1. leht 1-st

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: K Mai 04, 2005 8:40
Postitas suur
Siin on teema pidevalt läbi jooksnud ning lugesin välja 2 tüüpviga:
- Lüliti peetis
- Takistustraat ära murdunud

Olin juba leppinud, et juhipoolne istmesoojendus ei tööta, kui ükspäev naine sõitis ja tundis oma tundliku tagumendiga, et palav on. Ja siis katseeksitusmeetodil sai kindlaks tehtud (naise peal katsetatud), mis tingimustel asi aeg-ajalt tööle hakkab.
Kui naine sõidab, siis on iste tavaliselt ülemises asendis (infoks). Kui lüliti enne käivitamist sisse lülitada, siis aeg ajalt soojendab. Kui peale süüte sisse panemist lülitada, siis soojendama ei hakanud.

Mul siuke kahtlane tunne, et takistustraat on korras ja viga peitub kuskil lülitis või on istme all kuskil mingi kaablikatkestus (sest istme ülemises asendis on asi toiminud). Samas on võimalus, et naine oma poole väiksema massiga ei mõju takistustraadile nii laastavalt.

On kellelgi sarnaseid kogemusi? Järsku saab lihtsama vaevaga oma tagumiku ka niiskel kevadhommikul ruttu soojaks.

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: K Mai 04, 2005 9:48
Postitas ivomets
tavaliselt murdub kyttetraat puruks istme tagumikuall oleva spiraali kyljes oleva termoanduri kyljest.
kõik istmesoojendused alati korda saanud! ;)

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: K Mai 04, 2005 9:59
Postitas suur
Eh. Ei olnud seda Zazou istmesoojenduse juttu ammu uurinud - seal ju kõik info kahtlaste lülide kontrollimiseks ka ju olemas.
.... Tegelikult tuli mulle nüüd meelde, kuidas ma viimati suunatulereleed parandasin ja pärast uue relee ostma pidin :freak:. võtan julguse kokku ja ajan näpud taha

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: K Mai 04, 2005 11:00
Postitas farmacoma
mul läks see relee asi õnnelikumalt :)
kas 900 istmesoojendused on samasugused kui 9k omad?

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: K Mai 04, 2005 11:50
Postitas ivomets
900 veel lihtsamad. puudb lyliti!
vaid termoandur istme sees

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: L Sept 24, 2005 12:10
Postitas suur
Sügis käes ja tahaks tagumikusoojenduse toimima saada. Foorumis on mõned mehed "küttekeha" vahetamisest rääkinud. Kuulan igaks juhuks maad, et palju see ühe istme uus takistustraat maksab? Järsku polegi mõtet kondoomi lappida vaid kohe uus element istmesse panna?

Iisak oli vist oma "G"-l vahetanud? Mis maksis?

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: L Sept 24, 2005 21:28
Postitas Trionic
ümmarguselt 900-.

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: L Sept 24, 2005 23:14
Postitas suur
Selge, siis on kondoomi lappimise katsetamisel mõtet. Esialgu prooovib ise remmida.

9k istmesoojenduse kamm

Postitatud: E Sept 26, 2005 14:25
Postitas Trionic
See vaev ei tasu end ära,osta uus ja 10.a. rahulikku pepukütet.