1. leht 1-st

Lambda sensor

Postitatud: P Mai 10, 2009 22:14
Postitas S9K
Küsimus selline: Kas lambda sensor sureb alati ühtemoodi?

Lambda sensor

Postitatud: E Mai 11, 2009 20:54
Postitas keenius
Hapniku anduri surnud olekuid võib olla mitu.

Kas jäänud kinni mingisse äärmusse või on kokku saanud kütte vooluga.
Nii et anduri väljund pinge võib olla surnud anduri olla nii ja naa.
Samas võib olla ka lihtsalt kütte läbi.

Lambda sensor

Postitatud: E Mai 11, 2009 21:41
Postitas S9K
Võtame näiteks nelja juhtmelise lambda. Mis juhtmed seal on? Minu teada:
1. Sensor info
2. küte
3. sensor mass
4. küte mass

On veel mingeid erinevaid variante? Näiteks kahe küttega?

Lambda sensor

Postitatud: E Mai 11, 2009 23:24
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Võtame näiteks nelja juhtmelise lambda. Mis juhtmed seal on? Minu teada:
1. Sensor info
2. küte
3. sensor mass
4. küte mass

On veel mingeid erinevaid variante? Näiteks kahe küttega?

minu meelest kas kyttega voi ilma, muud ei ole, aga voin eksida :)

Lambda sensor

Postitatud: T Mai 12, 2009 13:08
Postitas keenius
Hapniku andureid on laias laastus kolme liiki.
ja sellest tulenevalt ka erinev arv juhtmeid ning ka erinevad tööpõhimõted.
Nelja juhtmega andur.
1. must =signaal
2. hall=signaai maandus
3. ja 4. valge küte

Lambda sensor

Postitatud: T Mai 12, 2009 19:49
Postitas Trionic
Päris nii see nüüd pole.
Tööpõhimõtte järgi on levinuimad zirkoonium- ja titaanhapnikuandurid.Esimene siis aktiivandur(toodab ise signaali),teine töötab takistuse muutumisele sõltuvalt hapniku hulgast heitgaasis(passiivandur).Nissan kasutab mingeid omi andureid,milledesse ma pole süvenenud.

Levinuim-Zr andur jaguneb viieks erinevaks juhtmete arvu ja nende värvi põhjal:
C1- 1 juhe,must juhe-signaal,korpus maa.
C2- 2 juhet, must juhe-signaal,valge juhe maa(ühenduses ka korpusega).
C3- 3 juhet, must juhe-signaal,2valget-küttekeha,korpus maa.
C4- 4 juhet, must juhe-signaal,2valget-küttekeha,hall-maa(ühenduses korpusega).
C5- 4 juhet, .............kõik sama,aga hall,ehk maa on isoleeritud korpusest.
Lisaks on paljukümneid erinevusi andurite karakteristikutes.
On ka selliseid,kus 2 musta on küttekeha ,valge on signaal,hall maandus jne.

Titaananduritega on erinevad teemad ja kasutusel palju juhtmevärve.

Lambda sensor

Postitatud: T Mai 12, 2009 20:48
Postitas S9K
:notworthy: respekt