1. leht 2-st
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 20:23
Postitas rantto
Sai siis auto välja vahetatud ja seekord panustan Aerosse. Tellisin Janne käest ja otsingud kestsid päris pikalt kuna algul oli plaan 3,0TiD soetada. Siiski võtsin Aero, konkreetne masin saabus Saksast ja varasemalt olnud üks omanik, ls. 107 000km. Pakett on hea, käike vahetan ise, lisadest on puudu parkimisandurid ja veokonks. Hetkel all 17" MAK R-Acton veljed. Sõiduelamusi jagub küllaga:drive:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-5
Body type: 5-door Wagon
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B235R High Output Turbo
Model year: 2004
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 011071
Control symbol: Passed
SRS: Driver's and passenger airbag, 9-5 Aero
Paremaid pilte võib oodata suvel.
[IMG]
http://img235.imageshack.us/img235/1781/p4180024.jpg[/IMG]
[IMG]
http://img216.imageshack.us/img216/7868 ... medium.jpg[/IMG]
[IMG]
http://img216.imageshack.us/img216/5417 ... medium.jpg[/IMG]
[IMG]
http://img235.imageshack.us/img235/2305/p4180018.jpg[/IMG]
[IMG]
http://img235.imageshack.us/img235/9862/p4180016.jpg[/IMG]
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 20:25
Postitas rantto
Seest
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 20:31
Postitas ivomets
jeee, õnnitlused! kas lätti tuled sõitma???

Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 21:43
Postitas Eleri
No näed siis, lõpuks ometi:) Muretumaid kilomeetreid:P
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 22:35
Postitas Ainar
Tore näha, et aero wagone ikka juurde tuleb. Muretuid km ka minu poolt.
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 22:53
Postitas RStorm
Sellised 9-5 aerod on minu arvates kõige kenamad saabid üldse:headbang:. Muretuid kilomeetreid:drink:
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 22:59
Postitas S9K
Sexy sexy, hõbedane armatuur on eht:head:
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Apr 20, 2009 23:25
Postitas kasparius
armatuur + manuaalne kang+ uuem SID ja 17 veljed. Nice.
Sellega saab liikuda ka nobedalt kui vaja, kiire kasti tõttu

Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Apr 21, 2009 10:31
Postitas vmaster
Mis pult see seal SID-i kõrval vasakul on?
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Apr 21, 2009 11:30
Postitas Rauno
Väga Krõbe näeb välja!
Miks sa siis algul 3.0 diislit tahtsid - aero ju tollest muretum ja asjalikum?
Kadedaks teeb - ise vahetaks kah oma diisli hea meelega manuaal sedaan aero vastu välja.
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Apr 21, 2009 13:07
Postitas Lepp
Algselt postitas: Rauno
Kadedaks teeb - ise vahetaks kah oma diisli hea meelega manuaal sedaan aero vastu välja.
kah siin päris öelda vist ei saaks... siin teemas tegemist siiski Wagoniga, olgem sõnatäpsed...

Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Apr 21, 2009 19:41
Postitas rantto
Algselt postitas: vmaster
Mis pult see seal SID-i kõrval vasakul on?
Tegemist siis telefoni nuppudega. Telefoni küll hetkel pole kui plaan on soetada sinna alusele sobiv vanakooli siimens, et kõnesid suunates on võimalik käedvabad süsteemina kasutada.
3,0 puhul õnnestus leida päris mitu ideaalse hooldusajalooga masinat, et VM ei saaks keelduda lisagarantiist. Varasemad liikurid on kõik niigi diislit tarbinud ja nüüd sai siis usku vahetatud:)
Ivomets: Jätan ka seekord esikoha sulle:)
Tänud kõigline heade soovide eest:notworthy:
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Apr 21, 2009 23:09
Postitas suur
mis vanakooli siimensit otsid? Mul üks töötav M55 seisab. Ülejäänud jutt u2u.
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: N Mai 14, 2009 20:09
Postitas rantto
Nüüd sai siis püsivaha peale ja klaasid ka tumedamaks tehtud.
Kellel on originaal parkimisandurite komplekti pakkuda võib U2U saata.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 12, 2009 9:39
Postitas rantto
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Dets 22, 2009 15:34
Postitas rantto
Nüüd siis minu esimesed talvekogemused ka selle masinaga. Veojõukontrollist on palju abi ja usun, et kütet kulub ka tänu sellele pisut vähem sest ratad ei käi liigselt ringi. Prooviks said siis alla kruvitud minu elu esimesed lamellid Dunlop Graspic DS-2, esmamulje on päris hea. Eile ka esimene põhjalikum hooldus ja Tallinn- Tartu ots lumesajus, keskmine kütusekulu 7l.
Läbitud esimesed 10 000km
Üks talvine klõps ka.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: K Mai 05, 2010 18:20
Postitas rantto
Esimene aasta seljataga ja väike kokkuvõte.
Läbitud: 15 000km
Hooldus/remont: 15k
Kindlustus ja kasko: 13k
Kütus: ~21k
1km läbimiseks siis 3,2 krooni. Lisaks tulid veel 2 jooksu uusi valuveljed+rehvid 25k kuid need kestavad veel mitu aastat. Keskmine kulu üldjoontes 8L/100km
Ls:122537
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: N Sept 23, 2010 22:47
Postitas rantto
Väike uuendus siia ka. Vahepeal läbitud väike hooldus, uued luugiamordid said, amordi tugilaager teeb kerget kolinat. MAK veljed said maha müüdud ja asemele ostetud jooks originaale. Üldjoontes koostöö Aeroga sujub, ilusatel hetkedel võib SID-il jälgida ülerõhku kuni 1,3bar.
Ls: 128000
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Aug 16, 2011 21:44
Postitas rantto
Vahepeal läbitud paar korralist hooldus, uus Di ja ülevaatus kaheks aastaks hooleta. Paar värskemat pilti ka:)
Vahetmist ootavad tulede kõrguse reguleerimis andurid. Hetkel pole neid lihtsalt kuskilt saada, ootan juba mitmendat kuud.
Ls: 141400
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Aug 16, 2011 22:05
Postitas Cyber
Ma olen pistu pettunud teis, härra. Laote siia igasugu pilte ja ma ei näe midagi konkursi teemas...
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: E Nov 07, 2011 21:11
Postitas rantto
Vaheapel õnnestus käigukast peeneks lasta, nimelt hakkas teine käik raksuga sisse käima ja sai uus kast alla pandud. Hetkel veel sillastendis käimata kuid peale seda võib talv alata:)
Pidune kast on plaan ära remontida arvatavasti on sünkronisaatori viga, ehk läheb veel kunagi seda vaja.
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: T Mär 06, 2012 21:49
Postitas rantto
Vahepeal sai ära vahetatud mõlemad tulede kõrgusandurid. Uus aku. Talve keskel ostsin uued Conti lamellid koos uute velgedega. Illustreeriv pilt ka:
Tulevaks suveks olen kokku ahnitsenud 5 erinevat jooksu originaal velgi, mille pärliteks ehk 17" 6-kodaraga Hirschid koos sisse pressitud kirjaga Hirsch Performance. Kui õige aeg siis tuleb otsus teha, praegu veel aega on:)
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: K Apr 04, 2012 15:56
Postitas vvs
Kuidas velgede valimine edeneb?
Kas kolid suuremate peale üle või jätkad 17-ga

Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: K Apr 04, 2012 16:21
Postitas rantto
Tänasest kulgen uue siduriga! Ajaviiteks pesin auto puhtaks ja vahatasin kaks korda. Istmed kreemitasin ka ära, tulemus sai võrratu nii seest kui väljast. Enamus velgi olen kevade puhul maha müünud aga nädala lõpuks otsustan ära.
E: Alustuseks hakkan Hirschidega veerema, kui originaal 18" leian kuskilt siis vaatan edasi.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2004, rantto [MÜÜDUD]
Postitatud: N Apr 19, 2012 20:52
Postitas vvs
Need veljed on kenad küll, kahjuks 17
Mis plaanid?
http://www.auto24.ee/used/991895