus kinni panna, nagu täna juhtus :gun:

asja hind mis vahetusse kipub minema 5600 - 10% ,seega 5040 eek ja sõi taas muretu:P tellimiskaup siiski..

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Apr 11, 2009 19:46
Postitas Marek
Minul läks 9-5 ka limp home reziimi sama jublaka pärast. Troostis keerati taas õige koha peale tagasi ning senini töötab nagu muiste.

9-5 segusiibri juhtblokk

Postitatud: L Apr 11, 2009 22:37
Postitas mad1
Algselt postitas: Marek
Minul läks 9-5 ka limp home reziimi sama jublaka pärast. Troostis keerati taas õige koha peale tagasi ning senini töötab nagu muiste.

sülita kolm korda üle õla:P see pidu ei kesta igavesti ja allahindlused on kadunud...