1. leht 4-st

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Juun 17, 2009 10:52
Postitas oswald
Sai endale ka automaatkastiga Saab muretsetud ning hetkel võib aparaadiga rahule jääda. Enne ostu sai Audaceris juhe taha pandud ja ka muud komponendid üle koputatud, midagi üleloomulikku ei avastatud.
Samas nüüd on aegajalt Check gearbox põlema hakanud. Mitte küll kogu aeg, kuid segav siiski. Any ideas? Muukeelne nett andis igasuguseid võimalusi.. Kas diagnostika näitab otsest vea põhjust või on vigase koha leidmine pigem nagu võluvitsaga veesoone otsimine?:conf:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Juun 17, 2009 10:53
Postitas iisak
Tech2 peaks ikka näitama:eureka:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Juun 17, 2009 13:41
Postitas oswald
Märkasin just seaduspära, et peale tankimist ei kipu see tuli põlema, aga just tühjema paagi korral.. Bensu indikaator niikuinii ei tööta, nii et järelikult saab käigukasti hoiatustulest aru, et benss hakkab lõppema.. fun-fun-fun

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juul 09, 2009 9:01
Postitas oswald
Tegelik seaduspära on vist sama, mis siin foorumis kirjeldatud ühe teise 97´ ng900 juhtumil - peale paari kilomeetri läbimist uuesti käivitades probleeme pole. Järgmine nädal plaan Audaceri minna, aga mida "head" sealt oodata võiks?:(

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Sept 02, 2009 12:24
Postitas oswald
sai Audaceris käigukasti lüliti ära vahetatud ja töötab nüüd ilusti. Loodetavasti elu lõpuni..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Jaan 20, 2010 18:21
Postitas oswald
Vahepeal peale läinud uus aku, tehtud õli- ja jahutusvedeliku vahetus. Allpool veidi tõendust Saabi loomasõbralikkusest. pildid telefoniga tehtud, nii et kvaliteeti ei maksa otsida..

Lisatud failid

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Jaan 20, 2010 18:24
Postitas oswald
Kui ma õpin ära mitme faili ühte posti panemise, siis nii enam ei tee..

Lisatud failid

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Mär 09, 2010 19:41
Postitas oswald
Elagu eelmised omanikud, "tänu" kellele sai otsast lõpuni uus väljalaskesüsteem pandud. Horoskoop ütleb, et homme Saab ka uue tagumise pidurimajanduse..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Mär 10, 2010 20:08
Postitas mattish
saab on vist tõesti loomasõbralik. käisin mina üks päev tartus ja pimedas aknast välja vaadates avastasin ühe kassi kapoti peal magamas.
aga muidu ilus auto ja muretuid kilomeeterid!

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Mär 11, 2010 12:10
Postitas oswald
Tänan. Ilus udune auto on tõesti...:)

Summuti vahetus tegi tegelikult meele heaks - enam ei pea mootori kuulamiseks esiotsa juurde jalutama..
Eks järgmise remondivajaduse otsustab maikuus tehnoülevaatus.. Või siis minu otsus endale ka üle-üle-ülejärgmise aasta jõulukink see aasta ära teha:beer: Mingi aeg krutin arvatavasti uued küünlad peale, sest praeguste vanusest pole mul õrna aimugi..
Õlivahetus on ka muidugi kukesammu kaugusel..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Mai 28, 2010 22:22
Postitas oswald
Õli, ATM õli, küünlad, klapisääretihendid vahetatud..
Kütusekuluga 7,... - 11,... võib rahule jääda enamvähem. Loodetavasti nüüd ka õlikuluga.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juul 29, 2010 12:38
Postitas oswald
vahepeal igasuguseid "üllatusi" olnud. Roolivõimu lõdvikud vahetatud, plokikaanetihend uus, plokikaas jälle sirge. Genekas on jubedat häält tegema hakanud ning ketid pidid häält tegema...

Üldiselt pidi olema "väga heas korras NG".. Sellisel juhul tunnen "halvas korras" NG omanikele küll südamest kaasa..:freak:

Kui olen veendunud, et midagi enam õhku lendama ei hakka, siis ehk julgen kõlarid ja püsikiirushoidja ka lõpuks külge panna - seni on enne lõplikku teostust mingi jupp jälle otsad andnud:angry:
Varsti igal juhul hakkan Audaceri kliendikaarti taotlema:D

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Juul 30, 2010 20:37
Postitas oswald
Reisijapoolne uks sai täna kõlari sisse ja tweeter sai samuti paika ajutise lahendusega. Mõlemad uksed on täiesti ühe päevaga teostatavad, kuid eelnev günekoloogiline praktika oleks suht kasulik.
Hetkeseisuga küll sõidan vist treilerile ja kuulan nii muusikat, muudmoodi kahjuks ei vea välja...:drive:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Aug 05, 2010 12:29
Postitas oswald
Õlivõttur puhastatud ning loodetavasti nüüd saab üle 100 km üllatusteta kulgeda..
Uute kõlaritega tundub heli tunduvalt parem olevat, nüüd peab tweeterid veidi armatuuri sisse uputama, et oleks võimalik vanad katted peale tõmmata..
BTW - kui kellelgi vedeleb üleliigne ette käiv pukseerimiskonks(aas?) kas Pärnus või Tallinnas, siis oleks huvitatud. Tänasest nädalakese olen Pärnus, edasi Tallinnas.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Aug 05, 2010 12:34
Postitas vallikas
NG-l ette käiv pukseerimiskonks? Kas sul on raami küljest siis see kinnituskoht puudu kuhu veoköie konksu saab panna või?

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Aug 05, 2010 12:49
Postitas oswald
ega ausaltöeldes ei teagi.. Treilerile tõmmates sai korra kiiruga vaadatud ja kohe mingit mõistlikku kohta silma ei jäänud(olles eelnevalt lugenud võimalusest roolivõim ära tirida) ning siis tagurpidi peale lastud, sest tagumine oli kohe näha. Treileri puhul pole ka vahet, aga tagurpidi pukseerimine oleks veits ulme. Õhtul vaatan veidi lahtisemate silmadega auto alla. Ees vasakul peaks olema, eks näis.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Aug 05, 2010 13:25
Postitas flood
Pigem tuleb stangest kate eest ära tõmmata mille all aas.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Aug 10, 2010 13:29
Postitas oswald
Algselt postitas: flood
Pigem tuleb stangest kate eest ära tõmmata mille all aas.

Seda aasa(ega katet) ei ole seal..
BTW - mis valemiga läheb NG900 kesklukk sõitu alustades ise automaatselt peale? Keskkonsoolis nupp vales asendis v ...? Manual ei rääkinud sellisest võimalusest.:wtf:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Aug 10, 2010 14:27
Postitas vallikas
Sul pildil ei paista ka tulekojamehi, äkki on stange paugu saanud ja siis üle kaetud millegagi ja see aasaava kinni ehitatud? Ma küll eeldaks, et sul stange taga see aas on olemas ja ka seda tüüpi stangedel too pukseerimisauk olemas siiski.

Kui käsi pihta läheb, siis ikka võib luku peale visata, aga kui mingi muu anomaalia, siis elektrisüsteemi kala, lühis, ei oska midagi kosta.

EDIT: Või äkki siiski pole sellisel stangel seda kohta :conf:
Pilt

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Aug 10, 2010 21:07
Postitas oswald
Kojamehed on täitsa olemas, lihtsalt pildi "kvaliteet" on need ära söönud:)
All stanges on auk ka(ilma katteta) - lihtsalt seal taga ei ole midagi.. vist
Kesklukk on seotud arvatavasti akendega - kui kohe esimesed aknad lahti teen, siis läheb sõitu alustades peale, kinniste akendega mitte.
Keegi võiks enda aparaadiga ka katsetada, siis saab teada kas see on elektrikala või "extrafeature":P

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Aug 13, 2010 13:29
Postitas triinu
Meil sama masin (isegi aastakäik ja mootor sama).
Küll pidevalt saab lahtiste esiakendega sõitu alustatud, aga kesklukk sellest peale ei lähe. Mingi elektrikala siis ehk ikkagi.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Aug 13, 2010 14:59
Postitas napoleon
Mõnel muud marki autol olen sellist feature'i näinud, et sõitu alustades uksed lukku pannakse. Kui tegemist pole tehase alarmiga, siis võib ka olla, et alarm seda teeb või mõni eelmine omanik on üritanud seda funktsiooni põlve otsas nikerdada, kuigi sel juhul jääb ikka segaseks, kuidas see akendega seotud saab olla. Seni kuni täpne põhjus teda pole, hoiaks mina tulekustuti käepärast ja võtmeid autosse ei jätaks;)

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Aug 13, 2010 15:14
Postitas oswald
Teiste autode puhul peab selle võimaluse mingi nupuga aktiveerima - mina seda teinud ei ole;)
Eile sai kinnitust, et tegu ikka mingi kalaga - ka seisva mootoriga klõpsib korra lukku. Seda ainult lahtiste akendega. Näen siin seost ette kõlarite paigaldamisega:( Peab uksed lahti võtma ja isolatiooni üle vaatama.. Kuigi aru ma ei saa, miks need aknad mängu tulevad(akna asend pole oluline, peaasi, et veidigi lahti)...

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: L Nov 06, 2010 18:04
Postitas oswald
Peale korralikumat isoleerimist on keskluku "extrafeature" kadunud. Auto soojendamise hooajal ei ole enam ohtu, et soojendamist peab väljastpoolt jälgima kuni kütus otsa saab:beer:

Kas tuksis rooliotstega/muu veermikuveaga masin kerib rattapoldid tugevamini kinni mingi füüsikaseaduse abil? Esimene vasak tuli alles peale tõsist jõukatsumist ära ja ma krt ei mäleta, kas ma ise keerasin siis eelmine aasta nii kinni v on töökojas ka esimesed rattad alt käinud suvejooksul, kuigi ma ei usu, et seal need poldid nii kinni väänati..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Dets 20, 2010 9:55
Postitas oswald
kütusekulu ~12l/100km. päris mõnus.. ~260 maanteel, 220 linnas ja 1 tõsisem kinniistumine. Kui igahommikuste soojendamistega ka arvestada, siis enamvähem mõistlik kulu..
Kuna kroonide eest tankimisi on ees vist ainult 1, siis mälestuseks ka kütuse hinna graafik vastavalt tankimistele..





Lisatud failid