läbisõit
Millise Saabi? Ehk täpsustad, kuigi reaalselt peaks mootoril ressurssi olema nii 500 000 jagu olenemata mudelist vähemalt.
Hoopis olulisem on , et seda 200 000 ei tohi liigselt puhta kullana võtta - liiga tavalised on juhtumid kus see saadakse lihtsalt odomeetrit 100 -150 tuhat tagasi kerides - nii et vaadata tuleb rohkem masina üldkulumust ja kuulata tema hääli sõidul kui pimesi odomeetrit uskuda
Hoopis olulisem on , et seda 200 000 ei tohi liigselt puhta kullana võtta - liiga tavalised on juhtumid kus see saadakse lihtsalt odomeetrit 100 -150 tuhat tagasi kerides - nii et vaadata tuleb rohkem masina üldkulumust ja kuulata tema hääli sõidul kui pimesi odomeetrit uskuda

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üldiselt pole see probleem ühegi Saabi jaoks. Ainult 1 tingimus on selle juures. Korralik hooldus.
Kui selle 200t jooksul on 3 korda õli vahetatud, siis on enam kui kindel, et sellega kaasneb ruttu kõikvõimalikke peavalusid.

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mu uuel 9000-del on õli teenindusraamatu järgi vahetatud iga 20000 järgi!!! Minu meelest on see vahemik liiga pikk kuid sellele vaatamata ei mingit asfalti, karteri läigib ilusti. Kui uskuda kleepsu on sees olnud Mobil1, ilmselt seetõttu ongi mootor nõnda korras.
Kas 200K on Saabi jaoks palju? Äkitsi peaks küsima hoopis kas 200K on omaniku jaoks palju? Kõik sõltub ju valulävest, on inimesi kelle jaoks peab auto olema alati perfektses korras (nagu uus), nendele on ka 50K liialt suur läbisõit. On inimesi kes ostavad 500K sõitnud oopeli ja lükkavad ta 100K hiljem ilma et oleks midagigi auto juures puutunud romulasse kuna uks kukkus teepeale maha (minu ühe pohhuistist töökaaslase kogemus).
Igaüks teab palju ta saab raha kulutada autole ja palju ta saab seejärel raha ja aega kulutada remondile aga remontima peab kasutatud autot kohe niikuinii.
Kas 200K on Saabi jaoks palju? Äkitsi peaks küsima hoopis kas 200K on omaniku jaoks palju? Kõik sõltub ju valulävest, on inimesi kelle jaoks peab auto olema alati perfektses korras (nagu uus), nendele on ka 50K liialt suur läbisõit. On inimesi kes ostavad 500K sõitnud oopeli ja lükkavad ta 100K hiljem ilma et oleks midagigi auto juures puutunud romulasse kuna uks kukkus teepeale maha (minu ühe pohhuistist töökaaslase kogemus).
Igaüks teab palju ta saab raha kulutada autole ja palju ta saab seejärel raha ja aega kulutada remondile aga remontima peab kasutatud autot kohe niikuinii.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: iisak
Ja vana autot ostes ja uuesti renoveerides saad ehitada täpselt nii hea
isendi,kui palju selle peale raha kulutada raatsid
Ja siis see autu otsustab äkitsi täiesti isepäiselt ja tujukalt käituma hakata, teeb silmadega (ok tuledega) pliks-plaks ja annab vaikselt aga nõudlikult märku ANNA KURAT VEEL RAHA! Tahan uut väntvõlli ja selline mootoriplokk ei ole sel aastal üldse enam moes ja üleüldse sa ei rääkinud minuga piisavalt ilusti ega tee piisavalt pai!
Või mis Sa Iisak arvad?
Algselt postitas: brit
Kas 200t km on ka saabi jaoks palju, et ostul ettevaatlik olla? Kõik tundub ideaalne olevat muidu...
no näiteks mu esimesel autul - vanal heal vanal volgal nimelt, oli kah 6 korda ümber maakera ees - 240 000 (tegelt küll 40 tuh aga kolmas ring) - käis nagu miša, aga kere oli natuke paha.
nii et kui vähegi on viitsitud õli vahetada, siis nigu 200K ei tohiks eriti trivogat tekitada, saabi teras vast vähe parem kah
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siis ei jää muud üle kui paremini pai teha. Auto on ju tagasihoidlik, viimase moe järgi vändast tunnevad ikka rohkem omanikud puudust..Algselt postitas: qdwin
Tahan uut väntvõlli ja selline mootoriplokk ei ole sel aastal üldse enam moes ja üleüldse sa ei rääkinud minuga piisavalt ilusti ega tee piisavalt pai!

Algselt postitas: brit
Kas 200t km on ka saabi jaoks palju, et ostul ettevaatlik olla? Kõik tundub ideaalne olevat muidu...
Tundubki

Huvitav paradoks, 3 aastat vana auto on sõitnud 100kkm, 6 aastat vana 200kkm ja 10 aasta vana 157xxx. Selline tunne hetkel...
Leidsin ka lingi: tootjapoolsed tagasikutsumised
Algselt postitas: iisak
Ja vana autot ostes ja uuesti renoveerides saad ehitada täpselt nii hea
isendi,kui palju selle peale raha kulutada raatsid:drive:
Sel puhul peab auto olema VANA. Nagu too Jaguar XJS või just ükspäev silmajäänud kurvasilmne ümarate tuledega mersu. Ning nagu NSR andmed kinnitavad, kes kiirendust tahab, ostku motikas. Yamaha V-max näiteks

Algselt postitas: A2hj
Minu 9000 on ~260 tuhat läbisõit (kas see õige on ei tea) ja pole veel mootoriga miskit ullu olnd. Peangi vaikselt õli vahetusele mõtlema hakkama.
260? no siis on vist viimane aeg õlivahetusele mõtlema hakata?

Piisab teleturus pakutavatest lisanditest vast:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: iisak
Ja vana autot ostes ja uuesti renoveerides saad ehitada täpselt nii hea
isendi,kui palju selle peale raha kulutada raatsid:drive:
Oleks probleem vaid raatsimises - raatsiks kohe täitsa hulka raha veel kulutada - kui vaid oleks mida kulutada

Kui parasjagu raha pole, tuleb lihtsalt rohkem silitada ja patsutada - ehk peab siis saabikene ka kuni järgmise rahalaevani kenasti vastu

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Olen juba pikemat aega mõelnud selle üle, et miks on meil siin Eestimaal üldiselt kehtiv arvamus: kui auto on toodud Euroopast (v.a. Skandinaaviast), ta on 10-12 aasta vanune ja tema läbisõit odomeetri järgi on alla 200 000 km siis = see enam kui kindlasti tagasikerimisega.
Oletame, et selline arvamus (tagasikerimine) EI VASTA tõele, siis teeb see aasta keskmiseks läbisõiduks a 17-20 tuhat km, mis on minu arust täiesti aksepteeritav tulemus. Absoluudina tähendaks see igapäevaselt 55 km läbimist. Aga keegi meist ei sõida 365 -el päeval aastas, järelikult peaks igapäevane läbisõit kui autot kasutatakse olema veelgi suurem, et sellist aastast läbisõitu saavutada.
Kui lisada siia asjaolu, et neil (rikastel) eurooplastel on enamasti majapidamises kaks autot, siis suureneb see võimalus, et odokas ei ole keritud veelgi , kuna igaüks eraldi oma autoga oma sõitusid tehes sõidab ilmselt vähem läbi kui ühe autoga perekonna asju (maal käimisi, matkamisi jm.) ajades. Vaatasin oma auto hooldusraamatut (toodud saksast, omanik oli proua ja tema oli ka auto esimene omanik) ja tulemused olid:
- esimese aasta jooksul läbis a 20000 km
- teise aasta lõpus oli läbisõit a 40000 km
- neljandal aastal peale ostmist oli läbisõit 63000 km (edasi andmed puuduvad)
... seega täiesti reaalne tulemus, et kümne aastaga koguneb läbisõitu siis a 200 000 km. Ise sõidan tööpäeval tööle ja tagasi kokku 8-10 km ja viimase kahe aasta keskmine läbisõit 7000 km/aastas. Mõtlete vist nüüd, et mille jaoks siis üldse autot vaja on kui nii vähe sõita aga ega siis ainult sõitmise pärast sõida, vaid ikka vajadusest ja mugavusest. Autoga jõuan tööle 5 minutiga, bussiga kuluks 20-30 mintsi. Hea küll, oletame, et punnitaksin ja saaksin 10 tuhat aastas täis aga ikka ei veaks 10 aastaga 200 000 välja. Eelmise autoga läbisin aastas 15000 km aga siis tegin ka müügitööd ja tubli kolmandiku jagu tuli sellest ametisõitusid. Asjaolu, et Eestis sõidab müügimees oma töökäruga aastas 30 tuhat ja kolme aasta vanune 100 tuhat läbinud pann näeb tõesti välja nagu kümmne aastane ei tähenda veel seda, et meile siia ainult müügimeeste autosid tuuakse, veel vähem usun ma, et müügimehe autoks on Saab. Või on keegi näinud ?
Oletame, et teooria tagasikerimisest VASTAB tõele, sellisel juhul tekivad küsimused:
- kui keegi nagunii odomeetri näitu ei usu ja vaadatakse auto seisukorda, siis mille kuradi pärast seda tagasikerimist üldse praktiseerida, kas psühholoogilise emotsiooni tekitamiseks, või võimalike "tüsistuste" esilekutsumiseks oskamatust kerimisest või ei ole automüüjatel lihtsalt mitte midagi muud teha ?
- kui istud Euroopast toodud 10 aastase auto rooli taha ja näed läbisõitu 190 tuhat, kui palju oma mõtetes talle otsa lisad ja eeldad tegeliku läbisõidu olevat ?
- kui paljud meist suudaksid mootori või mis iganes hääle järgi ära öelda tegeliku läbisõidu ilma, et nad odomeetrile pilgu oleks heitnud ?
Kui palju teist keegi aastas läbi kulgeb, mingi vahemik a +/- 5000 km ulatuses, siis saab näha. Kui oskaksin siis selle tulpdiagrammi tekitada, siis tekitaksin.
Ja veel, kas lasete välismaalt toodud autol ka siin hooldusraamatut täita kui teeninduses käite või jääb see unarusse ?
Korgi all ei olnud midagi. ROCK ´i korgi all ei olnud midagi, nüüd on kood sildi peal
:head:
Before The Dawn.
Oletame, et selline arvamus (tagasikerimine) EI VASTA tõele, siis teeb see aasta keskmiseks läbisõiduks a 17-20 tuhat km, mis on minu arust täiesti aksepteeritav tulemus. Absoluudina tähendaks see igapäevaselt 55 km läbimist. Aga keegi meist ei sõida 365 -el päeval aastas, järelikult peaks igapäevane läbisõit kui autot kasutatakse olema veelgi suurem, et sellist aastast läbisõitu saavutada.
Kui lisada siia asjaolu, et neil (rikastel) eurooplastel on enamasti majapidamises kaks autot, siis suureneb see võimalus, et odokas ei ole keritud veelgi , kuna igaüks eraldi oma autoga oma sõitusid tehes sõidab ilmselt vähem läbi kui ühe autoga perekonna asju (maal käimisi, matkamisi jm.) ajades. Vaatasin oma auto hooldusraamatut (toodud saksast, omanik oli proua ja tema oli ka auto esimene omanik) ja tulemused olid:
- esimese aasta jooksul läbis a 20000 km
- teise aasta lõpus oli läbisõit a 40000 km
- neljandal aastal peale ostmist oli läbisõit 63000 km (edasi andmed puuduvad)
... seega täiesti reaalne tulemus, et kümne aastaga koguneb läbisõitu siis a 200 000 km. Ise sõidan tööpäeval tööle ja tagasi kokku 8-10 km ja viimase kahe aasta keskmine läbisõit 7000 km/aastas. Mõtlete vist nüüd, et mille jaoks siis üldse autot vaja on kui nii vähe sõita aga ega siis ainult sõitmise pärast sõida, vaid ikka vajadusest ja mugavusest. Autoga jõuan tööle 5 minutiga, bussiga kuluks 20-30 mintsi. Hea küll, oletame, et punnitaksin ja saaksin 10 tuhat aastas täis aga ikka ei veaks 10 aastaga 200 000 välja. Eelmise autoga läbisin aastas 15000 km aga siis tegin ka müügitööd ja tubli kolmandiku jagu tuli sellest ametisõitusid. Asjaolu, et Eestis sõidab müügimees oma töökäruga aastas 30 tuhat ja kolme aasta vanune 100 tuhat läbinud pann näeb tõesti välja nagu kümmne aastane ei tähenda veel seda, et meile siia ainult müügimeeste autosid tuuakse, veel vähem usun ma, et müügimehe autoks on Saab. Või on keegi näinud ?
Oletame, et teooria tagasikerimisest VASTAB tõele, sellisel juhul tekivad küsimused:
- kui keegi nagunii odomeetri näitu ei usu ja vaadatakse auto seisukorda, siis mille kuradi pärast seda tagasikerimist üldse praktiseerida, kas psühholoogilise emotsiooni tekitamiseks, või võimalike "tüsistuste" esilekutsumiseks oskamatust kerimisest või ei ole automüüjatel lihtsalt mitte midagi muud teha ?
- kui istud Euroopast toodud 10 aastase auto rooli taha ja näed läbisõitu 190 tuhat, kui palju oma mõtetes talle otsa lisad ja eeldad tegeliku läbisõidu olevat ?
- kui paljud meist suudaksid mootori või mis iganes hääle järgi ära öelda tegeliku läbisõidu ilma, et nad odomeetrile pilgu oleks heitnud ?
Kui palju teist keegi aastas läbi kulgeb, mingi vahemik a +/- 5000 km ulatuses, siis saab näha. Kui oskaksin siis selle tulpdiagrammi tekitada, siis tekitaksin.
Ja veel, kas lasete välismaalt toodud autol ka siin hooldusraamatut täita kui teeninduses käite või jääb see unarusse ?
Korgi all ei olnud midagi. ROCK ´i korgi all ei olnud midagi, nüüd on kood sildi peal

Before The Dawn.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Viimase 4 aasta keskmine läbisõit 26000 km/aastas. Auto ei ole töövahendiks vaid tavaline pere sõidutamise masin.
Saksas asub töökoht keskmiselt 50 km kaugusel, seega ainult töölkäimisega sõidab aastas maha 25000 km. 10 aastaga 250000, ilmselt sebitakse mujalgi ringi, käiakse poes, külas ja reisil, 300000 pole seega mingi probleem.
Saksas asub töökoht keskmiselt 50 km kaugusel, seega ainult töölkäimisega sõidab aastas maha 25000 km. 10 aastaga 250000, ilmselt sebitakse mujalgi ringi, käiakse poes, külas ja reisil, 300000 pole seega mingi probleem.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kuna on lihtsalt selline arvamus jäänud, et keritakse ja see on PSÜHHOLOOGILINE!!! Selge see! Sakslased ise eriti ei julge veel kerida, sest on olemas selline fenomen saksa, et ... ei julge seda teha, kuna mine tea, tulevad mingid idakad... ja siis kui lükkavad oma esinduses arvuti autole sappa ja saavad teada, mis tegelik km on, siis kaebavad kindlasti euroopa kohtusse jamidamuudveel, hullem lugu, et tulevad lihtsalt tagasi "külla". Selline arvamus on enamus sakslastel, rõhutan, et see on sakslastel. Kui helistad saksa ja uurida autot, ning kui seal vastab ullu murdega türklane või siis mees, kes saades teada, et ma helistan Eestist, ütleb, "...po russkomu toše mošno...", no nendest kohtadest ma kindlasti ei soovita osta ja ei tee seda ise ka.
Minu läbisõit on selle 7 aastaga keskmiselt 23tuh aastas. Viimase paari aasta läbisõit on keskmiselt 80 km päev,mis teeb ise on 28tuh ümber aastas.
Ja selle jaoks peab juba tõesti hea auto olema:).
Minu läbisõit on selle 7 aastaga keskmiselt 23tuh aastas. Viimase paari aasta läbisõit on keskmiselt 80 km päev,mis teeb ise on 28tuh ümber aastas.

-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: krss
:thumb: keegi ei osta omale 55km läbimiseks päevas Saabi, vaid selleks ostetakse Fiat Punto, Suzuki Alto vm ostukäru. Suur auto ostetakse reeglina maanteesõiduks, kelle töökoht on elukohast kaugemal (maanteel suured autod ka suht ökod)
Vaat sellepärast Saabiga sõidangi, aastane läbisõit on >60tkm
