1. leht 1-st
küüliku karburaator
Postitatud: L Juul 04, 2009 18:07
Postitas xp258
Tere selline küsimus et kas kellelgi on küülikule karpat mis on alt kahe kinnitusega annaks vastu Solexi mis alt neljaga.
Nii väga tahax sõita juba.

küüliku karburaator
Postitatud: L Juul 04, 2009 18:35
Postitas ivomets
on. soneti pealt veel ehk otse ameerikast
küüliku karburaator
Postitatud: L Juul 04, 2009 18:55
Postitas xp258
Aga mis sellise karpa hind ka oleks , hädasti oleks vaja muidu küülik jääb seisma .Soleksi karpasid kokku 3 aga see mootor toodi rootsi romulast ja natsa teine.

küüliku karburaator
Postitatud: L Juul 04, 2009 19:51
Postitas xp258
olemas targad antsid nõu et pane Solex peale ja asi ants, pidi olema ka lolli kindlam.
küüliku karburaator
Postitatud: L Juul 04, 2009 23:23
Postitas mart96
kas siis mitte sisselaskekollektor ka teine ei läinud?
Ja Solex on kõike muud kui lollikindel;)
küüliku karburaator
Postitatud: P Juul 05, 2009 9:56
Postitas Lepa
Huvitav, millele tuginedes need targad sulle sellist nõu andsid? Omal kogemus ainult Solexiga, mida ükski Tallinna karpamees ei tahtnud tegemisse võtta omal ajal... Igatahes niipalju kui lugenud ja kuulnud olen, siis ühe lõõriga ikka lihtsam ja lollikindlam, kui kahelõõriline Solex.
Ja nagu Mart ütles, siis ka sisselaske kollektori pead ära vahetama, kui tahad praeguse asemele Solexit istutada.
küüliku karburaator
Postitatud: P Juul 05, 2009 10:20
Postitas xp258
aga see pole ju probleem
kuna auto töötab nagu kella pill
nüüd veel vaja parempoolsed tiivad leida ja saab rajale.
:drive:
küüliku karburaator
Postitatud: P Juul 05, 2009 10:25
Postitas ivomets
tegelikult suurt vahet ei ole, milline karpa, mõlemad oma olemuselt ja ehituselt lihtsad. samas automaat toore reguleerimine mõlemil aeganõudev ja mängimist vajav. käsitoorega kordades lihtsam paika saada vajalik seade.
sisselaske vahetamine ei pruugi esimesel korral täielikult õnnestuda ja probleemid võivad tekkida tihendi pidamises/pidamatuses nii vedelikele kui ka gaasidele.
aga kuna tegemist on siiski vanade karpadega, siis nende töökorda saamine nõuab mõningate osade vahetust ja regulli.
küüliku karburaator
Postitatud: P Juul 05, 2009 19:23
Postitas xp258

niipalju siis sellest.
sain käima ja veitsake sõita ka kui hakkas igasugu huvitavaid asju juhtuma.
kõigepealt kadus jõud ära siis hakkas tagant sellist õli põlemis suitsuajama ja piisk karikasse oli see kui õli tuli põlema jäi aga õli oli normis.
Tahaks selle venna kätte saada kes selle mootori Rootsist tõi , pidi olema heas sõidukorras ja karantiiga.

.
Aga nüüd vist läheb auto lammutamisse ja kere Kuusakoskisse.
küüliku karburaator
Postitatud: P Juul 05, 2009 19:26
Postitas ivomets
taas saab kinnitust tõsiasi, et saab 96 ON ylemõistuse masin!
küüliku karburaator
Postitatud: P Juul 05, 2009 22:27
Postitas Lepa
Kui garantiiga, siis peaks ju lihtne olema? Võta üks külm õlu ja pea aru, kuusakoski pole küll koht kuhu kiirustada

küüliku karburaator
Postitatud: T Juul 07, 2009 21:48
Postitas xp258
Laiali läheb ta küll aga mitte kuusakoskisse vaid teen kahes ühe kuna ühel mootor hea aga käigukast pees .Aga teisel käigukast ,sisustus ,kere ja veermik heas korras.
:conf:
ja mis puudub karantiise siis seda venda ei saa enam kättegi.
