9k istmesoojenduse kamm
Postitatud: K Mai 04, 2005 8:40
Siin on teema pidevalt läbi jooksnud ning lugesin välja 2 tüüpviga:
- Lüliti peetis
- Takistustraat ära murdunud
Olin juba leppinud, et juhipoolne istmesoojendus ei tööta, kui ükspäev naine sõitis ja tundis oma tundliku tagumendiga, et palav on. Ja siis katseeksitusmeetodil sai kindlaks tehtud (naise peal katsetatud), mis tingimustel asi aeg-ajalt tööle hakkab.
Kui naine sõidab, siis on iste tavaliselt ülemises asendis (infoks). Kui lüliti enne käivitamist sisse lülitada, siis aeg ajalt soojendab. Kui peale süüte sisse panemist lülitada, siis soojendama ei hakanud.
Mul siuke kahtlane tunne, et takistustraat on korras ja viga peitub kuskil lülitis või on istme all kuskil mingi kaablikatkestus (sest istme ülemises asendis on asi toiminud). Samas on võimalus, et naine oma poole väiksema massiga ei mõju takistustraadile nii laastavalt.
On kellelgi sarnaseid kogemusi? Järsku saab lihtsama vaevaga oma tagumiku ka niiskel kevadhommikul ruttu soojaks.
- Lüliti peetis
- Takistustraat ära murdunud
Olin juba leppinud, et juhipoolne istmesoojendus ei tööta, kui ükspäev naine sõitis ja tundis oma tundliku tagumendiga, et palav on. Ja siis katseeksitusmeetodil sai kindlaks tehtud (naise peal katsetatud), mis tingimustel asi aeg-ajalt tööle hakkab.
Kui naine sõidab, siis on iste tavaliselt ülemises asendis (infoks). Kui lüliti enne käivitamist sisse lülitada, siis aeg ajalt soojendab. Kui peale süüte sisse panemist lülitada, siis soojendama ei hakanud.
Mul siuke kahtlane tunne, et takistustraat on korras ja viga peitub kuskil lülitis või on istme all kuskil mingi kaablikatkestus (sest istme ülemises asendis on asi toiminud). Samas on võimalus, et naine oma poole väiksema massiga ei mõju takistustraadile nii laastavalt.
On kellelgi sarnaseid kogemusi? Järsku saab lihtsama vaevaga oma tagumiku ka niiskel kevadhommikul ruttu soojaks.