1. leht 1-st

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 16:27
Postitas Toomaspecu
Tervist,

Olen tähelepannud seda, et kui külmast auto käima panen tuleb sumpast tumedamat suitsu (selline sinakas). Seda tuleb rohkem kui gaasi vajutan rohkem kui tavaliselt. Aga kui auto niisama käib siis ei ole see väga märgatav. Kui auto soojaks läheb mingi 5 minutit vms lõppeb sinaka suitsu tulemine ja tuleb tavalist suitsu nagu teda tulema peaks. Mul oli ennem see turbo jama, et lõik sumpsi õli sisse. Kas see on midagi muretsemist väärt?

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 17:14
Postitas macadam
Tere,

Mul läbikäidud tee. Alustasin klapisääretihenditest, turbost ja lõpetasin kolvidega. Mine käi ja näita teadjatele (näiteks Troost Auto) oma masin ette. Ega see suits väga hea asi ei ole küll kuna õli sattub kuskile kuhu ta ei tohiks.

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 17:22
Postitas Eugam
sama jama oli ka mul...kolvirõngaste vahetus oli vist see,mis auto suitsemise lõpetas...
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... #pid120782

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 19:58
Postitas Toomaspecu
Nii palju suitsu mul küll ei tule. Korraks viskab suitsu ja siis kõik. Gaasi andes tuleb aga mitte nii palju nagu sul seal pildi peal tuli.

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 20:10
Postitas Eleri
Järelikult hakkab looma:D

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 20:14
Postitas Toomaspecu
Hmm, 15 kilo küll leida ei ole.

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 23:09
Postitas macadam
Alguses tuleb jah väheke (üritasin ka seda viga ignoreerida) ... minu seisukoht on see, et kohe alguses jaole saades on kulud väiksemad. Aga alusta ehk ks. tihenditest - nende vahetus väga kallis ei ole.

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 23:32
Postitas IS-D
aga mul kadus käivitamissuits sügise jooksul siiani ära üldse. Kummaline.

9-5 suits käivitades

Postitatud: N Apr 02, 2009 23:36
Postitas bubujugu
Mul oli ka taoline jama!
Viga oli selles, et turbo lõdvik lasi õli läbi.
Kui sul sama jama, siis tuleb kohe turbo ära taastada, sest 2 võimalus on uus turbo, mis on palju kallim.
Turbo taastati tarutus ära ( natuke alla 5000 läks ) ja nüüd kõik nagu uus.

9-5 suits käivitades

Postitatud: R Apr 03, 2009 0:54
Postitas enrico
vaata esimese asjana turbo üle võta mini sisselaske lõdvik lahti kui seal seest õline siis turbo õhtal!

9-5 suits käivitades

Postitatud: R Apr 03, 2009 8:33
Postitas Toomaspecu
Turbo sai taastatud pea 1 kuu tagasi kui mitte rohkem. Tal oli lõtk sees. Kusjuures täna just käisin autoga sõitmas. Seda suitsu ei tulnud. Juba eile vaatasin, et käivitades ei tule. Võibolla on asi ilmas. Või siis karterituulutuses kuna mul see lõdvik seal plokikaane peal on katki(sain ta traadiga sinna külge kuidagi).

9-5 suits käivitades

Postitatud: R Apr 03, 2009 10:54
Postitas yllar
mul sama asi juba 3 aastat,et vahest tuleb käivitades törts sinist vahest mitte.Selle ajag läbinud 120K kilomeetrit ja olukord pole muutunud.Eks otsusta ise mida tahad või suudad vahetada.

9-5 suits käivitades

Postitatud: R Apr 03, 2009 11:32
Postitas tripp
Võtame loogiliselt seda asja:
Käivitamisel tuleb sinist, järelikult valgub kusagilt õli põlemiskambrisse seismise ajal või puhub seda silindrisse turbo. Kui turbo on taastatud ja sinu ütluste järgi korras, siis võime selle välja taandada.
Kui seismise ajal valgub põlemiskambrisse õli, siis peab see tulema kusagilt ülevaltpoolt, sest õli iseseisvalt alt ülesse ei valgu. Kui kolvid/rõngad oleks ebatihedad, siis valguks sealt vahelt õli vaid sel juhul, kui pargid autot rattad taeva poole ;).
Eeldame, et sa ei pargi autot rattad taeva poole - jääb vaid üks koht, kust saab õli ülevaltpoolt põlemiskambrisse valguda ja see on klappide vahelt.
Ehk siis, alusta klapisääretihendite vahetusest ja kui sellele vaatamata õli liiga kiiresti kaob (kui muidugi kaob, sest seda sa pole öelnud), tuleb ette võtta ka kolbide vahetus.

9-5 suits käivitades

Postitatud: R Apr 03, 2009 15:58
Postitas MangustGrupp
kui ostad auto, ALATI pane 5.5k voi 6k poored - siis saad teada, mis mootoriga on. kui sumpast ei lenda oli, suits jne, siis arvatavasti mootor korras :) aga muidu jah... vedanud eriti pole... :(

9-5 suits käivitades

Postitatud: E Apr 06, 2009 21:11
Postitas Toomaspecu
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel. :(

9-5 suits käivitades

Postitatud: E Apr 06, 2009 21:27
Postitas KT100
Taastustööle garantiid ei saanud siis?

9-5 suits käivitades

Postitatud: E Apr 06, 2009 23:24
Postitas iisak
Algselt postitas: Toomaspecu
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel. :(
Kas sul vahetati lihtsalt turbo või otsiti ka lagunemise põhjus?
See "kivi" kasvamise jutt on pehmelt öeldes möga.
Btw: 4210.- ei olegi võimalik turbot taastada ja vahetada. Kes vaielda tahab siis eelpoololev on näitlik õppematerjal

9-5 suits käivitades

Postitatud: T Apr 07, 2009 0:35
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Toomaspecu
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel. :(
Kas sul vahetati lihtsalt turbo või otsiti ka lagunemise põhjus?
See "kivi" kasvamise jutt on pehmelt öeldes möga.
Btw: 4210.- ei olegi võimalik turbot taastada ja vahetada. Kes vaielda tahab siis eelpoololev on näitlik õppematerjal

ma sain selle hinnaga turbo aasta tagasi, ja onnelikult 40tkm l2bi, uus omanik edasi liikub sellega :)

9-5 suits käivitades

Postitatud: T Apr 07, 2009 1:33
Postitas mad1
9-5 tossab ja suitseb- on muutunud tüütuks ning painavaks õudusunenäoks- ja mida kauem jahvatame seda jahu , seda kindlam on tulevaste kulude kasv...ei saa tuvi katuselt- hea kui varblane pihku jääb:P