1. leht 1-st
Aut. kasti küsimus
Postitatud: N Mai 05, 2005 12:58
Postitas MadMan
Kas 900NG Turbo aut. kast erineb millegi poolest ilma turbota masina omast?
s.o. siis 2,0 Turbo vs 2,0
Aut. kasti küsimus
Postitatud: N Mai 05, 2005 14:49
Postitas cordulio
eelmisest mootori teemas loeb välja et turboga autol on kiirem kast!
Aut. kasti küsimus
Postitatud: N Mai 05, 2005 15:58
Postitas Trionic
Turbiin(hüdrotrafo) ja differ on erinevad.
Aut. kasti küsimus
Postitatud: R Mai 06, 2005 1:13
Postitas MadMan
ülekanded on siis samad?
pikk selle Aisin-Warneri eluiga on? 250 000 või kestab nagu ZF?

Aut. kasti küsimus
Postitatud: R Mai 06, 2005 6:22
Postitas Trionic
Ülekanded ongi erinevad,selleks ka erinevad difrid-turbiinid.Töökindlad on mõlemad,nii ZF,kui Borg-Warner(nüüd vist lihtsalt GM tähisega)
Aut. kasti küsimus
Postitatud: R Mai 06, 2005 8:41
Postitas epsum
Trionic, kas ülalpool viidatud Borg-Warneri kast on sama , mida kasutati ople vectratel ? - Kusagilt kõrva jäänud, et BW kasti remondikomplekt (just vectra kasti puhul) on üks kallimaid remondikomplekte üldse.
Aut. kasti küsimus
Postitatud: R Mai 06, 2005 8:55
Postitas Trionic
Rem.komplektid on kõigil kastidel julma hinnaga:tihendisats 3 kilo,koos ketastega7-10 kilo,õlipump 6-10 kilo,turbiin 15-20 kilo ja 100tuhat muud ülikallist vidinat,mida satsides pole.Tegelikult on ainuüksi tonnise ZF-l kümmekond modifikatsiooni marginaalsete erinevustega.
NG ja edasiste mudelite aut.kastidega pole vajadust olnud kokku puutuda.
Tundub,et väga töökindlad,kui korralist hooldust teha.
Aut. kasti küsimus
Postitatud: R Mai 06, 2005 9:11
Postitas epsum
Hmm. Näiteks mu kunagise meeriklase 4L-T60(TH440 edasiarendus) (v miski taoline) kasti remondikomplekt 2500 krooni maksis: tihendid, kettad, vedrud ja jumal teab mis pudinad veel . pumpa ja turbiini siiski kaasas ei olnud
Aut. kasti küsimus
Postitatud: R Mai 06, 2005 22:10
Postitas Trionic
Ameerikast ostes on ka saksa kasti rem.kompl. 5-10x odavam,seal ei lasta
kaupmeestel sedasi kundedele pähe istuda.Ise otsisin 5.a.tagasi oma Trek`ile
esiamortkahvlit(Manitou Six DeLux),mis meie poodides maksis 5,5-7,5 kilo.
Netis leidsin usast müügiketi,kes pakkus seda sama kahvlit 100(loe saja)taalaga
ja 2.a.garantiiga(meil 1.a.).Tuttav tõi käeotsas ära,kusjuures asi asus algselt
vaikse ookeani ääres ja saadeti postiga NY-sse ja ikka oli hind sada taala.
Millest me siin täitsa vabas EESTI VABARIIGIS üldse räägime:wall:
Aut. kasti küsimus
Postitatud: P Mai 08, 2005 21:08
Postitas qdwin
Jah aga jänkistanis on kulunud nüüdseks juba aastasadu tarbimisühiskonna perfektse toimimise arendamiseks meie 10 aasta vastu. Meil on ca 1,5 milj nina, kellest kulutamiskõlbulikke (eriti veel ameerikaga võrreldes) on näpuotsaga. Järelikult seda ühte leitud oinast tuleb lüpsta täiega.
Jutt kisub sinna et "bez butõlki ne kak".
Algselt postitas: Trionic
Ameerikast ostes on ka saksa kasti rem.kompl. 5-10x odavam,seal ei lasta kaupmeestel sedasi kundedele pähe istuda.
Millest me siin täitsa vabas EESTI VABARIIGIS üldse räägime:wall:
Aut. kasti küsimus
Postitatud: E Mai 09, 2005 6:35
Postitas Trionic
to qdwin: ega meie naabrite juures olukord eriti parem ole(elatustase neil
loomulikult oluliselt kõrgem,aga....).Rootsis-ostad saksas toodetud ja seal
projekteeritud vidina,või tellid selle sinna rootsi usast ja ikka tuleb hinnavahe
KORDADES jänkide kasuks.Ja rootsi riik oli juba siis olemas,kui ameerikat kärbsedki veel avastanud polnud