1. leht 2-st

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Apr 22, 2004 18:50
Postitas ivomets
saab 95 vl 1976


Pilt

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 21, 2004 10:51
Postitas part
ivomets
kas sul on olnud sellist nalja et 96 pidr ei võta kuigi kõik visuaalselt ok ja isegi mehaaniliselt (tagatrummel) klotsi on ja pressi nii vastu et torud paistes (kässaka tross nagu kitarrikel) aga no ei võta lihtsalt. mida kahtlustada - äkki n trumlis mõra ja vajub laiali? klots pole ei õline ega kedagist...

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 21, 2004 17:32
Postitas ivomets
äkki sul silindrid kinni?!
see päris tavaline 96 l.
kord poole aasta jooksul tuleb lahti võtta ja puhastada
ja määrida.
ja äkki käsipidur liiga peal ja need käsika plekid seal sees miskit kinni poonud.
tee ennem jalgpidur korda ja kindlasti klotsid tuleb trumlile min. lähedale keerata. ja siis alles kässar.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: L Mai 22, 2004 14:34
Postitas part
ei ole. asi on klotsi ja trumli vaheline. kolvid head
ka kässakaga on niiet klots kõvast-kõvasti vastas kuid lihtsalt libiseb raip (ainult vasak tagumine) - saab olla kas riknenud klots (jumalakuiv väljast) või trumlimõra, muud ei osakagi nagu ise arvata... varsti pean ostma uued klotsid siis äkki läheb korda

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: K Mai 26, 2004 20:20
Postitas Lepa
Tõsine haruldus Sul kätte sattunud :) Pajatad ehk natuke ajaloost ka ning autost pikemalt - mis tehtud, mis teha jne... Pildi järgi suhteliselt heas konditsioonis tundub olevat. Tagatuled on originaalid?

Igatahes jõudu ja jaksu!

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: K Mai 26, 2004 21:22
Postitas ivomets
mis siin ikka kirjutada, et tuttuus esiklaas soomest tellitud jne.... jne...
auto rohkem sõitmiseks.....
:)
yks selline väga kurb 95 otsib ka head tegijat, kes tast auto teeks.
aga see on parem kui oli minu oma.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: E Juun 21, 2004 22:43
Postitas part
lp mr ivomets:

kui panen 96-ga pikka otsa u. 95...100 kmh, siis tühikäigul ei jahuta enam modrat maha - temp. vägisi kisub "hi". Sul kah oma arvukate eksemplaridega ette tulnud? Kas nö "perekonnaviga" ja suvel normaalne või asi kahtlane?

part

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Jaan 20, 2005 0:18
Postitas ivomets
nüüd veidi pilte ja mõni sõna minu tegemistest saabimaailmas:
http://www.hot.ee/saabfun

suured tänud ka cyberile ja zazoule, kes näpunaiteid andsid, kuidas kodulehte teha.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Jaan 20, 2005 2:01
Postitas Zazou
tore ülevaatlik leht, aga aastaarvud ajavad segadusse:

jutt algab:
esimese saab`i ostsin endale jaanuaris 1995

ja kui jutt 95 juurde jõuab, siis:
mida aastaid piiranud olin.kuupäev oli 1 mai ja aasta 1992.....ja auto sai valmis suvel 1993.1994 a.

äkki peaks need viimased olema selle sajandi arvud?

pisike tähelepanek veel, et 95 remondi reas on üks pilt topelt:
95-4.jpg (aga võibolla ongi see nii mõeldud, et mõlemas reas oleks võrdselt pilte)

edu jätkamisel. sellist vabalt kirjutatud juttu on alati väga mõnus lugeda (eriti kui teema ka huvi pakub) :)

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Jaan 20, 2005 14:57
Postitas NO FEAR
einoh...!!!
:freak:
kui kevadekülm sind ära ei võta, saab sinust isegi asja...:P

tubli oled igatahes küll, ise küll ei ole aega tegeleda,ausalt, kui oled ikka päev otsa kuvari taga olnud, siis tahaks öösel ma-ga-daaaaa....

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Apr 07, 2005 4:34
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: ivomets
saab 95 vl 1976

Kui nüüd oma silmi ja auto24.ee kuulutuse andmeid uskuda on seegi roheline iludus 25 000.- kronu eest müügis :(
Jääb üle vaid loota, et müügi põhjuseks on ivometsal mingi värske ja põnev projekt ....
.... ja et see ilus 95 leiab endale hea uue kodu (juhul kui ivomets ta tõeste maha müüb)

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Apr 07, 2005 8:08
Postitas part
tavai ivomets, 3000 EEK võtan ära, kuigi auto on pea vt et 10 000 EEK väärt

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Apr 07, 2005 8:38
Postitas Cyber
Part üritab siin manki bisnessi teha??

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Apr 21, 2005 8:30
Postitas part
eino siuke oleks ikka vinge pomm küll - Merc-Saab !;)

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: N Apr 21, 2005 11:38
Postitas NO FEAR
jaah, paras kirstuvedamise auto...must värv ka peale ja...:P

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: L Apr 23, 2005 9:47
Postitas Ryhkija
Aga värvitooni järgi pigem soomus-SAAB -- kuuli-, killu- ja lollikindel ;) :P

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 04, 2012 8:21
Postitas ivomets
30 aprillil sai 10 aastat sellest kui saab 95 omale koju vedasin: Praegu see auto kuulub sõbrale.
ja 9 aastat on möödas, millal se masin taastatud, korda tehtud, värvitud sai.
Nüüd siis taas natukene keevitustöid ja uus värv selga.
Huvi pärast kirjutan ka, mida kasutasin ja kui palju maksis:

nitrolahusti 3 l 3 tk 22,5 eur
liivapaber 100 10 m 11 eur
liivapaber 150 10 m 11 eur
liivapaber 400 2 m 1 eur
autovärv 1l 3tk 48 eur
kinniti värvile 3 tk 22,5 eur
lahusti värvile 1l 8 eur
nitrokrunt 1l 3 tk 16,5 eur
happekrunt 2 komp. 0,5l 13,5 eur
läti roostesurm 1 tk 6 eur
klaaskiudpahtel 4kg 24 eur
peenpahtel 2 kg 12 eur
pritspahtel 2tk 22 eur
lihvkettad 80 5tk 3,50 eur
lihvkettad 150 15 tk. 7 eur

Kokku 228,5 eur. Karm. Vanas rahas 3565 kr.

Pärast hakkan värvima, siiis ehk teen pilti ka.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 04, 2012 10:24
Postitas metsapoiss
Jõudu kõigepealt sulle;)
Aga ma tahaks küsida, milleks sulle nii palju keemiat ja mis on nende kõigi toime; nitrokrunt, happekrunt ja veel roostesurm?
Mina kasutasin üht kallimat roostesurma ja tavalist metallikrunti.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 04, 2012 11:16
Postitas ivomets
noh, ma ei ole proff, seepärast panen oma tunde ja kogemuste järgi neid asju.
seda autot sai värvitud 9 aastat tagasi ja sellga sõidetud kindlasti tugevalt üle 100000 km , põhiliselt kruusa ja Soomaa teid ja vähe pestud ja hooldatud, siis see 9 aastat peaks olema piisav aeg, et näidata, kus mis vastu pidas jne...

Tollel hetkel sai auto tinamenningu katte, nii seest kui väljast, aga kuna praegu aega selle peale panemiseks pole (kuivab suvel päikese käes mitu nädalat) siis sai kriitilisemad kohad nagu tiivaääred jne. tehtud esmalt roostesurmaga ja siis 2-komponendiline happekrunt.
et happekrunt on väga kallis, sai krunditud muud kohad, kus plekini välja ei lihvinud nitrokrundiga. ja ilma krundita ei näe nagu mõtet läikivat värvi läikiva värvi peale lasta, mis siis, et karestatud.
ja krundi pealelaskmisega näeb laskmise ajal ära detailide kuju õigsust ja siledust jne...
Kuigi praegu väga siledaks kere ajamine jäi kah ära, kuna tuli leida mingi kesktee raha ja kvaliteedi ja tööks mineva aja vahel.

aga nüüd auto värvitud ja omanik sattus kah juba peale.


Pilt

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 04, 2012 16:28
Postitas metsapoiss
No näed, tore ju, et ikka viitsitakse ise ka näpuvahel veel teha:)
Aga sul värvist jagus ilusti ? Mul oli ka pea-aegu kolm liitrit ( 2,7) ja ma oleks tahtnud veel lasta, ühesõnaga mul jäi väheks värvi.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 04, 2012 16:28
Postitas metsapoiss
Pane ikka pilte veel, ära koonerda.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: R Mai 04, 2012 16:52
Postitas ivomets
värvi kulus tegelikult 2 liitrit. mul ju roheline, sul kollane. kollane katab vähemalt v5 korda kehvemalt. ja värvisin vaid väljast, ei midagi seest.

ma niigi tegin mingi aeg oma värvipüssi düüsi ava suuremaks; muidu olki pea võimatu pritspahtlit ja paksu krunti sealt läbi lasta. nüüd nagu parem. ja sellega tõusis ka oluliselt värvi jm. kulu.

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: E Mai 14, 2012 11:46
Postitas ivomets
selle aasta esimene saab sai enam-vähem tehtud:


Pilt


Pilt

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: E Mai 14, 2012 17:26
Postitas Lepa
Numbrid külge ja homme vanatehnika lustisõidule? :)

Saab 95, 1976, ivomets

Postitatud: E Mai 14, 2012 22:03
Postitas IQ*
Mis maimukesele nimeks saab? Rohuplörts meil juba on...