1. leht 1-st
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: L Apr 18, 2009 21:04
Postitas ivomets
kas keegi teab, et kas kuskil on kolbide mõõte,lisaks läbimõõdule, milliseid saab kasutab. või keegi viitsib mõõta näiteks tonnise või 9-5 oma
vaja oleks kolbe, läbimõõduga 90,00, või 90,50
ja millel oleks teada ka kolvisilma läbimõõt ja silma kõrgus ylemisest pinnast. 96-l on silma auk 24 mm ja silma ja ylemise osa vahe( mitte tsentritest )33,5...34mm
mul olid tagataskus saab 96 remontmõõdus kolvid 90,50 varuks, aga peale klaasikihi ja muu mahapesemise selgus, et yhel on sees mõra ja yks on ehk liiga palju klaasistunud.
muidugi asja neist saaks, aga äkki on lihtsam tee osta. ja mis oleks kergemad kui saab 96 omad. hiljem proovin mõõta ka silma kõrguse kolvi pinnast.
( muidugi V mootori tasakaalustamisest ei tea ma tuhkagi: ei tea, kas komplekset vänta tasakaalustatakse kui tavalise ridamootori oma või erinevalt aga kolvid-kepsud vist lähvad kaalu järgi)
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: L Apr 18, 2009 21:21
Postitas S9K
Krt mul olid tonnise kõik sellised mõõdud, aga tänu bad sectoritele kõvakettal läksid need kaotsi. 9000 kolb on 90 mm läbimõõdus. Kepsu sõrm peaks olema 24 mm.
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: L Apr 18, 2009 21:40
Postitas tarzic
Sõrme kõrgus oleks kah abiks. Aga sa uuri ka fordi toodangut (see 96'le vähe lähedasem). Kuulsin just, et fordi pinol on vist mõõduks 90,8
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: L Apr 18, 2009 23:40
Postitas stennadi
http://www.motorenteile.mahle.com/eLIZA/app/queryEngine näpi seda kataloogi, äkki saad häid ideid.
Siin saad mingeid andmeid mootoritükkide kohta ja saad kõrvutada et mis mootorile mis varuosakood sobilik on. Ehk on abiks.
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: P Apr 19, 2009 5:03
Postitas daags
v6id lasta eraldi teha t2pselt sellised kolvid nagu vaja- seda siis tyril. Kvaliteedi kohta saan vastuse peagi anda, hetkel asjad t88s.
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: P Apr 19, 2009 17:54
Postitas ivomets
turboklassiku kolb igaljuhul ei sobi.
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: P Apr 19, 2009 17:57
Postitas S9K
Türil tehtud kolvid hakkavad kindlasti peale 3000rpm omasoodu lendama. Ma olen seal valamise tehases käinud. Isegi velgi ei laseks seal teha, need on lihtsalt niivõrd pehmed.
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: P Apr 19, 2009 18:43
Postitas ivomets
muidugi ma olen ise näinud, kuidas pioneer pliidis kolbi valati; aga see läks kuksile motoploki, või sellise asja peale; samas seesama härra Pärnus ka mingile uunikumile kunagi rõngad tegi ise. aga see juba pole tegelt mainimist väärt.
selliste väikeste asjadega saab kodus hakkama kyll, kui i pea õige kohapeal on ja teadmisi ka talletatud.
aga pagan neid vanamehi jääb järjest vähemaks kahjuks. ja kellegil õpipoisse kõrval näind pole kahjuks.
huvitav oli see, et plokikaanevana rääkis hiljuti, et mingil mersul pidid kolvid hoopis pinguga silindrisse minema, ei mingit lõtku...
aga kuskile tyrile ma visin mingi 100 aastat tagasi mingid võllid teha, aga ma ei tea, mis peaks olema selle mehe motivatsioon, et tegema hakkaks... äkki see, et kuidas Gaz 53 mootoril momeenti maksimaalseks saaks juba 300 p/min juures...
igaljuhul võllid siiani seal kusagil
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: P Apr 19, 2009 23:11
Postitas daags
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Türil tehtud kolvid hakkavad kindlasti peale 3000rpm omasoodu lendama. Ma olen seal valamise tehases käinud. Isegi velgi ei laseks seal teha, need on lihtsalt niivõrd pehmed.
Ei tasu etteruttavalt maha teha. Aga eks n2is, lubasin teid kursis hoida. Mootor millele kolvid l2hevad teeb ca 6500 p/min, ning mille l2bim66t on igati korralik. Seega eks ole n2ha.
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
Postitatud: P Apr 19, 2009 23:25
Postitas olaviv
sõrm 24 mm
kaugus 28,5 mm
need on 2.0 vabalthingava kolvid. Turbodel peaks see kaugus veelgi väiksem olema.
V mootori vända tasakaalustamine on teine, kui ridamoto vändal. Pannakse kepsude asemel teatud kaaluga "bobweights" külge ja siis aetakse vänt tasakaalu. Kolvid-kepsud aga nagu ikka võrdse kaaluga.