1. leht 1-st
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 15:25
Postitas EiSaa
Minu hõbedane 9000 2,0T CS, 1997 automaat, 110kw
Hetkel rohkem seisab kui sõidab, ootab millal ma aja ja koha leian, et hooldus ja üldkontroll teostada. Eile hakkas miski asi ees undama, arvatavasti kas pumba laager, täpset asukohta kõrvaga kuulates ei tuvastanudki, kuskilt sealt rihma vahelt tuleb. mootoritempi seier ka nagu liiga madalas, termostaat arvatavasti. Muud viga nagu polegi, eelmises riigis, kust toodi on viimseni kõik hooldused kuni tänaseni vaid esinduses tehtud, isegi varuosad, õlid ja filtrid on kirjas kenasti, üllatav korrektsus:
Eks ta selline pühapäeva auto on, enamasti kasutan.
tööautot katkistel tänavatel kulgemiseks.
216000 km läbisõit ja ikka sõidab nagu oleks salongist alles välja lastud, üllatav vastupidavus.
Ma ei tea, kas sellel on ka kett, pinguti ja turbo vahetatud, kuna selle kohta info puudub, eks näis, praegu töötab mootor vaikselt.
Hetkel vihasemaks muutma ei hakka, minu arust on niisamagi vihane.
Salong on tavaline ilma puit dekoorita, tume veluursisu ja rool ilma nahata. Puudub ka püsikiirushoidja, veojõukontroll ja tagumine kojamees. Ja minu arust puudub sel autol ka kliima, on vaid konditsioneer. Aga on ka üks hea asi - esiistme käetugi. Tagant on saanud pauku, nii et tulevikus tuleb ette võtta pagasniku viimistlus ja värvimine.
Auto on toodud Sveitsist Alpnach Dorfist, ostetud on Emmenbrücke Saabi esindusest, seal on ka kõik hooldatud kuni viimaseni tehtud .
Autot on väga hästi hoitud, roostet pole. Hooldused tehtud õigetel aegadel.
Lisatud failid
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 16:02
Postitas EiSaa
Kapotialusest ka üks pilt:
Lisatud failid
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 16:11
Postitas EiSaa
Salong ka.
Lisatud failid
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 16:13
Postitas EiSaa
ja armatuur ning rool
Lisatud failid
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 16:36
Postitas vmaster
Kliimaseade on sel autol piltide järgi täiesti olemas. Kui sa kliimaplokki vaatad, siis on seal kirjas Automatic Climate Control

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 16:43
Postitas Cyber
mootori temperatuuri seier on vist üle 90%-l tonnistest ripakil vales asendis. Tüüpviga. Temperatuuridel 80-110 ei näita sisuliselt mingit muutust. Ja siis, kui jälle näitama hakkab, on pisut hilja..

Tech-2-ga on seda eriti hea demoda.
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 16:45
Postitas tõh
Ilmselt on sul lihtsalt mõisted veidi segamini, EiSaa - ka konditsioneer puhub külma, aga on lihtsalt tunduvalt lihtsam/manuaalsem, kui kliimaseade. Ehk siis - lase põhjus üles otsida, miks sul kliimaseade külma ei puhu.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 16:58
Postitas EiSaa
Temperatuurinäidik jääb pidama allapoole keskmist kella peal, kuigi saabianti ütles et peab keskel või pisut üle olema, nagunii läheb termo ja jahutusvesi vahetusse ja võimalik et ka veepump, oskab keegi öelda umbkaudu palju veepump maksta võiks!?
Ma ei ole seda kliimat sisse üldse lülitanud, sest see suurendab asjatult kütusekulu, võimalik et töötab!
Eks ma ikka panen kliima tööle vahepeal, aitähh hoiatamast!
Kas veepumbal on mingi konkreetne vahetusaeg, või ootan kuni ise otsad annab?
See on väga hea uudis et odavam veepump! Ehk on nii mõnigi muu vidin ka odavam sel isendil!
Tean et VW ja audil läheb veepump vahetusse koos hammasrihmaga!! Aga kuidas Saabil?
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 17:16
Postitas suur
Algselt postitas: EiSaa
oskab keegi öelda umbkaudu palju veepump maksta võiks!?
Veebruaris maksis pump saabianti juures ~980 krooni (sisaldab käivet ja allahindlust). Nüüd on KM pisut tõusnud.
Ladu24 lehel pump veel odavam
http://ladu24.ee/et/ladu1/3542/4,590,0,1/87899
Ma ei ole seda kliimat sisse üldse lülitanud, sest see suurendab asjatult kütusekulu, võimalik et töötab!
Et kliimakompressori töökorras hoidmiseks on soovitatav vähemalt-aeg ajalt kliima ikka tööle lasta.
EDIT: aipagan, sinu pillil sutsu teine pump. Ja odavam:
http://ladu24.ee/et/ladu1/3537/4,590,0,1/87869
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 18:23
Postitas EiSaa
Ma vaatasin, et esiklaasi peal on mingid triibud, kas need on kuidagi esiaknasse installeeritud raadioantenniga seotud või on millegi muuga seotud? Need jooksevad ringi ümber esiklaasi! Mu eelmisel masinal olid küll tagaklaasil raadioantenn, aga Saabil on veel eraldi mootoriga antenn tagumiku küljes.
Esiklaasi soojendus see olla ei saa, kuna selle auto varustus on niigi nigel ja nuppu ma ka ei leidnud salongis!?
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: T Juul 14, 2009 19:18
Postitas suur
Ei ole esiaknas ei antenni, ega soojendust tonnisel.
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: N Juul 16, 2009 11:39
Postitas EiSaa
Aga mul jooksevad esiklaasil mingid mustad triibud ümber klaasi, mitte see pidev must mis klaasi ääres, meenutab nagu tagaklaasi soojendust! Huvitav mis triibud need siis olla võivad!?
Ma võin pärast poole fotosüüdistuse teha neist triipudest!!!
No nii, küsisin ka eelmise omaniku käest, tema väitis et see on esiklaasi soojendus, mis hakkab tööle automaatselt kui süüde sisse keerata, mainis ka seda, et see talvel töötas koos tagaklaasi soojenduse ja peeglisoojendustega! Mine nüüd võta, kas see on mingi jama või tõde!?
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: N Juul 16, 2009 11:44
Postitas saabu14jr
Need on vist lihtsalt ilu jaoks seal.
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: N Juul 16, 2009 11:48
Postitas EiSaa
Ilu jaoks? Imelik!:conf: Talve pole, ei saa proovida ka!:D Tegelt vahet ju polegi, lihtsalt vaatasin et mingi asi on klaasi peal ja hakkasin automaatselt juhendist selle kohta infi otsima, aga ei leidnud. See polegi nii oluline! Peaasi et saab

ja muud asjad on autol korras!
Aga see ühtlane undamine tuleb vist AC pumba juurest, kuigi kõrvaga ei saanud aru, aga tuleb sealt rihma juurest ja mitte alati vaid siis kui autoga juba mõnda aega sõitnud olen.
Äkki AC pumba laager või geneka rihmaratta laager kuiv! Või on sellel rihmal ka mingi rullik või pinguti veel kuskil, mis võib nõnda madalalt unnata!?
Salongi kostub ka seda undamist, ja see on üsna tüütu muusika! Aga eks ma käin spetsialistide juures ära ja lasen neil kuulata!
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: N Juul 16, 2009 11:53
Postitas Cyber
Algselt postitas: EiSaa
No nii, küsisin ka eelmise omaniku käest, tema väitis et see on esiklaasi soojendus, mis hakkab tööle automaatselt kui süüde sisse keerata, mainis ka seda, et see talvel töötas koos tagaklaasi soojenduse ja peeglisoojendustega! Mine nüüd võta, kas see on mingi jama või tõde!?
jama on see. Esiklaasi soojendust sellisel kujul pole tonnisel. ACC lülitab talvel lihtsalt "defrost" režiimi end ehk siis kukub esiklaasile võimalikult sooja õhku puhuma ja lükkab peeglisoojenduse ka järgi ja tagaklaasi soojenduse ka... Ja mis kasu olekski klaasi servas ringi jooksvast soojendusest??
Nagu eespool öeldud, iluasi ja tore vaadata..

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: N Juul 16, 2009 13:38
Postitas NO FEAR
Testida saad kas on või mitte esiklaasi midagi, et ajad auto seest uduseks..seda ikka oskad-mõne parneriga-väga tõhus, või alkoholi pruukides ja siis lükkad nn esiklaasisoojenduse järgi aga õhku ära puhu esiklaasile.
Nii saadki teada;)
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: R Aug 07, 2009 18:40
Postitas EiSaa
Juhtus täna õnnetus:(, arvatavasti palavusest, hajameelsusest ja tihedast liiklusest, kahjuks sai kere parem külg väga kõvasti kahjustada, inimesed pääsesid õnneks ja tehnika on kõik korras, ainult tehnika tuleb uue kere ja raami peale ümber tõsta, kui keegi oskab öelda palju kere maksta võiks, oleksin tänulik!
Kahjuks on selle auto sõidud mõneks ajaks sõidetud, eks aeg näitab mis edasi saab, kas uue kere ost või vana paika venitamine, mõlemal juhul on vaja korralikku paksu rahakotti! Ja hetkel mul see rahakott puudub! Loll olin et tipptunni ajal peale rannaskäiku sõitma läksin, sest päike
võttis ikka pea ringi käima, aga eks elu läheb edasi!
Paraku siiski pole otsustanud mis edasi saab, aga kui kedagi huvitab, siis olen nõus auto komplektselt ära müüma, hinnas saab kokku leppida. Kuna mul pole kohta kus seda autot juppideks võtta ja linnas ma seda tegema ei hakka, siis müün vaid komplektsena! Mootor ja käigukast on heas korras, mootor ei klõbise kuskilt ja töötab kenasti, käigukast töötab veatult, mõlemal sai ka õlid vahetatud, tuled ja klaasid on terved v.a. kõrvalistuja aknaklaas, turvapadjad on terved, veljed on korralikud, sildades ja veermikus puksid rooliotsad ja muud sharniirid vahetatud, all korralikud suverehvid. Mootor ja käigukast on saanud korralikku regulaarset hooldust, kõik hooldusraamatus kirjas alates autoostust uuena.
Kui kedagi huvitab, andke teada, peale kere on auto heas sõidukorras. Saab veel palju keredetaile, korras tehnika!
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: L Aug 08, 2009 10:19
Postitas iisak
Nii pikalt siis oligi seda õnne...
Kahju:o
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: L Aug 08, 2009 10:42
Postitas EiSaa
Kahjuks küll!
Ma arvan et see remont ei tasu ennast ära! See läheb kokkuvõttes kallimaks kui see auto ise!
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: L Aug 08, 2009 10:44
Postitas EiSaa
6000 krooni ja vedage minema! Emexisse oleks ka kahju vedada!
NB! AUTO SÕIDAB ISE, ISEASI KAS AVARIILISE AUTOGA VÕIB PIKEMAT OTSA SÕITA!
Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa
Postitatud: P Aug 09, 2009 14:19
Postitas EiSaa
AUTO ON MÜÜDUD TIMUTILE!!!