1. leht 1-st

9-5 autom. käigukast

Postitatud: P Apr 12, 2009 11:22
Postitas RStorm
Olen hakanud täheldama, et kui kiirendada vähese gaasiga siis käiguvahetuse ajal teeb jõnkse sisse..selliseid nagu ei saaks käiku sisse, lööb pöörded kuskil 3-3,5 peale ja siis saab käigu vahetatud alles. Kas kast hakkab otsad andma? Minu teada on viimane soft ka peale lastud ning see seda probleemi ei ole lahendanud:conf:. Kellegil on äkki sarnaseid kogemusi olnud?

9-5 autom. käigukast

Postitatud: P Apr 12, 2009 21:48
Postitas Jupats
Mida sa mõtled viimase softi all?

9-5 autom. käigukast

Postitatud: E Apr 13, 2009 12:17
Postitas RStorm
käigukasti softi, update või midagi sellist. :wtf:

9-5 autom. käigukast

Postitatud: E Apr 13, 2009 14:45
Postitas Jupats
Ei tea küll, et keegi seda Eestis teeb(ja ka mujal maailmas):wtf:
Suhteliselt mõtetu tegevus ka, kuna TCM sisaldab endas sama palju infot, kui Nokia laadija... Seega paistab see vääääga ebatõenäoline... Peaaesi, et sa sellise asja eest raha ei maksnud;)

Pigem soovitaks alustuseks kastiõli ära vahetada. Kui õli liiga vähe või liiga palju, siis pole imestada, et käiguvahetus segast paneb. Samuti on igasugused õhulekked ka kahtluse all.

9-5 autom. käigukast

Postitatud: E Apr 13, 2009 14:58
Postitas suur
VM minumeelest uuendas vastavaid softe.

9-5 autom. käigukast

Postitatud: E Apr 13, 2009 15:02
Postitas Cyber
Ehh Jupats, jälle lahmid..:) See küll 5 käigulise kohta. võibolla 4-sel ei ole seda aga...
The transmission is governed by a control module (TCM) that continuously processes the information it receives from its own sensor and from other control modules. Using this information, the control module governs the transmission hydraulic system so that the correct gear is selected with respect to the conditions at hand. The TCM also takes into consideration any wear that may be present in the gearbox to ensure smooth gear changing even when the gearbox is worn. In this adaptive system, the TCM compares the current gear changing performance with a gear changing matrix in the software and "learns" whatever each gear changing situation requires with respect to pressure/time in order to perform the gear change comfortably.

This memory, as well as the memory for fault codes, is stored in an EEPROM, which means that the information will remain in memory even if the power is cut. Because of this, the TCM must be reset (using Tech 2) after carrying out repairs, exchanging the gearbox or TCM, and after SPS programming. The TCM is located in the same position, inside the cabin between the glove box and the bulkhead.

9-5 autom. käigukast

Postitatud: E Apr 13, 2009 15:05
Postitas Viki
sa Jupats ajad segamini oma 4-käigulise ja 2002 edasi 5-käigulise. nendel on tehasest tulnud mitmeid softi uuendusi just nimelt erinevate käiguvahetuse problade parendamiseks. iseasi, kas konkreetse vea puhul ka abi on. aga proovida ikka tasub.
ei tasu nii mürgine olla kui väga täpselt ei tea

9-5 autom. käigukast

Postitatud: E Apr 13, 2009 15:09
Postitas Jupats
Ok my bad... poleks selle peale tulnudki, et ka selliste asjadega tegeletakse...

Ei olnud mürgina vaid imestunud, kuna VM`is pole sellise teenuse otsa sattunud. Endalgi oli siin sarnane probleem kastiga.

9-5 autom. käigukast

Postitatud: T Apr 14, 2009 17:02
Postitas RStorm
Mul ka 5käiguline kast pluss roolilt vahetamine, aga naljakas ongi see et vahest töötab ideaalselt ja siis mõni päev ei saa kordagi korralikku vahetust tehtud:wall:. Eks järgmine hooldus lasen üle vaadata ja siis näis mis öeldakse:angry: