1. leht 1-st
K: Saab 9000 2.3 108 kw -94
Postitatud: T Mär 31, 2009 19:02
Postitas Tõnts
Tere.
Kuna pole elus saabi omanud ja nüüd tekib võimalus omandada saab 9000 94 a 2.3 108 kw. Mida sellise auto juures kontrollida, kuidas kontrollida, mis on selle auto nõrgad kohad ja kui kallid on kuluvamad varuosad?
Jään ootama teie vastuseid.
K: Saab 9000 2.3 108 kw -94
Postitatud: T Mär 31, 2009 20:58
Postitas Zazou
K: Saab 9000 2.3 108 kw -94
Postitatud: K Apr 01, 2009 17:17
Postitas Tõnts
Tänud!!:notworthy:!
K: Saab 9000 2.3 108 kw -94
Postitatud: K Apr 01, 2009 17:29
Postitas Cyber
Seal nimekirjas esimesena märgitud automaatkast on tegelikult ikka üsna kõva tükk. Katkiminekuid on, aga mingiks tüüpveaks ei julgeks küll pidada. Kontrollimise osa on samas jällegi õige. Kast peab sõidu ajal vahetama ilma jõnksuta ja ka kohapeal liigutades ei tohiks midagi eriti tunda olla.
K: Saab 9000 2.3 108 kw -94
Postitatud: K Apr 01, 2009 17:32
Postitas S9K
Katkised mootoripadjad võivad ka tekitada fiilingu, et kastil lähevad käigud kahtlaselt sisse.
K: Saab 9000 2.3 108 kw -94
Postitatud: K Apr 01, 2009 18:55
Postitas Zazou
Meil üks rikkis automaadiga Anniversary tonnine seisab maja ees

Ei oska temaga midagi teha ja omanik enam teist automaadiga tonnist osta ei julge. Mitmed mehed on oma tonnise siinsamas foorumis osadeks müünud just automaatkasti purunemise tõttu.
loomulikult on tegemist ka vanade masinatega, aga mina mõtleks 94 aasta masina ostmisel ikka mitu korda enne kui julgeks automaati võtta. Suvaline rike võib laksust pool auto hinda olla (enamasti küll terve auto hind).
Kindlasti ei taha fleimi automaat vs. manuaal.
K: Saab 9000 2.3 108 kw -94
Postitatud: K Apr 01, 2009 21:10
Postitas Trionic
Samas on need ZF hüdraul. juhtimisega automaadid ülitöökindlad ja ka remont pole hingematvalt kallis.VT`l algab varsti kuues sada ja ikka toimib.