trt esindus käis seda iludust just kaemas ja muljed on positiivsed. kuna ilm oli suht tume ja tatine, võis mõni roosteplekk vm viga märkamata jääda.
kere paistis olevat üllatuslikult (väga) kobe, klassikalistest kohtadest (koopaääred, ukseservad) rooste praktiliselt puudus, kõik paistis ilus sile. kroomkannel ja tuled esmasel vaatlusel ilusad-terved. ühelt tagumiselt küljeplastilt oli värv nati maha koorunud, aga see on kukepea. uksehingede loks kaheukselisele omaselt oli olemas, aga mitte midagi hullu. tagaluuk näis ok olevat.
esiistmete nahk oli suht väsinud, aga arvestada tuleb ka auto vanusega. lülitid-hoovad toimisid nii nagu pidid, kõrvuhäirivaid naginaid-kolinaid ei olnud kuulda. püsikiirusehoidja lüliti oli ka, aga toimimise kohta ei tea.
modra tundus mulle esialgu pisut imelikuna, aga v-o olen lihtsalt harjunud T8 modra häälega. võimalik, et väljalase on ebatihe, igatahes jorises sealt pisut liiga jämedalt ja ajas nati benahaisu. väljanägemine oli jällegi üllatuslikult ilus, ühtegi silmatorkivat õlileket ei silmanud. turbo tuli ilusti taha ja ajas masinat edasi nagu LOOM. pidurid töötasid ok, piduripedaal ei vajunud jalga peal hoides alla.
huh, ei oskagi nagu rohkem eriti kirjutada, eks part kui kere- ja roostespets pajatab ka ehk pisut. vin-koodi ja body code päring andis järgmise tulemuse:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 3-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B202 16V turbo with intercooler
Model year: 1985
Assembly plant: Nystad, Finland
Serial number: 003586
Control symbol: Passed
Body colour: black (solid)
ilmselt Päris Aeroga siiski tegu pole ja küljeplastid on hiljem juurde pandud, aga, raisk, krdi hea nägi välja küll ja edasi astus ka enam kui rubla eest! hind pidavat kaubeldav olema ja kiirele ostjale lubas 30K-ga ära anda. eks osavamad mehed suudavad veel tingida.
pildid >>