1. leht 1-st
9k sidur
Postitatud: T Apr 26, 2005 23:05
Postitas Zazou
Oma autodest on mul selline tähelepanek, et sidur kipud SAAB 9000 äkiline olema.
Kas see ongi auto eripära või on mul lihtsalt kulunud sidurid eluaeg olnud?
Pedaal käib raskemalt ja sidurdamise moment on lühike, võrreldes teiste autodega (täna siis konkreetselt volvo 940)
9k sidur
Postitatud: T Apr 26, 2005 23:53
Postitas KrikU
Mul saabil sama värk, siiani vahest ei suuda päris sujuvalt käike vahetada millegipärast, tuleb jõnks sisse. Eriti veel külma mootoriga on seda tunda ja vahetused 1-2 2-3
Ja sidur on ikka tõega raske, isegi mu vanal '90 Nissan Sunny-l oli kergem siduri pedaal ja rääkimata uuematest autodest millel siduripedaali nagu ei tunnekski - nii kergelt käib.
9k sidur
Postitatud: K Apr 27, 2005 0:07
Postitas sebastian
Samad sõnad. Sidur raskem ja lühema käiguga kui näiteks 900-l... ja kipub ka vahetusel jõnks sisse tulema, kuidas ka ei üritaks.
Mingi loogika ütleb, et see jõnks tingitud vanema auto käigukasti ja poolelje otste lõtkudest ja "pikema" siduriga on seda lihtsam kompenseerida. Aga pole päris uue Saabiga sõitnud, ei tea kas ka tõsi.
9k sidur
Postitatud: K Apr 27, 2005 13:50
Postitas NO FEAR
mul too asi täitsa peetis, mistõttu ei suuda teid adekvaatselt aidata. Kuigi jah, mäletades neid hiigelaegu, kus sidurgi oma tööd korralikult tegi, siis oli see järsk küll. Et on ikka nii, et kui istun mõnesse teise autosse, siis siduriga probleeme ei ole, kuna olen harjunud ettevaatlikult sellega ümber käima. Samas on nii, et kui mõni võõras praegu istuks minu autosse, siis hüppaks ja jõnksutaks vahvalt...jump, jump...

9k sidur
Postitatud: K Apr 27, 2005 16:27
Postitas Zazou
Tagamõte, miks ma seda küsisin on see, et kui ma nüüd komplekti (korv, ketas ja survelaager) ära vahetaksin, siis kas mul oleks ülimügav sujuv ja kerge sidur, nagu iga autokooliõpilase unelm

Praeguste vastuste järgi ei ole ma selles aga eriti kindel...
9k sidur
Postitatud: K Apr 27, 2005 21:09
Postitas Marquis
Kunagi vahetasin ära oma vanal Saabil (1986, 9000) siduriketta, sidurisilindri ja mingit torukesed ja pedaali tunnetus oli ikka täpselt sama mis enne vahetust. Niiet seal ei tohiks mingit vahet olla.
Praegusel Saabil kah uus siduriketas ja siduripedaal on ikka sama raske
Zazou: arvan et Saabil peabki olema selline raske sidur, et paremini tunnetada

olen sõitnud Ford Focusega millel ei saand kottigi aru ntx gaasipedaalist, paljajalu vist peab sellega sõitma et tunda kus see pedaal on:P
9k sidur
Postitatud: N Apr 28, 2005 0:27
Postitas Garu
Mulle on jäänud mulje et lühike sidurikäik peaks sportlikuma auto omadus olema. Enamus saabe mida siiani proovinud olen (peamiselt 900-d) on suht lühikese käiguga aga kerge siduriga. VW-d tuleb talluda nagu jalgratast.

9k sidur
Postitatud: N Apr 28, 2005 3:26
Postitas Veiko
ongi vist selline jäigem saabil. vähemalt turbosaabil

. kui sujuvalt võtab ja normaalselt lahutab ega libise ka siis on ok. olen ma siiamaani arvanud.
9k sidur
Postitatud: N Apr 28, 2005 8:17
Postitas Saabs
Minu kogemuste põhjal on turbo Saabil tunduvalt raskem sidur. Kui sõidan aeg-ajalt oma vana 2.0L 9k, siis esimese hooga ei oska kohe sidurit kasutadagi. Vajab alati ringi harjumist ja kui vanast Saabis uute jälle kolida, siis ei jõua sidurit vajatada.

9k sidur
Postitatud: N Apr 28, 2005 9:49
Postitas Zazou
raskuse üle ma tegelt ei kurdakski, aga viimasel ajal on hakanud tunduma, et lahutamine ei toimu kaugeltki sujuvalt. Kipub endal ka vahest nõksutama, kuigi 9000-ga 10 aastat sõitnud. Vast tahab ketas ikka vahetust, aga nagu aru võib saada, siis raskeks jääb ta ikkagi.
PS Rõõm näha, et eile lisatud smailid on kohe sooja vastukaja leidnud

9k sidur
Postitatud: N Apr 28, 2005 23:46
Postitas Trionic
Ärge minge probleemide tekkides siduriga lihtsama(odavama)vastupanu teed-
vahetada probleemne detail(jutt ei kehti classicu kohta,kus siduri saab tunni
ajaga vahetatud),vaid suure töömahukuse tõttu tasuks vahetada komplektne sidur,eeldusel,et mõlemad silindrid parimas elujõus on.
