1. leht 1-st
küsimus mootori kohta
Postitatud: R Mai 22, 2009 20:20
Postitas -raiko-
Tervitus;)
Nii kysimus siis selline! Tahakas panna saab 900 GL panna peale saabi turbo mootorit nimelt seda 16v ja asja
asi selles et kui raske see teema on! sest uuemad mootorid teistpidi peal kui vanemad.
et on hull jama ikka
Plaan oli selline et sebiks 80 nd lõpu saab 9000 ja lappaks tehnika ümber! on see asi teostatav ? tean jamh et kui osad käed ja jutud siis pole miski probl. aga no nii päris tösiselt ikka!
Lisatud failid
küsimus mootori kohta
Postitatud: R Mai 22, 2009 23:49
Postitas mart96
klassiku mootorid on alati ühtepidi peal-pole vahet vana või uus.
tonnisel on teistpidi ja see eeldab juba väga arenenud mõistust ja töökäsi. Aga on tehtud.
Kõige parem on võtta terve doonorauto 16v turbo. Sest niipalju kui tean on sellel punasel karburaatorvariant, nii et ..
küsimus mootori kohta
Postitatud: R Mai 22, 2009 23:52
Postitas S9K
Sel tuleks KÕIK välja vahetada. See on juba päris segane töö. Kas 8V ja 16V plokid on samad? Pea vahetamisest ei piisa? On see vana tüübi mootor 2.1 liitrine?
küsimus mootori kohta
Postitatud: L Mai 23, 2009 0:42
Postitas -raiko-
no peal jamh see karbussikas;) aga no mõtlesingi nii et võtaks doonori mitte nii et ainult mootor aga näiteks kui saaks vanakooli 900 turbo doonoriks siis oleks asi natuke lihtsam? kas neil mootori kinnitused samad?
lollid kysimused kyll aga ise saabi alal suht võhik, katsunud vähe teisi autosid;)
lihtsalt asi selles kere ilus kena aga no mootor suht nii jama

et saaks 16v turbo peale siis oleks

küsimus mootori kohta
Postitatud: L Mai 23, 2009 11:42
Postitas Trionic
Kinnitused on plokis sarnased.Kui võtad doonoriks tonnise,vajad ikkagi 900 16v veepumpa,roolipumpa koos torustiku ja-kronsadega,generaarori kinnitusi-kronsasid,samuti nii sisse-,kui väljalaskekollektoreid,turbot koos kõige sinna juurdekuuluvaga jne.
Loomulikult ka juhtmestikku,lõdvikuid ja mida kõike veel....