1. leht 1-st
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 17:54
Postitas doctort
Tere,
Jama selline, et ei saa klotse suppordi külge. Tagumise panen külge siis ei mahu esimene vahele ja vastupidi. Kolb on täiesti sees. Tükk aega jebinud aga aru ei saa mis teema on.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 18:00
Postitas Factor
kas kuuskant käsipiduri reguleer poldi keerasid "maha"? (ehk siis algasendisse)
EDIT: Seletust siis kah: see on siis nr 16 sellel pildil
Esmalt keerad 13 või 14 nr võtmega poldi maha ja seal all on see sisekuuskandiga silindri reguleer "varras".
Lisatud failid
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 18:16
Postitas doctort
Algselt postitas: Factor
kas kuuskant käsipiduri reguleer poldi keerasid "maha"? (ehk siis algasendisse)
EDIT: Seletust siis kah: see on siis nr 16 sellel pildil
Esmalt keerad 13 või 14 nr võtmega poldi maha ja seal all on see sisekuuskandiga silindri reguleer "varras".
Ei, sellest mul polnud aimugi.
Kohe lähen teen proovi.
Tänud.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 18:26
Postitas Factor
Algselt postitas: doctort
Algselt postitas: Factor
kas kuuskant käsipiduri reguleer poldi keerasid "maha"? (ehk siis algasendisse)
EDIT: Seletust siis kah: see on siis nr 16 sellel pildil
Esmalt keerad 13 või 14 nr võtmega poldi maha ja seal all on see sisekuuskandiga silindri reguleer "varras".
Ei, sellest mul polnud aimugi.
Kohe lähen teen proovi.
Tänud.
Ära nüüd torma, loe enne
tarkade meeste jutt ka läbi!
Otsing annab nii mõndagi siin foorumis 9000 tagumiste klotside teemal, päris palju läbinämmutatud teema!
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 18:57
Postitas doctort
Kas ma pean keerama seda reguleerpolti väljapoole või sissepoole? Keerasin nii välja kui tuli(kuigi tundub et käib kohapeal ringi) ja klotse ei saa ikka vahele. Kolb on täiesti põhjas. Ei tea kas on valed klotsid või mis...kui klotside kuju oleks veidi teine siis saaks selle siinide peal oleva jubina veidi ettepoole tõmmata ja saaks teise klotsi ka vahele. Praegu jääb 3mm puudu:s
Segane jutt aga jah...
Seletage mulle kuidas ma klotsid külge panen. Olen proovinud igat moodi aga 2 klotsi pole vahele saanud. Kolb on täiesti põhjas ja klotsid+ketas peaksid mahtuma vahele aga ma ei saa neid sinna:S
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 20:07
Postitas S9K
Ei pea vahele mahtuma. Seda on ennegi juhtunud, et klotsid on liiga paksud. Tee klotsid tiba õhemaks ja lähebki külge.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 21:37
Postitas doctort
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei pea vahele mahtuma. Seda on ennegi juhtunud, et klotsid on liiga paksud. Tee klotsid tiba õhemaks ja lähebki külge.
Ok kõik küljes ja korras, kuid kas alguses nad peavadki kärssama veidi?
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 21:40
Postitas S9K
Kui sul ratas üleval, kas ta käib kergelt ringi või peab natuke jõudu kasutama? Ehk on klotsid veel liiga paksud. Peale sõitmist võid velge ka katsuda, ehk on kuumaks läinud. Kui on siis poob ja tuleb klotse veel natuke õhemaks teha.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 22:44
Postitas Trionic
Algselt postitas: doctort
Kas ma pean keerama seda reguleerpolti väljapoole või sissepoole? Keerasin nii välja kui tuli(kuigi tundub et käib kohapeal ringi) ja klotse ei saa ikka vahele. Kolb on täiesti põhjas. Ei tea kas on valed klotsid või mis...kui klotside kuju oleks veidi teine siis saaks selle siinide peal oleva jubina veidi ettepoole tõmmata ja saaks teise klotsi ka vahele. Praegu jääb 3mm puudu:s
Segane jutt aga jah...
Seletage mulle kuidas ma klotsid külge panen. Olen proovinud igat moodi aga 2 klotsi pole vahele saanud. Kolb on täiesti põhjas ja klotsid+ketas peaksid mahtuma vahele aga ma ei saa neid sinna:S
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 22:49
Postitas Trionic
Aga kuidas kolvi "täiesti sisse" said,kui sa käsipiduri regulaatori olemasolust ei teadnud? Kui surusid kolvid jõuga põhja,on reguleermehanismid rikutud ja sadulad kasutuskõlbmatud.
Kui klotsid ei mahu vahele,on need kas valed(osadel masinatel on sama kujuga klotsidel katted paksemad),või pole kolb siiski algasendis.
Ja kui klotsid vahele saad,tuleb reguleermehanismid jälle paika kruttida,enne,kui pedaalida tohid.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: N Apr 30, 2009 22:59
Postitas doctort
Algselt postitas: Trionic
Aga kuidas kolvi "täiesti sisse" said,kui sa käsipiduri regulaatori olemasolust ei teadnud? Kui surusid kolvid jõuga põhja,on reguleermehanismid rikutud ja sadulad kasutuskõlbmatud.
Kui klotsid ei mahu vahele,on need kas valed(osadel masinatel on sama kujuga klotsidel katted paksemad),või pole kolb siiski algasendis.
Ja kui klotsid vahele saad,tuleb reguleermehanismid jälle paika kruttida,enne,kui pedaalida tohid.
Algul keerasin torutangidega kolvi sisse. Enne pedaalimist keerasin reguleerimiskruvist klotsid vastu ketast.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: L Mai 02, 2009 21:10
Postitas doctort
Kas õhutada tuleb töötava mootoriga?
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 20:48
Postitas Fabrik
Kas keegi teab, mis nr kuuskandiga (kummikorkide all) käib sadul maha? Vaja seda poes kuidagi küsida. Ja teine küsimus ka, et äkki on nippe kuda saada kätte õhutus nippel, kui ta on rämedalt kinni.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 20:57
Postitas iisak
"7"
Õhutusniplit on lootust kätte saada kui sadulale rämedalt kuuma anda nipli juures ja jahutada. On saadud niimoodi lahti:wise:
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 21:02
Postitas konks222
Tavaliselt kinniroostetanud õhutusniplid võtan lahti kuumaga.Võtan kolvid ja mansetid välja ja siis annan väikse pitsiga kuuma.Jahutan veega maha. Enne lahti keeramist annan veel haamriga ka mõned õpetussõnad otsa. Siiani 100% õnnestunud.Väljapuurimisega rikub sadula ära.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 21:28
Postitas Fabrik
Selge homme proovin, kas kuumapuhurist ja suruõhu balloonist on kasu. Tänan
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 21:39
Postitas konks222
Tahab ikka gaasi pitsi saada.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 21:46
Postitas olaviv
Kuumaõhupüstol võib aidata aga ei pruugi. Kui gaasikeevitust pole võtta siis ka tavalise gaasipõletiga saab kuuma anda
Factor, kas saaksid selle pildi täies mahus siia riputada, parem alumine nurk on puudu. Tänan!
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 22:36
Postitas Factor
Algselt postitas: olaviv
Factor, kas saaksid selle pildi täies mahus siia riputada, parem alumine nurk on puudu. Tänan!
Parem alumine nurk jah puudu, kuna antud kontekstis ei olnud oluline! Täiesmahus ikka saan...
Lisatud failid
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: T Mai 05, 2009 22:37
Postitas Factor
Isegi veel täpsemalt....
Lisatud failid
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: K Mai 06, 2009 5:45
Postitas Trionic
Algselt postitas: doctort
Kas õhutada tuleb töötava mootoriga?
Sinu masinal (ABS Teves Mark 2)tuleb tagapidureid õhutada süüde sees.
Tagumiste piduriklotside ja ketaste vahetamine.
Postitatud: K Mai 06, 2009 9:07
Postitas doctort
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: doctort
Kas õhutada tuleb töötava mootoriga?
Sinu masinal (ABS Teves Mark 2)tuleb tagapidureid õhutada süüde sees.
Selge pilt, tänud!