1. leht 1-st

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: E Juul 13, 2009 22:39
Postitas 4tec
900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu puterdab ja ei võta pöördeid ülesse. Pöördesse läheb aga suht vaevaliselt.
2000 ja ülespoole on jõud olemas ja nn vahele jäämist esineb harva. Soojalt ei taha käima minna.

1.bentsufilter?
2.Küünlad?
3.Õhulugeja?
4.midagi veel mida ma ette ei kujuta.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: T Juul 14, 2009 6:56
Postitas suur
5. jagaja,
6. küünlajuhtmed...

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: T Juul 14, 2009 8:01
Postitas Trionic
7.nukkvõlliandur
8.väntvõlliandur
9.drosselklapi andur
10.temperatuuriandurid
11.MAP
12.õhulekked
13.kütuserõhk....

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: T Juul 14, 2009 23:05
Postitas 4tec
Jagaja kaas on suht jamas seisus
kuid kus peidab end bentsufilter

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 7:29
Postitas Trionic
Põhja all,parema tagaratta ees.
Jagajakaas vaheta koos rootoriga kindlasti.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 7:57
Postitas vallikas
Algselt postitas: Trionic
Põhja all,parema tagaratta ees.
Jagajakaas vaheta koos rootoriga kindlasti.

Minuarust Ill ütles, et ei saand rootorit kusagilt, kas see rootor üldse võllist eraldatav on?

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 9:46
Postitas ill
Automaailm, Autoasi ja Autoekspert ei pakkunud jah, ega ma rohkem ei otsinud ka.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 12:47
Postitas flood
Autoasi üldse kahtlane, mina pole neilt veel midagi saanud, mida küsimas olen käinud.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 20:08
Postitas Trionic
NG`l kõrbeb rootor võllile kinni,eriti,kui jagaja simmer ei pea.Kätte saab siis ainult purustades(kangutada ei või,sest nukaanduri õrnuke rootor võib kõverduda). "Kullinokkadega" ümber kinni ja pudruks pigistada,võll pärast haljaks teha.Võllil on diagonaalsoon,mis fikseerib jagaja rootori.Soonde mädaneb kinni rootori fiksaatorvedru(vedruplekiriba),mille eemaldamist ei tohi kahesilmavahele jätta.
Rootoreid pakuvad kõik edasimüüjad.Kaantega on tihti keerulisem.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 20:12
Postitas Trionic
Algselt postitas: flood
Autoasi üldse kahtlane, mina pole neilt veel midagi saanud, mida küsimas olen käinud.
Oleme Iisakuga mitme edasimüüja juures täheldanud,et letitaguse palgalise jobu huvides ei ole sulle mitte midagi müüa.Sa lihtsalt segad teda.
Asju saab tihti normaalselt ajada ainult firmade jugtkonnaga.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 21:24
Postitas ill
Algselt postitas: Trionic
Rootoreid pakuvad kõik edasimüüjad.Kaantega on tihti keerulisem.

Mul oli vastupidine kogemus, kaasi oli igalpool, rootorit ei pakkund keegi...vähemalt letitagused jorsid mitte.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 21:53
Postitas Trionic
Huvi puudus oleks ühine nimetaja(kui palk ei sõltu töö tulemist,naga paljudel).

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: K Juul 15, 2009 23:03
Postitas iisak
Algselt postitas: Trionic
Huvi puudus oleks ühine nimetaja(kui palk ei sõltu töö tulemist,naga paljudel).
+1.
Mitte niivõrd huvi kui just motivatsioonipuudus.
Aga jätame OT siin teemas.

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Postitatud: N Juul 16, 2009 18:39
Postitas 4tec
bentsufilter sisaldas küll paraja koguse kõdu. peale vahetust olukord paranes.