1. leht 2-st
Jälle see DI
Postitatud: K Apr 01, 2009 22:15
Postitas Zazou
Sõidan siis täna mina koju ja pargin auto ära. Kaks tundi hiljem hakkame perega poodi minema - auto ei käivitu?!
Kuna bensiin oli peaaegu otsas kahtlustasin esialgu seda või bensiinipumpa. Panin siis paagi täis ja kääride abil testisin ka pumba ära - see oli korras.
... ja üllatus - üllatud DI kassett oli lambist ära koolenud

Mul on juba lugemini sassis, palju mul neid kuuri kogunenud on.
Aru ma ei saa kuidas ikka nii ebatöökindel asi sellele autole sattunud on. Saab oleks varu DI kasseti küünlavõtme asemele tööriistakarpi panema pidanud.
Jälle see DI
Postitatud: K Apr 01, 2009 23:33
Postitas sebastian
Proovi siis vahelduseks musta DI-d. See nati odavam ka.
Jälle see DI
Postitatud: N Apr 02, 2009 1:50
Postitas mad1
Algselt postitas: Zazou
Sõidan siis täna mina koju ja pargin auto ära. Kaks tundi hiljem hakkame perega poodi minema - auto ei käivitu?!
Kuna bensiin oli peaaegu otsas kahtlustasin esialgu seda või bensiinipumpa. Panin siis paagi täis ja kääride abil testisin ka pumba ära - see oli korras.
... ja üllatus - üllatud DI kassett oli lambist ära koolenud

Mul on juba lugemini sassis, palju mul neid kuuri kogunenud on.
Aru ma ei saa kuidas ikka nii ebatöökindel asi sellele autole sattunud on. Saab oleks varu DI kasseti küünlavõtme asemele tööriistakarpi panema pidanud.
ajalugu viitab nagu sellele, et kogud vanakraami ja huvitav oleks teada palju kulutusi ja jama kokku tuleb? kas odavam poleks osta uus ja samas hävingu põhjus on enamjaolt süütehäired ning hooldamatus..või eksin nüüd rängalt...
Jälle see DI
Postitatud: N Apr 02, 2009 5:54
Postitas S9K
Tinutage seal sees midagi ümber, et see asi oleks töökindel. Olete igasugu muude asjadega hakkama saanud

Jälle see DI
Postitatud: N Apr 02, 2009 8:15
Postitas Zazou
Hetkel on see nüüd neljas DI kahe auto peale.
Eelmine suutis ära kulutada kaks tükki (tõsi esimene, mis seal peal oli, oli aastast 92) ja sellel on samuti teine kassett, mis nüüd läks.
Tutikas on neist olnud üks, millest siin teemas kirjutasin.
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... #pid115514
Jälle see DI
Postitatud: N Apr 02, 2009 11:59
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Tinutage seal sees midagi ümber, et see asi oleks töökindel. Olete igasugu muude asjadega hakkama saanud
Oleks juba ammu tinutatud, kui sisikonnale ligi saaks

Jälle see DI
Postitatud: R Apr 17, 2009 21:05
Postitas elumees
Päeval sai vana DI lahti lõigatud ja uuritud, mis seal sees siis on. Läbi kärsanud koht oli selgelt näha, aga mida ja kuidas seal ümber oleks võimalik teha, nii et töötaks, on vistist võimatu.
http://img410.imageshack.us/gal.php?g=dsc07710.jpg
Jälle see DI
Postitatud: R Apr 17, 2009 22:53
Postitas keenius
Mul ei olnud 3 aasta jooksul mingeid di probleeme kuni selle nädalani.
See nädal läks mu kahel erineval tonnisel di-d läbi. Üks läks lambist ja teine mu oma süü tõttu. Pesin mootorit surve pesutiga ja di kasetti maha ei võtnud.
Jälle see DI
Postitatud: R Apr 17, 2009 23:16
Postitas muuseas
igaks juhuks sai ketisatsi vahetuse ja pea remondi järgselt ka uus DI kassett soetatud. ja uskuge või mitte, auto käivitub kaks korda paremini kui varemalt. erinevuste kohta sõidul midagi ei saa lisada. kui oligi mingi vahe, siis väga pisike. kuid see DI-klotsi suremine pidavat olema etapiviisiline ja paraku T5 seda protsessi jälgida ei suuda, erinevalt T7'st. ehk ei pand väga puusse...
Jälle see DI
Postitatud: R Apr 17, 2009 23:25
Postitas keenius
Mul on hetkel 2 sõitvat saab 9000 ja kokku neli di kasetti. Ning tõesti oli käivitumisel erinevus sees. Mõnega läks vähemate pöörete jooksul käima. Ühega tahtis eriti pikka käivitamist, Ja vahest sellega sai alles 3 katsega auto käima! (eks see sureb kohe maha).
Jälle see DI
Postitatud: L Apr 18, 2009 0:01
Postitas elumees
:eureka:Siis vist selge miks auto pikalt käivitus, eelnevad saabid on jaga süütega mul ja isal, aga isa ostis uue mis oli di-ga ja algusest peale oli käivitumine 2x pikkem, aga sõites ei olnud midagi viga, käis ilusti ja kütekulu üle kh nuriseda ei saanud, auto on olnud umbes kuu aega. Üks õhtu läksin töökota, käis ilusti jätsin seisma, ja enam käima ei läinud:mad:kartsin kohe et asi Di-s. Aga huvitav ikkagi, mix see nii järsku ja suures ulatuses läbi kärsab?:conf: Õli viga selles ei saanud seal olla minumeelest sest õli jahutab ju süütepooli. Aga uudishimust küsiks kuskohast ta õli välja hakkab ajama, et tagurpidi hoida teda ei või.
Jälle see DI
Postitatud: L Apr 18, 2009 3:51
Postitas napoleon
Algselt postitas: elumees
Aga uudishimust küsiks kuskohast ta õli välja hakkab ajama, et tagurpidi hoida teda ei või.
Ei leki see õli kusagilt, hoia niipidi, kui tahad, aga enne kasutamist hoia min. 30 minutit õigetpidi. Õli mitte ei leki vaid vajub õigesse või valesse kohta:)
Jälle see DI
Postitatud: L Apr 18, 2009 9:54
Postitas elumees
:Psiis ma väga mööda ei arvanudki, lugedes foorumit, räägiti siin et õli on välja lekkinud. Kui ma seda katkist Di-d vaatasin siis arvasin ise et õli saab ainult Tööiga lõpetaval Di-l välja tulla, kui eboniidi sisse on mõrad tulnud juba.
Jälle see DI
Postitatud: L Apr 18, 2009 10:37
Postitas roomlane
Kas mitte pole nii, et turbokatel lastakse starteril mootorit veidi ringi ajada, et õlisurve tekiks ja alles siis käivitatakse? Et sellest võib ka see 2x pikem käivitamine DI-ga masinatel vs jagajaga masinatel olla?
Algselt postitas: elumees
:eureka:Siis vist selge miks auto pikalt käivitus, eelnevad saabid on jaga süütega mul ja isal, aga isa ostis uue mis oli di-ga ja algusest peale oli käivitumine 2x pikkem, aga sõites ei olnud midagi viga, käis ilusti ja kütekulu üle kh nuriseda ei saanud, auto on olnud umbes kuu aega. Üks õhtu läksin töökota, käis ilusti jätsin seisma, ja enam käima ei läinud:mad:kartsin kohe et asi Di-s. Aga huvitav ikkagi, mix see nii järsku ja suures ulatuses läbi kärsab?:conf: Õli viga selles ei saanud seal olla minumeelest sest õli jahutab ju süütepooli. Aga uudishimust küsiks kuskohast ta õli välja hakkab ajama, et tagurpidi hoida teda ei või.
Jälle see DI
Postitatud: L Apr 18, 2009 12:40
Postitas D116
Ei ole mul aero käivitub 2-3 korda kiiremini kui teine tonnine jagajaga.
Algselt postitas: roomlane
Kas mitte pole nii, et turbokatel lastakse starteril mootorit veidi ringi ajada, et õlisurve tekiks ja alles siis käivitatakse? Et sellest võib ka see 2x pikem käivitamine DI-ga masinatel vs jagajaga masinatel olla?
Algselt postitas: elumees
:eureka:Siis vist selge miks auto pikalt käivitus, eelnevad saabid on jaga süütega mul ja isal, aga isa ostis uue mis oli di-ga ja algusest peale oli käivitumine 2x pikkem, aga sõites ei olnud midagi viga, käis ilusti ja kütekulu üle kh nuriseda ei saanud, auto on olnud umbes kuu aega. Üks õhtu läksin töökota, käis ilusti jätsin seisma, ja enam käima ei läinud:mad:kartsin kohe et asi Di-s. Aga huvitav ikkagi, mix see nii järsku ja suures ulatuses läbi kärsab?:conf: Õli viga selles ei saanud seal olla minumeelest sest õli jahutab ju süütepooli. Aga uudishimust küsiks kuskohast ta õli välja hakkab ajama, et tagurpidi hoida teda ei või.
Jälle see DI
Postitatud: L Apr 18, 2009 12:57
Postitas elumees
See millel Di katki läks oli 2.3 110kw vabalthingav ja jagaja süütega on 2.0 vabalthingav 96kw ning 2.0 turbo 129kw jagajasüütega Saabid läksid kiiremini käima kui Di-ga. Samas ma ei ole märgatavat tunnet tundnud et turbokas kauem käima läheks.
Jälle see DI
Postitatud: P Apr 19, 2009 22:59
Postitas olaviv
On just nii nagu roomlane kirjutas - lastakse mootoril mõned pöörded teha ja siis antakse sädet. Aga see on nii 1 sek viide, üsna vähe. Kui on 3-4 sek siis ikka midagi valesti juba.
Jälle see DI
Postitatud: P Apr 19, 2009 23:09
Postitas elumees
Eks saab edasi uurida kui uue Di saan, kui ikka pikk käivitus, peab eraldi teemas lahkama hakkama probleemi
Jälle see DI
Postitatud: E Apr 20, 2009 8:20
Postitas Cyber
Algselt postitas: roomlane
Kas mitte pole nii, et turbokatel lastakse starteril mootorit veidi ringi ajada, et õlisurve tekiks ja alles siis käivitatakse
Ei ole seal õlisurvega midagi pistmist. Käivitub siis, kui tuvastatakse mootori pöörlemine.
Jälle see DI
Postitatud: E Juun 08, 2009 10:09
Postitas dover
Ei hakanud uut teemat tegema kuna sellest DI-st siin liiga palju juttu olnud.
Laupäev oli siis see päev kui keset Musatkivi teed viskas DI kontaktpistiku juurest sinise suitsu välja.
Millised on Teie soovitused ? Kas muretseda uus või kasutatud tükk. Milline võiks eelarve olla ?
Tänud
Jälle see DI
Postitatud: E Juun 08, 2009 10:16
Postitas napoleon
Kasutatud DI on loterii - võibolla teenib aastaid muretult ja võibolla annab samuti mõne tuhande kilomeetri pärast otsad. Uue hind võib kuhugi 4k kanti jääda, kasutatuid leiab igasuguses konditsioonis igasuguse hinnaga.
Kui ise vahetad, siis enne auto peale keeramist hoia DI-d vähemalt pool tundi jalad allapoole, et õli jõuaks õigesse kohta vajuda.
Jälle see DI
Postitatud: E Juun 08, 2009 10:49
Postitas olaviv
Eelmisel aastal oli punase DI hind Vikingis 4700 kandis, võibolla nüüd on veidi odavnenud.
Jälle see DI
Postitatud: E Juun 08, 2009 10:56
Postitas iisak
Saab ka meilt:poke:
Jälle see DI
Postitatud: E Juun 08, 2009 11:02
Postitas suur
Algselt postitas: olaviv
Eelmisel aastal oli punase DI hind Vikingis 4700 kandis, võibolla nüüd on veidi odavnenud.
Speedpartsis on DI üsnagi hea hinnaga. Kahjuks pole nad ametlikult enam Eestis esindatud. Igal juhul on mõistlik tükkide hinda ka piiri tagant uurida.
http://www.speedparts.se/index.html?/sh ... ning.shtml
Jälle see DI
Postitatud: E Juun 08, 2009 16:46
Postitas dover
Tänud kõigile abistajatele.
Alustuseks usaldan täielikult Trionic-u juttu, et uuega raudselt jama vähem ja töökindlam.
MASU tõttu aga kahjuks ei olnud sel korral see sobiv variant.
Kokkuvõtteks(ehk on tulevikus jälle kellegil hea lugeda):
Viking ja Ascar pakuvad mõlemad: 5042.-

Anti juures nõksa soodsam.
Nüüd kasutatutest:
Hinnad algasid 1k ja läksid välja 3,5k
Ise valisin 1,5k isendi kuna see mulle kõige lähemal asus.
Uued küünlad ja uus-vana DI peal. Sõit jätkub...