1. leht 1-st
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: R Juun 26, 2009 17:04
Postitas Albert
Küsimus 9-5 mitte-aerode mootorite kohta. Kusagil siin foorumis keegi nimetas, et peale facelifti (2001) on ka 2.3 mootori tüüpvead välja parandatud. Kas keegi teab seda kinnitada: st et kas alates 2001/2002 aastast võib 9-5 ostmisel mootori osas julgem olla? Samas wikipedia väidab, et probleemid on 1999-2003 mudelitel...
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: R Juun 26, 2009 17:11
Postitas S9K
Ainuke probleem oli vist karteri tuulutusega ja selle probleemi lahendamine on ka väga lihtne, pole ka kallis. Kolbide kohta ei oska midagi öelda, neid siin mõned ikka vahetavad aegaajalt.
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: R Juun 26, 2009 20:53
Postitas foxer
Peaks veel olema vana, sest minu 2001 ja 2.0 omab garantiid mõningatele mootori osadele veel siiamaani...
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: L Juun 27, 2009 8:53
Postitas Trionic
Mootor jäi ju samaks.Veidike muudeti tuulutussüsteemi ja oluliselt mootorijuhtimist.
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 8:55
Postitas 95SELaunch
parem
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 11:46
Postitas Albert
Tänan, pilt läheb selgemaks!
Minus küpseb järjest enam mõte endale 9-5 soetada - no meeldib lihtsalt

Aga kuna soetan seda ikkagi tarberiistaks ja mitte hobivahendiks, siis püüan jääda pragmaatiliseks. Vestlesin ühe 2000.a 9-5 omanikuga, kes oli hiljuti õlivahetuse jätnud u 20.000km peale ja seetõttu tuli ette võtta turbovahetus: 20.000kr.
Kaks küsimust:
(1) kas 2001- isenditel on see oht väiksem?
(2) kas õigeaegse õlivahetusega (või muudmoodi) on see oht välditav?
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 11:50
Postitas ivomets
no kus sa selgust saad, kui yks sell kirjutab, et asjad jäid samaks, teine, et parem!?
igaljuhul elu on näitanud mingid 15...25000 raha peaksid hoidma tagataskus alati remondi jaoks.
aga sõita on muidugi hea.

ja õlivahetuse pealt 9-5 ja yldse turboauto puhul kokku hoida ei tohi! 10000 km piir!
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 12:11
Postitas vmaster
Räägitakse, et Aerol on vastupidavam turbo. Ostsin kunagi suht tundmatu ajalooga 9-5 aero ja esimene asi polnud mitte turbovahetus vaid ketid, hooldus jms. Läks ka kokku umbes 18 tuhat. Praeguse omaniku väitel turbo kestab siiani. Autol spidomeetril varsti vist juba 300 tuhat. Soovitan igal juhul jätta u. 20 tuhat varuks.
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 12:57
Postitas 95SELaunch
Eelmisel 9-5l oli ls 320 000, turbo elas kuni 280 000, õlivahetus endise omaniku väitel tehti Rootsis 15-20 000 km järel
Masin siiamaani elus, umbes 350 000 tal praegu, ja täitsa OK
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 15:50
Postitas caarel
Alates 2004 on mootor parem. Kuni selle ajani tehtud mootorites ca 100 000km järel ketid vahetusse. Samuti kolvirõngad ja klapisääretihendid. Aero'l parem turbo peal (Mitsu oma) mis peab üldjuhul vastu. Endal hetkel aasta juba möödas kui suur lõtk tuvastati turbol aga alla ikka pole veel andnud ning paugutab mis kole. Enne ei vaheta ka kui ära kooleb.
Kui osta siis raamatuga mis Vikingis järgi kontrollitakse et kõik on korras ja hooldused õigeaegselt tehtud. Mina jäin garantiist ilma kuna esimene omanik autol oli kohe esimese hoolduse vahele jätnud ja tehas saatis kukele kohe seetõttu.
Samas facelift masinad on jube koledad vaadata

(ärge näkku lööge)
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 15:59
Postitas Homersimpson
Mis muutused 2004 ja ülesse tehti:?
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 16:01
Postitas S9K
Dame Edna on üks muutus, mis tegelikult hakkab järjest enam meeldima. Mitte Edna ise aga see feisslift.
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 16:06
Postitas saabu14jr
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Dame Edna on üks muutus, mis tegelikult hakkab järjest enam meeldima. Mitte Edna ise aga see feisslift.
Kas too mitte 2005 või 2006 polnud?
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 16:24
Postitas S9K
No ta küsis 2004 JA ÜLESSE, 2005 ja 2006 on ÜLESSE.
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: E Juun 29, 2009 22:24
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: Homersimpson
Mis muutused 2004 ja ülesse tehti:?
Tegelikult huvitab ikka see, et kas ja mida seal katlaruumis muudeti

Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: T Juun 30, 2009 8:09
Postitas Trionic
Algselt postitas: caarel
Alates 2004 on mootor parem. Kuni selle ajani tehtud mootorites ca 100 000km järel ketid vahetusse. Samuti kolvirõngad ja klapisääretihendid. Aero'l parem turbo peal (Mitsu oma) mis peab üldjuhul vastu. Endal hetkel aasta juba möödas kui suur lõtk tuvastati turbol aga alla ikka pole veel andnud ning paugutab mis kole. Enne ei vaheta ka kui ära kooleb.
Kui osta siis raamatuga mis Vikingis järgi kontrollitakse et kõik on korras ja hooldused õigeaegselt tehtud. Mina jäin garantiist ilma kuna esimene omanik autol oli kohe esimese hoolduse vahele jätnud ja tehas saatis kukele kohe seetõttu.
Samas facelift masinad on jube koledad vaadata

(ärge näkku lööge)
Mis asi on parem? Selgita siis ka.
Nagu eelpool kirjutasin,pole neil mootoritel MIDAGI põhimõttelist muudetud,peale karterituulutuse,mis toimib natuke paremini,kui vanematel aastakäikudel. Ja laiali lähevad need samamoodi,kui esimeste aastate omad.
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: T Juun 30, 2009 9:04
Postitas 95SELaunch
masinas tuli kokku 1265 muutmist, põhiliselt siis vedrustuses, Aero sai suurema võimsusega mootorit, ilmus 5-käiguline automaatkast j ne
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: T Juun 30, 2009 11:28
Postitas caarel
Algselt postitas: Trionic
Mis asi on parem? Selgita siis ka.
Nagu eelpool kirjutasin,pole neil mootoritel MIDAGI põhimõttelist muudetud,peale karterituulutuse,mis toimib natuke paremini,kui vanematel aastakäikudel. Ja laiali lähevad need samamoodi,kui esimeste aastate omad.
Ma näiteks ei tea et 2004 ja ülesse oleks pikendatud mootori garantiiga nii nagu vanemad mudelid. Kas see ei räägi enda eest midagi?
OT: Ma paluks selgitust. Kokkujooks vs laiali minek?
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: T Juun 30, 2009 11:56
Postitas Trionic
Algselt postitas: 95SELaunch
masinas tuli kokku 1265 muutmist, põhiliselt siis vedrustuses, Aero sai suurema võimsusega mootorit, ilmus 5-käiguline automaatkast j ne
Mootori võimsust tõstetakse softi abil ja viiekäiguline kast oli juba 2001 olemas.
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: T Juun 30, 2009 12:13
Postitas 95SELaunch
to trionic - ametlik tõstmine siis oli
ja 2001 tuligi ju 2002a mudel
Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Postitatud: T Juun 30, 2009 12:28
Postitas kalamees
Kas mitte Dame Edna tulekuks ei saadud kõiksugu tüüpvigadest lahti? Olen aru saanud, et kuni MY06 olid mootorid sisuliselt samade tüüpvigadega, millega nad 9 aastat tagasi sündisid. Või kimbutavad ka MY06 ja edasi samad vead mis varasemaid mudeleid?