1. leht 1-st

9K soojendusega endiselt jama

Postitatud: T Mai 03, 2005 14:20
Postitas Roadrunner
Sai härra Trionicu juures nõu küsimas käidud, mis võiks viga olla, et jahedat õhku ei tule.
1 Ei tulnud õhku selle pärast et kont ei tööta aga see selleks eelmine omanik radika vist ära lõhkunud tuleb välja vahetada ja ära täita.
2 Mul ei tulnud ka välis õhku mitte. Trionic andis hüva nõu kontrollida õhu klapi mootorit ja ennäe klapi traat lahti ühendatud ja mootor ei liigu. Mina mõtlema, et mooror läbi olema sai kodanik Timutit külastatud kellel mootor olemas ja kui prooviks paika panin, muutus puudub, veakood endine 5C (flap motor jammed or pinned) kuna mootorid identsed siis sai otsad ringi tõstetud ja ennäe mootor ei ole katki, liigub nagu vana mees. Sai siis uut kliima kontrol unit it proovitud et äkki see vigane mul tulemus ikka endine. Seega järeldan seda et kuskilt mass ka puudu, kuna ventika pöörded hakkasid ka kõikuma nii nagu jumal juhatab ja teel augud parajasti on.

Seega oleks vaja teada kuskohast saab kogu see systeem oma massi või massid ja kas selleks tuleb armatuur laiali kiskuda, et selgusele jõuda. Tahaks ikka et kõik systeemid toimiksid mu plekist armukesel.

Ahjaa kes oskab veel nõu anda kuidas ma oma kattoluuko liikuma saaks ta nimelt kinni kiilub kui taha laskma hakkan.

9K soojendusega endiselt jama

Postitatud: T Mai 03, 2005 14:34
Postitas Zazou
üks asi, mida kindluse mõttes võiks proovida on ACC vearegistri nullimine TECH II-ga. Pole kindel et sellest abi on, aga lihtne proovida.

Ahjaa kes oskab veel nõu anda kuidas ma oma kattoluuko liikuma saaks ta nimelt kinni kiilub kui taha laskma hakkan.

minul põhjustas sellist käitmist kunagi väike lüliti, mis luugi küljes, et anda luugile teada, kunas seisma jääda.
viskasin selle minema, edaspidi pidi küll käsitsi täpselt nupuga mängima, et luuk kinni oleks (mitte teise asendisse edasi ei tormaks)

9K soojendusega endiselt jama

Postitatud: T Mai 03, 2005 15:15
Postitas Roadrunner
mul on ACC 1

Ja mul on konkreetselt kuulda kuidas asi kinni poob

9K soojendusega endiselt jama

Postitatud: N Juun 16, 2005 12:13
Postitas Roadrunner
Nii kattoluuko liigub mul juba mõnda aega :headbang: aga endiselt pean ma käsitsi temp autos reguleerima :wall: uueks nähtuseks on see et niiske ilmaga ei hoia ventikas madalaid pöördeid vaid laseb kõigest hoolimata täis pööretega.

9K soojendusega endiselt jama

Postitatud: L Juul 02, 2005 22:08
Postitas Roadrunner
Sai siis täna jälle teise kallal lammutatud ja ostetud uus klapi mootorgi. Ja nüüd ei ole muud kui oleks vaja ACC1 skeemi.