1. leht 1-st

käigukast lekib

Postitatud: L Mai 07, 2005 12:00
Postitas Veiko
krt, aru ei saa täpselt kustkohast ta lekib, aga märg on alt. ja üsna märg. kas on mingeid tüüpvigasid, kustkohast õli välja tuleb? või hoopis kuskilt siduri juurest???

käigukast lekib

Postitatud: L Mai 07, 2005 12:01
Postitas Veiko
ahjaa, tegemist on manuaalkastiga.

käigukast lekib

Postitatud: L Mai 07, 2005 13:54
Postitas Viki
tüüpilised kohad: pooltelje simmerid ja käiguhoovastiku simmer. siduri võllist harva. kui, siis juhul kui töösilindriga hooletult ümber käidud.

käigukast lekib

Postitatud: P Mai 08, 2005 0:06
Postitas Veiko
krt sest aru saab, miskipärast tundub. et hoovastiku juurest tuleb. s.t, et käigukast maha ja lahti et leket peatada???
või odavam õli kontrollida ja juurde kallata (tänud inseneridele õlivarda eest)??

käigukast lekib

Postitatud: P Mai 08, 2005 9:04
Postitas Trionic
Hoovastiku simmeri vahetuseks pole kasti vaja maha võtta,suht lihtne,aga
ebamugav vahetada.(keegi pole küll maininud,et autoparandamine ülimalt
mugav peaks olema);)

käigukast lekib

Postitatud: N Mai 12, 2005 12:28
Postitas Veiko
uurisin ja puurisin ja tõepoolest õli voolabki hoovastiku juurest ja pealt see kummilõõts on ka katki.
trionic, kustpoolt ma sellele vahetamisele lähenema peaksin (ülevalt/alt) ja mida tähele panna? ja kuidas see vana sealt ära tuleb ja uus peale läheb?

(kui sa oma saladusi üldse jagad;) )

käigukast lekib

Postitatud: N Mai 12, 2005 19:27
Postitas Veiko
ja nüüd on selline mure, et salome hea meelega annaks kohe mulle selle semmerlingi, aga küsivad mõõtu. Ja siit nüüd hädalise järgmine küsimus. Mis mõõtu see hoovastiku semmer/simmer? on? Neil vädetavalt vastava kataloogi ei ole. :freak:

käigukast lekib

Postitatud: N Mai 12, 2005 20:48
Postitas MadMan
lase Troostautol posti panna, saad õige asja ja loodetavasti mõistliku hinnaga. :eureka:

käigukast lekib

Postitatud: N Mai 12, 2005 21:27
Postitas Veiko
mõistlik mõte :eureka:

käigukast lekib

Postitatud: L Mai 14, 2005 17:48
Postitas Veiko
simmer käes troostautost. 80.- :thumb:
vikingist küsisin ka, =295.- :poke:

nüüd vaja veel ära ka vahetada :o

käigukast lekib

Postitatud: E Mai 16, 2005 22:25
Postitas Veiko
ma uurisin natuke ja sain ka aru et suht lihtne, kuigi ebamugav on vahetada. Aga 1 küsimus siiski jäi veel. Mis metoodikaga, see vana simmeri jäänused käiguhoova ja selle korpuse külge aretatud plekktoru vahelt kätte saada? (kuigi ma pole üldse kindel, kas seal vahel mingeid jäänuseid veel on, aga samas ei näe ka)

käigukast lekib

Postitatud: E Mai 16, 2005 22:53
Postitas Trionic
Saatsin sulle pika jutu,aga kusagile staarmanni avarustesse kadus see ära vist.
Simmer tuleks välja tõmmata abinõuga(näit. väike,aga mitte terav konks).Jäänuseid ei jää,kui sa simmerit sodiks ei kisu(abinõu võiks olla 2-3 mm.
lai,suht õhuke ja tugev-ise kasutan hambaravitehnikat-mulle meeldivad noored
naishambaarstid,eriti,kui nad mu hambaid lisaks muule ravida ei ürita:D).
Sisse pead uue suruma ka mingi paksuseinalise torujupiga,mis võiks olla paar
sajandikku väiksema diameetriga,kui simmer.Katsu võlli mitte kriimustada ja
mitte simmerit loperguseks suruda.

käigukast lekib

Postitatud: E Mai 16, 2005 23:02
Postitas Veiko
tänud suured, järjekordselt :red: . proovin hakkama saada, sest Leetu ei tahaks ilma kastiõlita sõita :P.

käigukast lekib

Postitatud: T Mai 17, 2005 15:46
Postitas Veiko
vahetatud. oli vigane jah simmer. aga :( :( :(. õli sissekallamise ajal hakkas jälle tilkuma. ja sedapuhku pooltelje juurest. :wall: ei tea, kas nutta või naerda.
ja pooltelg liigub kergelt üles alla (käigukasti poolsest otsast) kui käega loksutada.
mis siis nüüd??? kast maha ja lahti ja mingid laagrid on seal ka pekkis nüüd või, et pooltelg loksub?

masendus on musta värvi. nagu käedki.:(

käigukast lekib

Postitatud: T Mai 17, 2005 17:02
Postitas Veiko
nojaveel kogemustest, armsad saabisõbrad!
juhul kui keegi peaks sama asja tegema. käiguhoova simmerlingi (manuaal, 2,3 turbo) mõõdud on 16mm(sisemine)x25mm(välimine)x7mm(laius) ja sellist mõõtu poodides ei ole. isegi SKFi mingid imekataloogid ei anna sellist mõõtu. nii et panin 16x24x7, millele sai teip ümber ja hermeetik ka.

käigukast lekib

Postitatud: T Mai 24, 2005 13:57
Postitas Veiko
nii, pole jälle kitsi kogemusi jagama.
auto sai korda. pooltelje simmer oli ka katki. see oli läinud sellepärast katki, et laager, mis väljastpoolt vaadates asub simmeri taga oli ka katki. mis omakorda l6hkus simmeri. sisse läks itaalia laagri asemel(mis seal purunenud oli) vene laager (30.- :D) ja simmer vikingust. Tundub, et jäi pidama ja esimene käik, mis vahepeal liiga hästi sisse ei tahtnud minna liigub ka nagu 6litatult (sest 6li on sees ;)).

lisaks julgen varsti soovitada tartus kohta, kus hakkab saab 9000 alal mingi väike kompetents tekkima (minu auto on olnud katsejäneseks).

praegune kompetents h6lmab käigukasti simmerlingide vahetust, (tagumiste) piduriklotside ja esisilla pukside vahetust. lisaks olen valmis neile lahkelt jagama oma isiklikke kogemusi salongiventlaatori ja ventika kiiruseregulaatori vahetuse osas ning igasuguste armatuuris ja salongis asuvate pirnikeste osas (mis pole iseenesest kuigi keeruline töö).

Aga kaks viimast l6iku sobiksid ehk mingi muu teema alla. 9000 remont Tartus näiteks???

käigukast lekib

Postitatud: T Mai 24, 2005 14:00
Postitas Veiko
ja eelviimast l6ïku yle lugedes tekkis kysimus, et miks mulle see auto niiväga meeldib kui ma teda 9 kuu jooksul nii palju remontinud olen:freak:??? aga meeldib:)