1. leht 1-st
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: L Mai 23, 2009 21:11
Postitas pilvepanaan
Ühel kena omikul tuli üks kena härrasmees mu uksetaha ning toppis ühe kena klassiku võtmed mulle tasku. Ise-enesestmõistetavalt ei hakanud ma vastu punnima...
Apastraat toodi Rootsist ning toojaks oli Marko (foorumis vahekas). Kusjuures toomisel rakendus täispakett: ost Rootsis, transport, registreerimine, ülevaatus ja isegi kindlustuse tegemine, sest ma ise olin loll ja ei saanud hakkama:freak: ja siis võtmete taskutoppimine;)
Massiivne respekt vahekale hea teeninduse ja klassikalise turbotõmbe maaletoomise eest.
Kui irve näolt ära saan, siis klõpsin pilte juurde.
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: L Mai 23, 2009 21:14
Postitas pilvepanaan
aaa...ja kui keegi oskab konsulteerida, et kuidas tuleks odomeetrit remontida, siis oleks väga tänulik:)
momendil spido fungeerib, kuid kilomeetrid ei loeta.
kas tuleks seal kõlli augus günekoloogiaga tegeleda ja spido blokk välja koukida ja lahti lammutada?
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: P Mai 24, 2009 11:54
Postitas Cyber
Spido ploki kättesaamiseks tuleb armatuurlaua esipaneel eemaldada..

neli pikka polti alt üles. Lisaks veel nupud värgid. Pärast seda saab juba ploki eemaldamisele mõelda. Sealt kõlariaugust vist väga midagi õngitseda polegi. Aga selle odomeetri remondiks sa selle välja koukima sealt pead, muud moodi midagi teha pole.
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: P Mai 24, 2009 12:04
Postitas yksheikki
Krt kadedus kadedus.

Aga palju õnne liikuri puhul

Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: E Mai 25, 2009 10:51
Postitas KT100
Võisin ma seda autot eile Lätis näha? BBI nr-märk?
Mul oli ka odoga teema, et ei liikunud. Kuid nüüd ma ei mäletagi, mis seal probleem oli. Mingi võll kiilus kinni vist. Sai natuke näpitud ja toimib siiani.
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: E Mai 25, 2009 10:55
Postitas ivomets
jah , minagi nägin seda autot lätis.
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: E Mai 25, 2009 11:29
Postitas pilvepanaan
jep. eile kimasin vilniusse tööle tagasi. väga mugav ja kiire oli ja liiklusohtlikke olukordi tekkis palju:red:
ainuke mure oli, et kiirteel lõi 130 juures rooli vibra sisse. peab lähiajal vist uued kojamehed panema, siis äkki kaob ära:conf:
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: E Mai 25, 2009 11:41
Postitas KT100
Rehvid kandilised või tasakaalust ära. Uued kojamehed ei tee kunagi halba
Aga jah, liikluskultuurist Lätis ja Leedus võibki jutustama jääda...
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: E Mai 25, 2009 12:28
Postitas ivomets
Algselt postitas: KT100
Aga jah, liikluskultuurist Lätis ja Leedus võibki jutustama jääda...
ot:
just mõnus, sai nvsel yle 1000 km normaalselt sõidetud.
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: E Mai 25, 2009 12:42
Postitas pilvepanaan
ka ot:)
läti kohta ei oska ise väga rääkida aga juba 2 aastat vilniuses elanuna tundub mulle tallinna liiklus sutsu hullem.
leedukad sõidavad lohakamalt aga teineteisega arvestatakse rohkem

Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: R Mai 29, 2009 15:54
Postitas KT100
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: K Juul 29, 2009 13:27
Postitas pilvepanaan
nonii seltsimehed...
vahepeal on asi niipalju edasi läinud, et apastraat käis härra ivometsa käe alt läbi, kes tuunis starterit, keeras mootorit ja soovitas küünlad ja küünlajuhtmed ära vahetada (mida ma aga siiski ei kohe ei teinud aga siis hiljem siiski saabianti juures tehti). ja tänu nendele tegevustele sai aparaat uue hingamise...või siis puhumise, sest turps rakendub nüüd märksa raevukamalt;)
samuti avastas ivomets, et keegi ohtlik inimene on paigutanud standardse väljalaske asemele miski 3'' metroo.
suuremast vibratsioonist sai lahti velgede tasakaalustamise ning kokkukooksu tegemisega (nagu juba eespool soovitati). mõlemad oli suht piipus omadega. suurematel kiirustel (120+, olenevalt teest) mingi imelik võbin on, seda tuleb uurida veel. siit ka küsimus, kas see võib olla kuidagi seotud käigukastiga? nimelt tagumik ütleb, et see tuleks 5nda käiguga.
väljanägemise koha pealt on hea see, et autol on suht palju värviparandusi ja pisimõlke - seega saab apastraati edaspidigi rahulikult eesmärgikohaselt kasutada, ilma et peaks väljanägemise pärast muretsema:)
pilte panen õhtupoole;)
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
Postitatud: E Dets 30, 2013 9:33
Postitas pilvepanaan
Nonii, peale pooleteist aastat on see Saab jälle tagasi
Posu salajasi vigureid vaja veel külge keerata, kuid kere ja tehnika on ülevaatusel sõidukõlbulikuks tunnistatud:)
Ja kui kellelgi on pakkuda vasakpoolset elektripeeglit ning bensafiltri kinnitusklambrit, siis palun saatke privaatsõnum.